vanhanajan heinäseipäille? Aihioita on metsät pullollaan.
Maksaisin tekijälle 0,50€/ kpl.
Löytyisikö tekijää
9
419
Vastaukset
- Tekijämies.
Aatteli että joku alkaa käsitöinä, kuten ne tehdään, tekemään sulle seipäitä ilmaiseksi, mieti, katkaise, karsi kuori, veistä koko seiväs, tee tapinreijät, ei synny alle 10min kunnon seivästä, ja palkkaa 0.50€, eli 3€/h -verot. Tee itse seipääsi, ryöväri alistaja mulukku..
- likaista naurua
Eikö olekin melkoinen satuilija moisen ilmoituksen tekijä, yhtä seivästä ei tehdä alle puolentunnin kaikkine töineen ja tuohon aikaan saa liikkua rivakasti. Käsityönä paljon arvokkaampaa ja niin pitää tehdäkin. Kuvitellaan että tekisi koneella, jo koneen käyttö ja ylläpito tulisi maksamaan maltaita saati kaikki muu vaiva sen lisäksi. Lienemme kaikki yhtä mieltä siitä että suomessa kasvaa maajussi-idiootteja joilla kansakoulukin jäänyt kesken.
- klapi&poika
Taitaa saada paremman hinnan niistä polttopuina...
- mewurstbravwursitii
heinäntekijä onki joku persaukinen hevosmiäs.
- --!--
Hyvä sentään kun et veloita heinäseipään teosta, sillä siinähän menee sinulta hyvää kasvavaa puuta hukkaan isot määrät.
Hirmuiset on nuo palkat teilläpäin, ja tuosta kun maksaa veron sekä ilmoittaa työvoimatoimistoon olleensa töissä, niin jopa tuli kannattava homma.
Taidat olla kovakin työllistäjä ja varmasti halukkaita on töihisi ollut enemmän kuin riittävästi.
Missä päin Suomea asuu noin rankkoja rahamiehiä, sillä sinne on minunkin ehdottomasti muutettava..TYÖN PERÄSSÄ! - Ei niin hyvä bisnes
Jos noita laillisesti alkaisit tuottamaan tekijällä, niin hinnaksi tulisi n. 5 euroa/seiväs.
- Tekijämies.
Jospa anna yhden neuvon tälle nuljulle, vaikka taitavat tämänkesän heinät olla jo menentetyt. Rakenna niistä rangoista "haasia" sinne pellolles, katso malli kuvahaulla, siinä sulle "kestoseiväs", kun kerran nulju luuseri oot!
- voi voi
oikein 50senttiä seiväs tee itse seipääsi saa kaikein halvimmalla taksalla.
- seivästä ostamaan
http://www.keltainenporssi.fi/haku/search?useFacets=true&text=heinäsei*&intention=0&_corporateSeller=on&_privateSeller=on&offerId=&_products=1&_cityAreas=1&_cars=1&minPrice=&maxPrice=&fromTime=&toTime=&sort=&_pic=on&_video=on&page=1&_auction=on&userId=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196