Aivan kauheilla myrkyillä

,

hoidetaan tätä poikkeavuutta.

väsymys
lihominen
tunteiden latistuminen
muistin ja päättelykyvyn heikkeneminen
kömpelyys eli motoriset häiriöt, jotka muistuttavat usein Parkinsonin taudin oireita
pakkoliikkeet
impotenssi ja muut sukupuolitoimintojen häiriöt
suun kuivuminen
näköhäiriöt
ummetus
huimaus
verenpaineen lasku
rauhattomuus
ihottumat
verenkuvamuutokset.

25

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne.

ja sitten on niitä tolvanoja jotka vielä suosittelee näitä lähimmäisilleen :)
      jee jee... tunkisivat päänsä perseeseensä ja haistaisivat.

• psykiatria kiellettä

Ja noita on vielä pakko ottaa. Muuten ne käyttää väkivaltaa ja pistää väkisin. Väkivaltaa ei pitäisi hyväksyä . Pahimmat sivuvaikutukset on kidutusta.

• Sinde vm-82

Haluatko nyt lääkekokeilu vastauksen?
      Lääkekokeiluja ei saanut tehdä eläimellisyyden ja eläinteorioiden takia, koska ne ovat yksityisyydensuojallisia. Näiden sijaan on velvollisuus yleiseen hyvinvointiin, ei Jaakobin poikien nimien maniaan ja florismin purkamiseen yksityisyydensuojalla ja/tai yksityisyydellä. Vetoat tällaisella julkisella käyttämisellä, että perheet vetoavat Tutankhamoneihin, tämä voi olla jonkin kunnan väestönsuojelu tai väestöntiheys.

Ymmärrän nyt selibaatin ja kuningas-ajatukset florismissa, etten saa käyttää niitä missään työssä prostituution sijaan.
      Pekka: Mitä mä olen tehnyt
      Minä. Sä olet tehnyt väestönsuojelu vetoomuksen Tutankhamoneihin väestöntiheyden ja väestönsuojelun merkeissä, jopa rikosilmoituksin. On ihan seurailevan sairaalloista liikkua frustraatiossa kosketellen ja kerjäillen tukea "Tutankhamoneilta", käyttäen joidenkin yksityistä ja yhteistä näköä. Näitä koskevat pakkolainsäädännöt mm. väestönsuojelusta ja väestöntiheydestä, turvallisuudesta.

Maaseudun rauha ei ole oikein onnistunut.
      Ahne, ahma = avaruus
      = koirien ruoka luu
      = koordinaatisto
      = tähtien asento
      = siimoitus
      = kipu, tähti
      = tunne, tippua
      = ohjaus

Coping-keinosanaa koskee aina huostaanotoista lähtien väkivaltaisuus. Ja äänen sekä silmien pitää olla kehittynyt sille tasolle.
      Minä: Joku hysteerikko selittää, ettet saa tätä. Pitää olla mielisairaalassa itse pakkoturvallisuusperusteista
      Mussu: Etkö tiedä näitä perusteita kysymättä?
      Minä: Tämä on ihan normaali hoitokeskustelu, joka ei ole skitsofreenikon, vaan astmaatikon. Eikä koske seurakuntaa tai (jatka tätä lausetta:)

• Sinde vm-82/S.E.

No, kun Pekka on ihan eri persoonallisuus. Se aiheuttaa hieman hankaluuksia ja syventää vaatimuksia, jos hänellä on väärä taittamisrobotti käytössä. Taso on tosi heikko! Florismi ja yksityiselämän osuus.
        Pekka: No nyt en ole pitkään aikaan ollut hänen kanssaan tekemisissä. Ja kaikki käsittävät jo nämä taittamiset esteettisesti steriilistä muutenkin, yksityisyydellä ja florismilla.
        Kansa: Unohdin taittaa fokusaatiota, jos et osaa taittaa fokusaatiota sun pitää olla ohjauksessa.
        Minä: Lääketeollisuudessa oli joku ihan ihme teksti, etten saa eläinohjaus-fokusaatiota. Tutankhamoneja pidetään myrkytyksenä, johtaa kokemukseni perusteella, jopa sukupuoliseen albinismiin (kts. assosiaatio ja pigmenteillä kerjääminen)

• Sinde vm-82
        Sinde vm-82/S.E. kirjoitti:

No, kun Pekka on ihan eri persoonallisuus. Se aiheuttaa hieman hankaluuksia ja syventää vaatimuksia, jos hänellä on väärä taittamisrobotti käytössä. Taso on tosi heikko! Florismi ja yksityiselämän osuus.
        Pekka: No nyt en ole pitkään aikaan ollut hänen kanssaan tekemisissä. Ja kaikki käsittävät jo nämä taittamiset esteettisesti steriilistä muutenkin, yksityisyydellä ja florismilla.
        Kansa: Unohdin taittaa fokusaatiota, jos et osaa taittaa fokusaatiota sun pitää olla ohjauksessa.
        Minä: Lääketeollisuudessa oli joku ihan ihme teksti, etten saa eläinohjaus-fokusaatiota. Tutankhamoneja pidetään myrkytyksenä, johtaa kokemukseni perusteella, jopa sukupuoliseen albinismiin (kts. assosiaatio ja pigmenteillä kerjääminen)

Alisteista perhetapahtumaa ei saa pitää seurakunnassa. Et saa kerjätä turvallisuusperusteita tapaamalla ihmisiä ja häiriten heidän lisääntymiskykyään. Et saa kapitalisoitua statukselle ja asemalle turvallisuushäirityllä äänellä ja hakea väkivalloin turvallisuuttasi. (kts. florismi ja yksityisyys)
        - Teologi tarvitsee vain silmien seksiopettajan, mitään rahaa hän ei tarvitse, terveisin Pekka.

• S.E./Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Alisteista perhetapahtumaa ei saa pitää seurakunnassa. Et saa kerjätä turvallisuusperusteita tapaamalla ihmisiä ja häiriten heidän lisääntymiskykyään. Et saa kapitalisoitua statukselle ja asemalle turvallisuushäirityllä äänellä ja hakea väkivalloin turvallisuuttasi. (kts. florismi ja yksityisyys)
        - Teologi tarvitsee vain silmien seksiopettajan, mitään rahaa hän ei tarvitse, terveisin Pekka.

- Joo en saa pitää seurakunnassa assosiaatiopigmenttikerjäämistä.
        - Ei se ole enää demokratia.
        Mussu. Sun pitää olla florismia ja yksityisyyttä koko ajan kaikilla osastoilla, ei millään Deja Vu:ta.

• Sinde vm-82/S.E.-82
        S.E./Sinde vm-82 kirjoitti:

- Joo en saa pitää seurakunnassa assosiaatiopigmenttikerjäämistä.
        - Ei se ole enää demokratia.
        Mussu. Sun pitää olla florismia ja yksityisyyttä koko ajan kaikilla osastoilla, ei millään Deja Vu:ta.

Voisitko lopettaa perheesi, perheellisyytesi ja assosiaatiopigmenttijakelun?
        Henry: Mikä vitun ammatti tämä on?
        Riitta: En tiennyt, että psykologi on prostituutio ammatti.
        En tiennyt, että se on florismin takia prostituutioammatti.
        Assosiaatiopigmentti: Naisiin kohdistuva albinismi
        MIelenterveysseura: Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä.
        Orjatyön teettäminen ulkoilmaseksillä.
        Seksuaalityön teetättäminen vapaalla seksillä.

Ei siihen skitsofreniaan saakaan sitä refleksiä.
        No, en saakaan esiintyä väkivallalla.
        Eli sinut huomioidaan vain aggressio-olosuhteilla.
        Nämä ovat sellaisia alitajunta- ja piilotajuntatoimia.
        Olin vahingossa vetänyt väärää toimintaa.
        Joo, kolmipiste puheopettelua ja lisääntymistä esimerkiksi eläimiin pariutuen. (kts. florismi ja yksityisyys)
        - Mä en saa lennättää leijaa eläimiin pariutuen seurakunnissa.
        - Miksi jatkuvasti kysyt näitä?
        - Olen vahingossa unohtanut kallot eläimiin pariutumisen osalta. Parempi vaihtoehto vedota julkiseen ja ulkoilmaseksiin.
        - En saa käyttää eläimiin pariutumisperusteita hoidollisina aiheina. (kts. sukupuolimääreet)
        - Käyttäisin mielelläni eläinpakkohoitoja. Tämä on parantumaton käytöshäiriö ja Suomen Armeija.
        - Näitäkö arvioidaan jo postistakin?
        - Et saa vetää eläinpakkohoidollista kalloa.
        Minä: Et saa puhua siitä. Sen sijaan prostituutiosta saa puhua. Silmän on kehityttävä useisiin seksisuhteiseen.

"Joo-o lääkäri, jos oma lingvistinen, saa vaihtaa omaksi edukseen."
        "Mun pitää hommata omat lingvistiset lääkärit. Ne pitää jo olla koko ajan päällä."

• 9dsfu

Kaikki lääkkeiden sivuvaikutukset eivät tule samalle ihmiselle. Ummetus on pieni vaiva verrattuna lopun elämän työvkyvyttömyyteen ja syrjäytymiseen, vai mitä.

• 16+8

Mulle on syötetty vastentahtoiseti esim. zyprexaa joka aiheutti ummetusta ja voimaksta painon nousua. Nykyisin mua pistetään väkisin 3 viikon välein peratsin ruiskeella.

Mulla ei ole ollut missään vaiheessa mitään näkö tai kuulo harhoja. Kaikki vaan sen takia että lähi omaiseni väittää että olen ollut vainoharhainen heidän suhteen, mikä ei pidä edes paikkaansa. Vaikka ehkä olisi pitänyt olla...

• eodlö
        16+8 kirjoitti:

Mulle on syötetty vastentahtoiseti esim. zyprexaa joka aiheutti ummetusta ja voimaksta painon nousua. Nykyisin mua pistetään väkisin 3 viikon välein peratsin ruiskeella.

Mulla ei ole ollut missään vaiheessa mitään näkö tai kuulo harhoja. Kaikki vaan sen takia että lähi omaiseni väittää että olen ollut vainoharhainen heidän suhteen, mikä ei pidä edes paikkaansa. Vaikka ehkä olisi pitänyt olla...

Hei! Haluaisitko että elämäsi olisi jotenkin toisenlaista?

• 16+8
        eodlö kirjoitti:

Hei! Haluaisitko että elämäsi olisi jotenkin toisenlaista?

Kyllä! Haluan ihmisarvoisen elämän. Haluan katkaista välini lopullisesti lähi omaisiini (en jaksa kuunnella valehtelua minulle ja minua "hoitaville henkilöille"), haluan katkaista hoitosuhteeni, haluan työtä (viimeksi kolme vuotta sitten kelpasin töihin), haluan asunnon (kukaan ei tunnu kelpuuttavan minua vuokralle minnekkään). Siinäpä nuo...

En voi katkaista välejäni esim. vanhempiini, koska olen olsuhteiden pakottamana joutunut muuttamaan heidän luokseen takaisin (n.1,5v. sitten). En voi katkaista hoitosuhdettani, koska jos en käy tapaamisissa niin minua tullaan ennemmin tai myöhemmin hakemaan kotoa. Töitä en jostain syystää saa, sen takia uudelleen koulutus prosessi päällä (joka sitoo minua taloudellisesti ikävä kyllä siten että joudun asumaan missä asun.). Asunto-ongelma liittyy paskaan taloudelliseen tilanteeseen (esim. työssä käymättömyys tuntuu olevan vuokran antajille myrkkyä).

• tirwpaaa
        16+8 kirjoitti:

Kyllä! Haluan ihmisarvoisen elämän. Haluan katkaista välini lopullisesti lähi omaisiini (en jaksa kuunnella valehtelua minulle ja minua "hoitaville henkilöille"), haluan katkaista hoitosuhteeni, haluan työtä (viimeksi kolme vuotta sitten kelpasin töihin), haluan asunnon (kukaan ei tunnu kelpuuttavan minua vuokralle minnekkään). Siinäpä nuo...

En voi katkaista välejäni esim. vanhempiini, koska olen olsuhteiden pakottamana joutunut muuttamaan heidän luokseen takaisin (n.1,5v. sitten). En voi katkaista hoitosuhdettani, koska jos en käy tapaamisissa niin minua tullaan ennemmin tai myöhemmin hakemaan kotoa. Töitä en jostain syystää saa, sen takia uudelleen koulutus prosessi päällä (joka sitoo minua taloudellisesti ikävä kyllä siten että joudun asumaan missä asun.). Asunto-ongelma liittyy paskaan taloudelliseen tilanteeseen (esim. työssä käymättömyys tuntuu olevan vuokran antajille myrkkyä).

Muutos on mahdollista. Tuleeko itsellesi mieleen tapoja miten voisit helpottaa ongelmiasi?

• 16+8
        tirwpaaa kirjoitti:

Muutos on mahdollista. Tuleeko itsellesi mieleen tapoja miten voisit helpottaa ongelmiasi?

Suoraan sanottuna en keksi miten lyhyellä tähtäimellä voisin parantaa tilannettani. Ehkä tilanteeni paranee kunhan valmistun... Tai vasta kun kuolen. Viimeisestä "psykoosi" episodista ei ole kovin kauaa n.1kk., silloin syyksi sairaalaan lähettämiselle riitti lääkevastaisuus ja sukupuolitauti epäilyni (sanoin että olen mahdollisesti saanut sellaisen, kun minua pistettiin mahdollisesti likaisella neulalla vasten tahtoani.) Seuraus tällä kertaa vain viikko sairaalaa ja annettin ymmärtää että mikäli meno ei muutu niin diagnoosini vaihtuu F29:sistä (ei elimellinen psykoosi) paranoidiseksi skitsofreniaksi. Joten seuraavaksi todennäköisesti saan skitsofreenikon leiman. Mikä todennäköisesti tarkoittaa käytännössä jotain tuettua asumista ja eläkettä. Vastustan näitä sen takia koska en olisi tuolloin taloudellisesti tai muutenkaan itsenäinen. En voisi nauttia esim. päihteistä edes kohtuudella niin kuin omassa vuokra-asunnossa asuen minulla oli tapana. Viimeiset 1,5v. ovat olleet helvetin ahtaita jo pelkästään tuon päihdejutun takia, vanhempieni luona saan nauttia vain alkoholia.

• uteey
        16+8 kirjoitti:

Suoraan sanottuna en keksi miten lyhyellä tähtäimellä voisin parantaa tilannettani. Ehkä tilanteeni paranee kunhan valmistun... Tai vasta kun kuolen. Viimeisestä "psykoosi" episodista ei ole kovin kauaa n.1kk., silloin syyksi sairaalaan lähettämiselle riitti lääkevastaisuus ja sukupuolitauti epäilyni (sanoin että olen mahdollisesti saanut sellaisen, kun minua pistettiin mahdollisesti likaisella neulalla vasten tahtoani.) Seuraus tällä kertaa vain viikko sairaalaa ja annettin ymmärtää että mikäli meno ei muutu niin diagnoosini vaihtuu F29:sistä (ei elimellinen psykoosi) paranoidiseksi skitsofreniaksi. Joten seuraavaksi todennäköisesti saan skitsofreenikon leiman. Mikä todennäköisesti tarkoittaa käytännössä jotain tuettua asumista ja eläkettä. Vastustan näitä sen takia koska en olisi tuolloin taloudellisesti tai muutenkaan itsenäinen. En voisi nauttia esim. päihteistä edes kohtuudella niin kuin omassa vuokra-asunnossa asuen minulla oli tapana. Viimeiset 1,5v. ovat olleet helvetin ahtaita jo pelkästään tuon päihdejutun takia, vanhempieni luona saan nauttia vain alkoholia.

Mitä olet valmis tekemään saavuttaaksesi vapauden?

• 16+8
        uteey kirjoitti:

Mitä olet valmis tekemään saavuttaaksesi vapauden?

Käytännössä ihan mitä vain! Paitsi tappamaan, koska silloin vaihtaisin tämän määrittämättömän pituisen ehdonalaisen määrittämättömän pituiseen ehdottomaan (joutuisin kuitenkin vain niuvaan).

Nyt niitä ehdotuksia kehiin! jos teillä edes on mitään...

• bekseao
        16+8 kirjoitti:

Oisko sulla meiliossaa?

• 16+8

• HulluSuomiValtio

Tsemppiä tuohon 'hoitosuhteen' katkaisuun. Joka ei Suomessa kuule muka ääniä päässään on joko jästi tai sitten hiiri. Kehittyneet tekniikat esim. silent sound subliminal soundsystem/silent sound spread spectrum (desert storm Irak 'jumalan' ääni resonoi kallopallossa tai sitten ei kuulu ja alitajunnassa, ei defenssiä) voivat kohdistua keneen tahansa, koska tahansa.
      Pyri vakuuttamaan vanhempasi ja pääsemään vaivihkaa omaan rauhaan koko hullusta piikityskulttuurista. Koko järjestelmä 'pitää näpeissään' ja tuhoaa kohteensa elämää, kunnes kohde pääsee omaan rauhaa, jolloin voi rauhassa elää ja asua.

• 16+8

Ikävä kyllä järjestelmä taitaa pitää minut näpeissään hautaan asti.

• JK

VAI NIN

• Melkein valveilla

Siinä oli nyt järjettömän paljon muitakin sairauksia kuin skitsofrenia.
      Pitäsikö päästä kliineseen hoitoon, ja unohtaa nukkuessaan, että kyse olisikaan mielenterveysongelmasta?

• Titting cow

Joo.. Onhan noilla lääkkeillä sivuvaikutuksia. Esimerkiksi syodessäni Seroquelia en päässyt koskaan sängystä ennen 12 päivällä... Nyt syön Abilifyta ja herään liiankin aikaisin aamuisin. On tosi helppo herätä.

Eräänä päivänä ääniharhani, jotka tekivät minut tosi onnettomaksi, koska ne olivat ahdistavia, katosivat. Johtuiko tämä lääkkeestä tai paraninko muuten vain, en tiedä. Syön lääkettä, koska paraneminen on saattanut johtua lääkkeestäkin.

Mutta minullakin on testatusti muistivaikeuksia tietyillä muistisektoreilla, painonnousua ja epäilen itselläni olevan lääkkeistä johtuvia seksuaalielämän häiriöitä, sekä toisinaan väsymystä. Muita sivuvaikutuksia en ole havainnut.

On siis parempi syödä lääkettä, ainakin tämän yhteiskunnan kannalta. Olen ilmeisesti aikalailla normalisoitunut, pienet muistihäiriöt eivät haittaa, kun en ole töissä ja ei tarvitse itkeä sitä parisuhteet puutetta, kun tarpeita ei ole. Lihavia taas ovat monet muutkin kuin skitsofreenikot. Sitäpaitsi painonnousua vastaan voi taistella esimerkiksi liikkumalla kovasti. Testailin tehdä vähän raskaampaa jumppaa ja oikein yllätyin, kun se sujui niinkin hyvin.

Mutta kuitenkin: ollapa ilman lääkettä...Mutta ei kun ei. Joten olen melko tyytyväinen tähän lääkkeen kanssa elämiseen.

• karmeeta...

Sinden vm-82 kommentit on pelottavinta ja karmeinta mitä olen koskaan lukenut...

Esittääkö Sinde, onko hän edes todellinen henkilö?

Vai voiko oikeasti joku olla niin sekaisin ja tosissaan juttujensa kanssa?

• 9+12

Kyllä Sinde voi olla ihan oikeasti olemassa. Tapasin suljetulla osastolla ollessani yhden tasavertaisesti Sinden kanssa sekaisin olevan henkilön ja useampia jotka olivat lähes yhtä sekaisin.

• Minä sain diabeteksen psykoottisista mömmöistä. Jihuu nyt saan pistää itseäni joka päivä, muiden lääkkeiden lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe