Olimme alkuviikosta Hotelli Ilveksessä kaksi yötä. Varaus tehtiin joitakin kuukausia sitten ja muistan että varausvaiheessa päädyimme superior-huoneeseen koska se oli vielä järkevän hintainen (115 euroa yö) ja juniorsviitti olisi ollut muistaakseni ainakin 350 euroa yö.
Olimme tekemässä check iniä tiskillä kun huomioini kiinnittyi tiskillä olevaan elektroniseen pikkutauluun, jossa pyöri mainoksia. Ensin tuli jotain sellaista kuin "Varauksen vaihto Presidenttisviittiin vain 100 euroa extraa per yö" ja sitten sama tieto juniorsviitistä, 50 euroa extraa per yö. No mehän innostuimme todella, mutta ikävä kyllä Presidenttisviitti oli jo mennyt. Mutta juniosviitin saimme, hintaan 165 euroa per yö joka oli noin puolet siitä mitä olisi maksanut ennakkoon varattuna. Sviitti oli ihana; runsaasti tilaa ja oma parveke.
Haluaisinkin siis tämän hyvän kokemuksen takia kuulla, onko kukaan törmännyt vastaavaan juttuun muissa Sokos-hotelleissa? Olemme niissä suht. usein asuneet eri kaupungeissa (Helsinki, Turku, Lappeenranta) mutta ikinä emme ole nähneet tuollaista tarjousta.
Huoneluokan korotus lisämaksusta check-in -vaiheessa?
Sokos-hotellit
0
672
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491