RIPSIEN PIDENNYS, AMY NAILS,TAMPERE, EI HYVÄ KOKEMUS!!!

RÄPSYTIN

Olen käynyt nyt kaksi kertaa Tampereen Amy Nailsissa ottamassa ripsien pidennykset. Ekalla kerralla ripsistä tuli todella pitkät vaikka korostin että haluan tuuheat ja luonnolliset. Ripset pysyivät ihan hyvin ja kotona sitten leikkasin niitä kun meinasivat ihan ylipitkiksi kasvaa parin viikon kuluttua.

Toisella kerralla ripsistä tuli ihan hyvät, vähän kirveli illalla.

Muuten meininki oli hoitolassa kuin hollituvassa. Hoitaja vaihtui useaan otteeseen, puhelin soi korvan juuressa, työntekijät ruotivat ihmissuhdeasioitaan omalla ja suomenkielellä ja aikataulut pettivät pahimman kerran.
Lisäksi työntekijät massuttavat milloin mitäkin ruokaa ihan hoidettavan korvan juuressa.

Hoitotilanne on kaikkea muuta kuin mukava. Ripsienpidennyksessä kun ollaan silmät ummessa ja toiden armoilla,olisi kiva jos tila olisi rauhallinen ja voisi luottaa mitä kulloinkin tapahtuu.

Päätin, että kolmatta kertaa en mene tuohon paikkaan.
Hintakaan ei ole niin halpa, että houkuttelisi.

11

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen ex-asiakas

Minullakin on Tampereen Amy Nailsista todella huono kokemus. Kävin ottamassa geelikynnet, mutta vasta kun kynsien teko oli aloitettu, huomasin että minulle laitetaankin akryylikynsiä (mitä en olisi todellakaan halunnut, vaan koko ajan oli ollut puhe geelikynsistä).

Mies, joka minulle laittoi kynnet, hioi kynteni todella kovakouraisesti ja rajusti, välillä hiomalaite todella sattui. Meininki ei tästä muuttunut, vaikka koitin näyttää miehelle että nyt sattuu (mies ei puhunut sanaakaan suomea eikä englantia). Mies hoiti samalla kahta eri asiakasta (juoksenteli meidän välillä) ja kiire oli ilmeisesti niin kova, ettei malttanut tehdä hiomista varovaisesti, vaan ronskisti ja nopeasti. Minulla oli kaiken lisäksi kämmenpuolella parantumassa oleva haava, jota näytin ennen kynsien laittoa miehelle ja koitin elehtiä että tämä varoisi haavaa, mutta miehen otteet olivat kovakouraiset ja hän toistuvasti rutisti kättäni haavan päältä, vaikka ulvahtelin kivusta (haava oli ollut syvä ja kosketusarka) joka kerta kun hän siitä kohti kättäni rutisti.

Kynsien laiton aikana iso valaisin oli käsieni päällä niin, etten lainkaan nähnyt miltä ranskalaiset kärjet näyttävät, yleensähän niitä saa katsoa ja kynsiteknikko monesti kysyykin onko ranskalainen kärki ok vai tarvitseeko muuttaa jotakin. Nyt ne sudittiin kerralla kaikki valmiiksi, ja sain nähdä kynnet vasta kun kaikki oli valmista ja minua ohjattiin kassalle. Onneksi lopputulos kuitenkin näytti hyvältä. Kun oli maksun aika, minulta pyydettiin 10 € suurempaa summaa kuin mitä heidän hinnastossaan on ilmoitettu. Syynä oli kuulemma se, että minulle laitettiin akryylikynnet eikä geelikynsiä (vaikka olin siis geelikynnet tilannut, enkä edes halunnut akryylikynsiä). Pysyin tiukkana ja maksoin sen mikä geelikynsien hinta hinnaston mukaan oli, ja mistä oli aikaa varatessakin sovittu. Tässä vaiheessa epäkohtelias palvelu muuttui jo todella töykeäksi.

Illalla kynsiä alkoi särkeä ja kuumottaa todella pahasti, en saanut nukuttua seuraavana yönä juuri lainkaan kivun takia. Kipu ja kuumotus jatkui lähes viikon yötä päivää, ja olin jo aika huolissani asiasta. Kynteni oli mitä ilmeisimmin hiottu paperinohuiksi, lähes vereslihalle. Viikon jälkeen kipu onneksi helpotti.

Kynnet olivat hyvännäköiset vain pari päivää laiton jälkeen, sen jälkeen valkoisessa kärjessä alkoi näkyä pieniä halkeamia, jotka kasvoivat koko ajan suuremmiksi ja alkoivat kerätä likaa.

Sanomattakin lienee selvää, että tähän paikkaan en ole ikinä enää astunut. Lähes puhki hiottujen kynsien kipu jäin niin vahvasti mieleen, että tämän kokemuksen jälkeen en ole rakennekynsiä enää uskaltanut laitattaa muuallakaan.

• Pettynyt_63

Kävin Aleksanterinkadulla Tampereella Beaty Makers.lla ottamassa ripsen pidennyksen. Ensimmäinen onnistui hyvin, mutta mennessäni huoltoon ripset laitetiin hujan hajan eli väärinpäin. varoitabnkijn käyttämästä tät, sillä laittaja ei osaa ammatiaan vielä kunnolla.

• Kynnet hellänä

Kävin poistamssa akryylikynnet Amy nailsissa Tampereella. Tämä samainen kielitaidoton poika hioi ensin koneellisesti kaksi kynttä irti (niin että poltti) ja sitten taisi kyllästyä ja repi... kyllä, repi loput irti. Ei muuta voi sanoa kun että AUTS!

Kynnet olivat suunnilleen kuukauden tosi hellät ja kipeät. En voi suositella kenellekään! Työntekijöiden käytös todella välinpitämätöntä ja juttelivat keskenään ja sähläsivät montaa asiaa kerralla.

• kipeät silmät

Valitettavasti itsellä myös huono kokemus ripsien pidennyksestä kyseisessä paikassa :( laitto oli todella epämiellyttävää, nainen joka laittoi haisi hirveästi tupakalle (en itse polta), pyyhki välillä nenäänsä laiton aikana, ja vieressä mies soitti youtubesta jotain kamalaa musiikkia ja videopätkiä omalla äidinkielellään. Puhelin soi laiton aikana ainakin viisi kertaa, ja naisen lähtiessä vastaamaan lamppu paistoi silmiini kipeästi ja kynsilakan haju (toiselle asiakkaalle laitettiin kynsiä vieressä) otti silmiini pahasti. Lopussa silmäni olivat todella kipeät ja kroppa alkoi tehdä väkisin jo liikkeitä kivusta. Laittajalla tuli lopussa kiirekin kun uusi asiakas jo oli odottamassa. Silmäni olivat aivan punaiset ja kipeät monta päivää. Ihan kamala kokemus, hemmottelusta kaukana!

• miiaX

kävin kans amyssa ottamassa ripset..ei tehny niin ku sovittiin mut jälki oli ok...mut se järkytys silloin kun viimeinenkin ripsi karisi kun se neiti oli leikannut mun omat ripset puolta lyhyemmiksi. YYYÄÄÄKS..ripsihuollon aika kun oli niin neiti itse perui ajan ja siirsi kahdella viikolla, niin minun olisi pitänyt maksaa täyshinta eikä huoltohintaa, ni jäi menemättä.

• Huijattu

Kuulin kaverilta että Villi vadelmassa tehdään hyviä ripsiä. niimpä menin ensikertalaisena sinne. pyysin 13mm, kun avasin silmät ne oli vähintään ne 15mm. aivan järkyttävät!!! kuukauden päivät niitä väkisin pidin kunnes päätin että nyt lähtee ja sinne en enään mene. päätin mennä kunnon liikkeeseen jossa laittaja järkyttyi silmät päästään, mulle oli laitettu pelkkiä tupsuja, niitä vaan liimattu kasat yhteen! ei mitään tietoa silkkiripsienpideyksestä josta maksoin sen 70e. Eipä paljon omia ripsiä sitten jäänytkään.......

• ripsiteknikko

Kaikille asiakkaille jolla huonot kokemukset, tervetuloa meille. Saat rahasi takaisin jos et ole tyytyväinen ripsistasi. Hinnat ovat nettisivullamme sekä muuttama kuvaa
      www.kauneuspistemilva.com Ollaan Tampereen keskustassa Stockmann vastapäätä

• siml

Onko kellään kokemuksia Tallinan puolelta hoidoista ja ripsistä?Paikkoja ja kokemuksia kaipaan.

• tinduliini

Kävin tallinnassa ottamassa viime kesänä oli joku paikka siinä ihan satamassa en muista nimee kyllä. En ollut kyllä hirveen tyytyväinen, oli kökköset ja tippus pois tosi nopeasti. Eihän ne kyllä maksanut juuri mitään mutta silti. Kävin huollossa sitten tampereella k-werstas nimisessä paikassa ja sitten sain sellaiset kun oli halunnutkin. Kävin siellä pitkää, mutta nyt olen pitänyt taukoa. Ehkä pitäisi taas kesän kunniaksi ottaa :-)

• casabella

oon käyny tallinas casabellassa paristi ja ollu tyytyväinen. Huollossa suomessa täti sano et ihan on ammattimaisesti tehty. ajan pysty varaan suomeks sähköpostilla ja paikanpäälläki suomeks sai kertoo toiveensa. tykkäsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe