...
kovalevyä
Kokeilin äsken kellottaa mun kovalevyä ja sain mun 500gb western digitaalin kellotettua 750gb. Lämmöt vaan vähän nous aika reiluksi mutta kyllähän ne nyt tuulettimillla alas saa.
kellotin mun....
9
287
Vastaukset
- .-.ö.--''''\
...
- Black Edition
Jaa. Paljonko laitoit kerrointa ja volttia? Entä nostitko sata väylän leveyttä myös?
- ;D
Veikkaisin 7,5 kertoimeksi ja väylä 100 jos oli black. Muuten varmaan nosti väylän 150. Onkos parempiakin kellotettavia? Meneekö joku vielä paremmin.
- Ohase kätsyä
Kätevää, säästää isot rahat kun ostaa pienen kiintolevyn ja kellottelee sen vaikka 2 teraan.
- Näkyykskello
Mä Tuun Kellottaa Sua:
http://www.youtube.com/watch?v=QAZnm1XJeTM - atk123
Ei ymmärrä, kovalevyjen hinnat on muutenkin alhaisia, lyhentää nyt elinikää pelleilemällä.
- CPU ratio
Et näköjään ymmärrä et. Melkein kaikki muut osat koneessa on kellotettavissa tai säädettävissä muttei kovalevy. Aloitus oli trolliksikin eika alkeellinen 1/5 tähden arvoinen.
- Nörde Kellokoskelta
Minä kellotin aktiivikaiuttimiani nostamalla voltit 560 ja taajuuden 120Hz. Nyt alkoi erottaa musiikista sellaisiakin ääniä joita ei normaalilaitteilla huomaa :)
- jumankautajuunääspäi
Aaaarght, miksi jotkut yrittää olla vitsikkäitä vaikka eivät ole :[]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846