Oulun otteluraportit??

grroucho

13

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää mustetta

Niillä on kynästä muste loppu.

• joku kusee nilkoille
    • 6+19

Varmaan samasta syystä ku Venäjällä on Karjala.

• Mannergeimi

Northern Lights soti Jatkosodassa liittoutuneiden puolella?

• ggghhhggg

Kyllähän tuo koko ennakko/raportti on kaikille seuroille aikamoista pakkopullaa. Mielestäni tuo pakko liiton suuntaan pitäisi lopettaa koska sieltä joku palkollinen joutaa kyllä ne tekemään kootusti. Siinäkin sitten nähdään millä seuralla oikeasti on hinkua tiedottaa ja ketkä tiedottavat vain sen pakollisen.

• paskanhajua

Voi perseensuti teitä vitun ääliöitä täällä. Seurat (Porvoo, Lappeenranta, Oulu, Seinäjoki, Helsinki*2, Turku ja Jyväskylä) ovat ITSE nämä "pakkopullat" laatineet.

Tämä teidän ääliöiden "Liitto" ei ole näitä pakkoja laatinut. Jos seurat, siis ry:t ympäri Suomea, päättävät että Vaahteramaljan voittaja arvotaan pelaamisen sijaan, niin tapahtuu. Ei sitä "Liitto" päätä vaan vitun seurat syys- ja kevät kokouksissa.

vitun ääliöt.

• qwertyyuii

Varo Roope, ettet saa paskahalvausta...

• dsgsdfgsd

Itseasiassa siinä on nyt muutama muukin joukkue kuin nuo mainitsemasi päättämässä. Viisi ykkösen ja 15 kakkosen jengiä. Ei pidä unohtaa että periaatteessa suurin päätäntävalta on ihan jossain muualla kuin vaahterassa. Ihan sama mitä vaahteran seurat haluavat että vaahterassa tapahtuu, divariseurat voi sen äänestää nurin kokouksissa - vituttaako?

• 13+19
        dsgsdfgsd kirjoitti:

Itseasiassa siinä on nyt muutama muukin joukkue kuin nuo mainitsemasi päättämässä. Viisi ykkösen ja 15 kakkosen jengiä. Ei pidä unohtaa että periaatteessa suurin päätäntävalta on ihan jossain muualla kuin vaahterassa. Ihan sama mitä vaahteran seurat haluavat että vaahterassa tapahtuu, divariseurat voi sen äänestää nurin kokouksissa - vituttaako?

Niin voi, mutta kun näin ei tehdä. Tosiasiassa päätösvalta on vaahteraliigaseuroilla Vaahteraliigaa koskevissa asioissa. Vituttaako?

• 19+12
        13+19 kirjoitti:

Niin voi, mutta kun näin ei tehdä. Tosiasiassa päätösvalta on vaahteraliigaseuroilla Vaahteraliigaa koskevissa asioissa. Vituttaako?

Ei muuten pidä paikkaansa. Jokaisella seuralla riippumatta sarjatasosta on yhtä monta ääntä siellä liittokokouksessa, joka on päättävä elin lajissa.

Ymmärrän että sua vituttaa se mutta joskus on vain kohdattava tosiasiat.

• 8+9
        19+12 kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Jokaisella seuralla riippumatta sarjatasosta on yhtä monta ääntä siellä liittokokouksessa, joka on päättävä elin lajissa.

Ymmärrän että sua vituttaa se mutta joskus on vain kohdattava tosiasiat.

Niin, mutta kun sä et selvästi oo koskaan ollu siellä liittokokouksessa. Siellä nimittäin on yhteisymmärrys siitä, että eri sarjatasojen seurat ei puutu toisiaan koskeviin päätöksiin. Eli sä et nyt vaan tiedä tästä asiasta mitään. Vituttaako?

• 12+10
        8+9 kirjoitti:

Niin, mutta kun sä et selvästi oo koskaan ollu siellä liittokokouksessa. Siellä nimittäin on yhteisymmärrys siitä, että eri sarjatasojen seurat ei puutu toisiaan koskeviin päätöksiin. Eli sä et nyt vaan tiedä tästä asiasta mitään. Vituttaako?

Olen ollut, useanakin vuotena, viimeksi 2010 Mikkelissä ja tulen jatkossakin olemaan läsnä. Eiköhän me taas törmätä siellä kokouksissa ensi marras-joukukuussa jos vain pääset itse mukaan, Mutta sinua taitaa vituttaa kun et tiedä kuka täällä päässä kirjottelee. Vituttaako nyt?

• 4+8
        12+10 kirjoitti:

Olen ollut, useanakin vuotena, viimeksi 2010 Mikkelissä ja tulen jatkossakin olemaan läsnä. Eiköhän me taas törmätä siellä kokouksissa ensi marras-joukukuussa jos vain pääset itse mukaan, Mutta sinua taitaa vituttaa kun et tiedä kuka täällä päässä kirjottelee. Vituttaako nyt?

Ei, ei tosiaan vituta. Ihmettelen vaan, että jos sä kerran tiedät miten homma toimii, niin miks sä kirjotat skeidaa. Mut se on sun homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe