PALJOS TÄÄ HUPIREISSU MAKSOI LIITOLEL JA SITÄ KAUTTA SEURAJOUKKUEILLE? TOIVOTTAVASTI OLI TARPEEKSI ILMAISMATKUSTAJIA MUKANA ESIM 20 VALMENTAJAA. KANNATTIKO !!!
Kotijoukkue parempi lukemin 34-0. "Missatut taklaukset, hävityt blokit ja tiputetut pallot eivät voita matsia."
Suomen naisten maajoukkue kohtasi Saksan Münchenissä sunnuntaina. Saksa voitti ottelun selvin lukemin 34-0. Suomelle kertyi ottelussa turhan paljon pallonmenetyksiä. Vaikka joukkueen hyökkäys pystyikin useisiin pitkiin hyökkäysvuoroihin, maalialueen lähestyessä pallo karkasi kotijoukkueelle.
- Saksa teki sitä mitä odotimmekin. Olimme kyllä paikoissa tehdä pelejä, mutta missatut taklaukset, hävityt blokit ja tiputetut pallot eivät voita matsia. Pelien toteutus oli huonoa, päävalmentaja Teemu Kuusisto listasi tappion syitä.
Suomi kohtaa syksyllä vielä Ruotsin. Ottelu pelataan 1. lokakuuta Tukholmassa.
http://www.sajl.fi/-/artikkeliarkisto/?num=27164
Naisille tappio Saksassa
69
345
Vastaukset
- 3+19
Joo ei kannata ikinä enää lähteä minnekään ulkomaille pelaamaan. Ainakaan jos saattaa hävitä.
- Äkkiväärä Kultamolo
Mä oletan, että naiset maksoi reissunsa ihan itse. Niinhän kaikki muutkin tekee tämän lajin parissa. Todennäköisesti maksoi vielä vähän enemmän kuin kisaturisti olis maksanut samasta reissusta.
- Tuhnutahnu
Kuulemma naiset sai kulukorvaukset ja päivärahat tosta reissusta, muuten eivät olisi lähteneet. Ens kaudelle nostetaan ukkojen lisenssiä 100% että homma toimii.
Oisko tää vituttanu läheskää niin paljon jos olisivat voittaneet?- dfbdfbdfbdfb
JOS MUUTE EI OLE MITÄÄ RAHAREIKÅÄ LIITOLLA NII SITTEN SYYRETÄÄ NOIHI "YSTÄVYYSOTTELUIHI" RAHAT. OLISKO OLLUT IHAN KOTIMAASSAKI VAIKKA JUNNUTOIMINNA KEHITTÄMISEE MITÄÄ JÄRKEE PISTÄÄ NIITÄ RAHOJA. JOS ON VÄLIVUOSI ARVOKISOISTA NIIN ON. EI SITÄ TARVIHTE JOKA VUASI KÄYDÄ JOSSAI PITKI MAAILMAA PELAAMASSA. LUULIS ETTÄ TOI SUOMI RUOTSI MATSI PITÄS RIITTÄÄ JA OMA KAUSI. EIKS TÄÄLLÄ SUOMESSA NOITA MATSEJA VOI PELATA VAI OLIKO SAKEMANNIT TARPEEKS FIKSUJA JA SANOIVAT ETTÄ TULKAA ITE TÄNNE JA TUHLATKAA OMAT RAHANNE ME EI LAITETA TOLLASIIN PASKAMATSEIHIN RAHOJA!!!!
- ugughugh
Virallisen tiedon mukaan SAJL otti jäsenseurojen takauksella pankkilainaa sponsoroidakseen naisjoukkueen toimihenkilöinenn Sakassan ystävyysotteluun. Takaajiksi laitettiin lähinnä II-divisioonan maakuntaseuroja ettei PÄÄ-sarjan eli Vaahteraliigan pääkaupunkilaisjoukkueiden asemaa horjuteta. Myös TAFT vapautettiin takausvastuusta Norosen yksimielisellä päätöksellä.
(Tää paölsta kaipaisi jonkinlaista siivoojaa...) - 100-0
voihan olla että niitä junioreja tulee juuri tälläisten tempausten ansiosta.
jos vaikka Siiri 13v huomaa et naisten jenkkifutismaajoukkue käy pelaamassa Saksassa, niin Siirikin ajattelee, et hei mäki voisin alkaa pelaan jefua ja päästä 10vuoden päästä Saksaan maajoukkueen mukana.
tai sit vaa jatketaan samalla mallilla eikä edes yritetä mitään.
kukaan ei tiedä meistä ja siirikin jatkaa Barbilla leikkimistä- 15+13
Mistäs tämä Siiri saa sitä tietoa. SAJL:n ankeilta sivuilta jossa on jopa uhrattu vajaa 10 riviä asialle tekstiä?
Kovasti kritisoitiin Wolverinesin tiedotuslinjaa, mutta varmaan olisi SAJL:n tiedottajalla, Tomi Tiilikaisela peiliin katsomisen paikka?
Jos homma ei nappaa, niin varmaan on sillekin paikalle tulijoita. Tai luulisi ainakin.
- 4+11
Kun ihmiset omilla rahoilla matkustaa, ei siinä pitäis olla millään suoli24:n paskahousulla sanottavaa. Ei kai sunkaan lomareissuja kukaan täällä dumaa?
- 12+10
Jooei, muttakun tää porukka reissaa myös MINUN rahoillani, eli liitto kustantaa valmennukselle yms tyhjäntoimittajille reissut, jotka minä sitten maksan pelaajalisenssillä joukkue erilaisina maksuina.
Mä nyt en ymmärrä että pelaajat maksavat pelireissunsa itse ja mukana kulkevat hännystelijät kulkeutuvat sinne mukaan ilmaisiksi. Joo, varmaan kohta joku itkee että tää on vapaaehtoista - no niin on, joten maksakoot reissunsa itse jos haluaa vapaaehtoisesti jotain tehdä. - 16+3
12+10 kirjoitti:
Jooei, muttakun tää porukka reissaa myös MINUN rahoillani, eli liitto kustantaa valmennukselle yms tyhjäntoimittajille reissut, jotka minä sitten maksan pelaajalisenssillä joukkue erilaisina maksuina.
Mä nyt en ymmärrä että pelaajat maksavat pelireissunsa itse ja mukana kulkevat hännystelijät kulkeutuvat sinne mukaan ilmaisiksi. Joo, varmaan kohta joku itkee että tää on vapaaehtoista - no niin on, joten maksakoot reissunsa itse jos haluaa vapaaehtoisesti jotain tehdä.Liitto ei oo maksanu mitään, joten siinä meni sun valitusoikeus. Asia ei sulle vittujakaan kuulu.
- 14+6
16+3 kirjoitti:
Liitto ei oo maksanu mitään, joten siinä meni sun valitusoikeus. Asia ei sulle vittujakaan kuulu.
Höpöhöpö...ja muuten on....lueppas uudestaan 2011 budjetti paljon on budjetoitu tohonkin akkojen murheellliseen maajoukkueeseen tälle vuodelle.
- 7+6
14+6 kirjoitti:
Höpöhöpö...ja muuten on....lueppas uudestaan 2011 budjetti paljon on budjetoitu tohonkin akkojen murheellliseen maajoukkueeseen tälle vuodelle.
Sillä murheellisella maajoukkueella on muuten Suomen ainoo jenkkifudiksen MM-mitali... Mutta ei muuta ku pistä lukuja tulemaan: Miten paljon tosta retkestä tuli kuluja liitolle? Siis toteutuneita kuluja, ei mitään arvioita.
Mut ei se mitään jos et pidä naisista, se on ihan ok sekin. - 12+20
14+6 kirjoitti:
Ainiin, semmonen piti vielä sanoa, että jos varoja siellä budjetissa on, niin eikös se tarkota sitä, että liiton jäsenseurat on itse päättäny ne sinne laittaa ja siis päättäny maksaa ne budjetoidut kulut? Kannattaa varmaan olla omaan seuraan yhteydessä ja pyytää niitä olemaan kokouksissa tiukempana kun budjetin menopuolta päätetään. Tai sit voit painua vittuun, sekin on vaihtoehto.
- budjetti
14 6 tadat olla amiksen käynyt, budjetti sinänsä ei kerro mitään, se on tulo- ja meno ARVIO!
- yxbnefl
Naisten jefu on sinällään aika kornia. Mieluiten näkisin suomessa "lingerie-bowl"-tyyppisen ilmiön joka varmasti toisi näkyvyyttä lajille aivan eri tavalla.
- sfvsffbvfsbsf
Jenkkifutis on jenkkifutista ja sitä pelataan 11 pelaajala. Muu EI OLE JENKKIFUTISTA !!!!
Jenkkifutisdta ei pelata rannalla kolmella pelaajalla, sitä ei pelata lippupallovöissä, sitä ei pelata kolmosdivarin 7 vs. 7 muodossa, areenalla 8 vs.8, junnuissa tai naisissa 9vs. 9.
Suomen naisten amerikkalainen jalkapallo on kauheata paskaa mistä ei ole kenellekään mitään iloa. Ainoastaan valmentajille ja hännystelijöille jotka saavat muutaman reissun eurooppaan vuodessa.!!!! - 12+13
sfvsffbvfsbsf kirjoitti:
Jenkkifutis on jenkkifutista ja sitä pelataan 11 pelaajala. Muu EI OLE JENKKIFUTISTA !!!!
Jenkkifutisdta ei pelata rannalla kolmella pelaajalla, sitä ei pelata lippupallovöissä, sitä ei pelata kolmosdivarin 7 vs. 7 muodossa, areenalla 8 vs.8, junnuissa tai naisissa 9vs. 9.
Suomen naisten amerikkalainen jalkapallo on kauheata paskaa mistä ei ole kenellekään mitään iloa. Ainoastaan valmentajille ja hännystelijöille jotka saavat muutaman reissun eurooppaan vuodessa.!!!!Kansainväliset pelit pelataan naisissakin 11 vs. 11. Ja kiva tietää, että leikkaat suurimman osan juniorifudistamme amerikkalaisen jalkapallon ulkopuolelle.
Ja edelleen: Jos sä et pidä naisista, niin 2000-luvulla sekin on ihan ok. Toi pride-juttu on itse asiassa ihan rohkeeta. Laita nimes vielä alle, niin hattua nostan! - 14+4
sfvsffbvfsbsf kirjoitti:
Suomen naisten amerikkalainen jalkapallo on kauheata paskaa mistä ei ole kenellekään mitään iloa. Ainoastaan valmentajille ja hännystelijöille jotka saavat muutaman reissun eurooppaan vuodessa.!!!!Jonkun mielestä jenkkifudis on jenkkifudis-nimistä urheilua kun sitä pelataan 11 URHEILIJALLA. Tällöin suomalainen miesten jenkkifudiskaan ei täyttäis mitään kriteereitä!
Että joo... jokainen voi toki määritellä noita lajikriteereitä ihan miten haluaa mutta aivan varmasti naisten toiminta on yksi parhaiten lajia edustavia ja eteenpäin vieviä asioita. Nimittäin sekin miten asioita hoidetaan off the field vaikuttaa ulkopuolisten näkemykseen lajistamme. - fvssgsg
12+13 kirjoitti:
Kansainväliset pelit pelataan naisissakin 11 vs. 11. Ja kiva tietää, että leikkaat suurimman osan juniorifudistamme amerikkalaisen jalkapallon ulkopuolelle.
Ja edelleen: Jos sä et pidä naisista, niin 2000-luvulla sekin on ihan ok. Toi pride-juttu on itse asiassa ihan rohkeeta. Laita nimes vielä alle, niin hattua nostan!Minkä takia suomessa pelataan 9 vs 9 sitten? Jos syynä on se ettei pelaajia riitä niin haistakaa paska. Jos se on siitä kiinni ettei isosta kaupungista muka löydy paria pelaajaa enemmän niin voivoi, sitten ei pidä pelata !!!!
Ja mene ihan keskenäs sinne prideen - 12+11
fvssgsg kirjoitti:
Minkä takia suomessa pelataan 9 vs 9 sitten? Jos syynä on se ettei pelaajia riitä niin haistakaa paska. Jos se on siitä kiinni ettei isosta kaupungista muka löydy paria pelaajaa enemmän niin voivoi, sitten ei pidä pelata !!!!
Ja mene ihan keskenäs sinne prideenNo TOIHAN on hyvä ratkasu: Ei sitten pelata!! vittu mikä ääliö! Sehän olis loistava veto lajiliitolta. Me keksittiin keino olla harrastamatta lajia... Mitä sulla liikkuu siellä päässä kusen seassa?
Enkä mä viitti lähteä moikkaamaan sua mihinkään pride-tapahtumaan. Ei tommosia paskahousuja kukaan haluu nähdä. - 17+11
sfvsffbvfsbsf kirjoitti:
Suomen naisten amerikkalainen jalkapallo on kauheata paskaa mistä ei ole kenellekään mitään iloa. Ainoastaan valmentajille ja hännystelijöille jotka saavat muutaman reissun eurooppaan vuodessa.!!!!Ja ainoata oikeata yleisuhreilua on keihäänheitto, ja vaan silloin ku Seppo Räty heittää. Ja se taitaa olla sun sukulaisia muutenkin (?)
- 1+8
EIköhän jokainen pelaaja maksanut itse matkansa ja valmentajien staffin matkat, tuskin meni kenenkään teidän taskusta.
- hhggtyr
Olen sitä mieltä että näille parille häiriintyneelle idiootille ei tarvitsisi tällä palstalla vastata yhtään mitään. Ikävä kyllä täältä puuttuu siivooja...
- ddbdfvbdb
Niin vai maksoiko. Oletko nyt ihan 100% saletti tuosta asiasta että euroakaan ei tullut liiton pussista???!!!
- zcvcv
hhggtyr kirjoitti:
Olen sitä mieltä että näille parille häiriintyneelle idiootille ei tarvitsisi tällä palstalla vastata yhtään mitään. Ikävä kyllä täältä puuttuu siivooja...
Sähän voit alkaa siivoajaksi kun tuntuu olevan turhaa aikaa kirjotella ja kommentoida muutenkin tänne palstalle ???
- 9+5
ddbdfvbdb kirjoitti:
Niin vai maksoiko. Oletko nyt ihan 100% saletti tuosta asiasta että euroakaan ei tullut liiton pussista???!!!
Mistäs sä oot 100% saletti? TIEDÄTKÖ sä yhtään mitään? Ja jos (huom. JOS) budjetin mukaisesti toimintaa tuetaan, niin se on jäsenseurojen päätös. Ihan kiva kuulla, että sä et semmosesta päätöksestä pidä, mutta eipä se paljon paina.
- 4+5
hhggtyr kirjoitti:
Ei täältä siivoojaa puutu, vaan psykiatri.
- rhthjjtht
4+5 kirjoitti:
Ei täältä siivoojaa puutu, vaan psykiatri.
Älä huolestu. Löydät varmaan sellaisen itsellesi. soita 020202 ja kysy, siellä varmasti tiedetään !!!!!!!!!!!!
- zczvzcv
9+5 kirjoitti:
Mistäs sä oot 100% saletti? TIEDÄTKÖ sä yhtään mitään? Ja jos (huom. JOS) budjetin mukaisesti toimintaa tuetaan, niin se on jäsenseurojen päätös. Ihan kiva kuulla, että sä et semmosesta päätöksestä pidä, mutta eipä se paljon paina.
Mä kyllä tiedän, sä et taas tunnu tietävän yhtään mitään. Tietysti jos olet näitä kusipäitä jotka reissaavat seurajoukkueiden rahoilla saksassa "valmentajana" niin onneksi olkoon. Oli varmaan hieno peli!!!!????
- 20+4
zczvzcv kirjoitti:
Mä kyllä tiedän, sä et taas tunnu tietävän yhtään mitään. Tietysti jos olet näitä kusipäitä jotka reissaavat seurajoukkueiden rahoilla saksassa "valmentajana" niin onneksi olkoon. Oli varmaan hieno peli!!!!????
Noniin, pistäs sitte lukuja pöytään! Samalla voit kertoa mistä sait "tietos".
- 5+2
rhthjjtht kirjoitti:
Älä huolestu. Löydät varmaan sellaisen itsellesi. soita 020202 ja kysy, siellä varmasti tiedetään !!!!!!!!!!!!
Mä huomaan, että sulla on kokemusta semmosen etsimisestä...
- 2+1
20+4 kirjoitti:
Noniin, pistäs sitte lukuja pöytään! Samalla voit kertoa mistä sait "tietos".
Eiköhän ne luvut löydy sieltä liiton kansioista.
- 5+11
2+1 kirjoitti:
Eiköhän ne luvut löydy sieltä liiton kansioista.
Vastaa kysymykseen, äläkä kiertele. Sulta on nyt aika monta kertaa kysytty tietoa eikä oo löytyny. Kyllä me uskotaan muutenkin, että oot joku naisille katkeroitunu peräkammarin poika, ei sun tarvi täällä patoutumias enää purkaa.
- huhhahheikuka voiton
zczvzcv kirjoitti:
Oli. Vituttaako kun sua ei pyydetty mukaan. Hyvät ruuat sun rahoilla, ilmainen matka ja hyvät kännit; kaikki ilmaiseksi. Taksilla liikuttiin. Lähen ens vuonna kanssa ja te älykääpiöt maksatta mun reissun buhahahahahahahaaa
- 14+12
Sanokaapas missä muussa lajissa pelaaja joutuu maksamaan siitä että saa edustaa maataan kisoissa? Ja tämä koskee niin miehiä, naisia kuin junnuja.
Ei tule muita lajeja mieleen ainakaan itselleni- svscvsv
mutta muissa lajeissa liitolla on sonsseja. sajl llä oli niitä kanssa mutta ne on lähteny meneen kun ei ole osattu hoitaa niitä kunnolla. eiks toi ole sen matti sorsan hommia hoitaa sponssiasiat ja näkeehän sen että miten homma menee kun ei ole minkään laista koulutusta tai kokemusta myynnistä tai markkinoinnista. kenkää ja uus tekijä tilalle ennen ku on liian myöhästä!!!!!!!!!!!!!!!!
- gghjdr
Hei reppana. Mene töihin niin saat rahaa.Eihän toi maksu ole kun yhden reippaan ryyppyillan rahat ilman taksikuluja...
- 15+16
Uskoisin, että noita lajeja löytyy paljonkin, jos lähtee etsimään. Pienillä lajiliitoilla ei yksinkertaisesti ole varaa kustantaa joukkueita ulkomaille.
- 13+7
Toisaalta, kuvittele, jos purjehdusjoukkue olisi 50-henkinen. Tai no sanotaan 25 kun ne jollatkin pitää kuskata. Tai golfin nuorten maajoukkue olisi sen 50 henkeä. Golfliitto on hitosti sajl:ää rikkaampi, mutta silti epäilen, että tuon kokoisen porukan matkakustannuksia makseltaisiin. Tai ylipäänsä minkään pienemmän lajin joukkueen, jonka vahvuus olisi lähelläkään jenkkifutisjoukkueen vahvuutta. Hyvähän se on joku 5 tai 10 tai vaikka 15 henkeä lennättää ulkomaille, mutta tässä lajissa joukkueet ovat isoja. Ja niitä maajoukkueita on useampia.
- xvvbfbfbfb
13+7 kirjoitti:
Toisaalta, kuvittele, jos purjehdusjoukkue olisi 50-henkinen. Tai no sanotaan 25 kun ne jollatkin pitää kuskata. Tai golfin nuorten maajoukkue olisi sen 50 henkeä. Golfliitto on hitosti sajl:ää rikkaampi, mutta silti epäilen, että tuon kokoisen porukan matkakustannuksia makseltaisiin. Tai ylipäänsä minkään pienemmän lajin joukkueen, jonka vahvuus olisi lähelläkään jenkkifutisjoukkueen vahvuutta. Hyvähän se on joku 5 tai 10 tai vaikka 15 henkeä lennättää ulkomaille, mutta tässä lajissa joukkueet ovat isoja. Ja niitä maajoukkueita on useampia.
Kuvittele että suomen lätkä maajoukkue maksaisi itse viulunsa. Matkat, majoitukset ja sapuskat
- 7+4
xvvbfbfbfb kirjoitti:
Kuvittele että suomen lätkä maajoukkue maksaisi itse viulunsa. Matkat, majoitukset ja sapuskat
Kuvittele, että SAJL:llä olis yhtä paljon lisenssinmaksajia ku Jääkiekkoliitolla... Hohhoijaa...
- ___________________
svscvsv kirjoitti:
mutta muissa lajeissa liitolla on sonsseja. sajl llä oli niitä kanssa mutta ne on lähteny meneen kun ei ole osattu hoitaa niitä kunnolla. eiks toi ole sen matti sorsan hommia hoitaa sponssiasiat ja näkeehän sen että miten homma menee kun ei ole minkään laista koulutusta tai kokemusta myynnistä tai markkinoinnista. kenkää ja uus tekijä tilalle ennen ku on liian myöhästä!!!!!!!!!!!!!!!!
No ei mutta täältähän me löysimme oikean markkinoinnin osaajan. Ja koulutustakin tuntuu olevan niin paljon, että osaa opettaa meitä tavallisia taatelintallaajia täällä. No okei, oikeinkirjoitus voi olla parempaa, mutta ei olla pikkutarkkoja. Oikeasti välillä tulee mieleen mikä onkaan jenkkifutarien keskimääräinen äö. Koska tiedän, että toisessa päässä on elämässään menestyneitä ja korkealle koulutettuja kavereita aika paljon, täytyy keskiarvon saavuttamiseksi löytyä vastapainona muutama todellinen luuseri joka on katkeroitunut elämässään lähes kaikkeen. Niin kuin sinä, nimimerkki SVSCVSV
- 10+2
___________________ kirjoitti:
No ei mutta täältähän me löysimme oikean markkinoinnin osaajan. Ja koulutustakin tuntuu olevan niin paljon, että osaa opettaa meitä tavallisia taatelintallaajia täällä. No okei, oikeinkirjoitus voi olla parempaa, mutta ei olla pikkutarkkoja. Oikeasti välillä tulee mieleen mikä onkaan jenkkifutarien keskimääräinen äö. Koska tiedän, että toisessa päässä on elämässään menestyneitä ja korkealle koulutettuja kavereita aika paljon, täytyy keskiarvon saavuttamiseksi löytyä vastapainona muutama todellinen luuseri joka on katkeroitunut elämässään lähes kaikkeen. Niin kuin sinä, nimimerkki SVSCVSV
Mä oon ihan varma, että toi svscvsv pystys hankkimaan liitolle tukun sonsseja. Ja vielä varmasti isoja ja tuottavia sonsseja. Kaveri on varmasti sonssineuvotteluissa melkonen velho. Kunhan joku muu vaan kirjottaa sonssisopimuksen tekstin... Nyt kaikki hankkimaan sonsseja!
- armotontamenoa
svscvsv kirjoitti:
Ja kaiken sonssien lisäksi näkyy löytyvän tietoa lajin "ytimestä": " SAJL:llä oli sonsseja mutta ne lähti meneen". Toisaalta tää sisäpiiritieto kaatuukin seuraavassa lauseessa: "eiks toi ole sen matti sorsan hommia hoitaa?"
Siis oliko niitä sonsseja vai eikö ollut?
Ja edelleen, mistä hevonvitusta sä tiedät Sorsan koulutukset ja kokemukset? Oletko tehnyt hänen työsopparin? - xccvcbb czbv
7+4 kirjoitti:
Kuvittele, että SAJL:llä olis yhtä paljon lisenssinmaksajia ku Jääkiekkoliitolla... Hohhoijaa...
varmaa sitte jos ei ole sitä rahaa nii pitää jättää se reissaamine vähemmälle eikä leikkiä jotai yhtä rikasta ku mitä lätkäliitto on vai mitä häh??!!! eihän tollane näkyvyys ole kun norosen märkä päivä uni vaan päästä herrojen piireihin lipittää viiniä ja juttelemaan englantia. käy kalliiksi kaikille toi homma !!!!
- xvbxb
armotontamenoa kirjoitti:
Ja kaiken sonssien lisäksi näkyy löytyvän tietoa lajin "ytimestä": " SAJL:llä oli sonsseja mutta ne lähti meneen". Toisaalta tää sisäpiiritieto kaatuukin seuraavassa lauseessa: "eiks toi ole sen matti sorsan hommia hoitaa?"
Siis oliko niitä sonsseja vai eikö ollut?
Ja edelleen, mistä hevonvitusta sä tiedät Sorsan koulutukset ja kokemukset? Oletko tehnyt hänen työsopparin?en ole enkä olis tehnykään koskaan. sinne on oven saranapuolelta päästy kävelemään. jos sulla on tietoo sorsan koulutuksesta kerta niin laita vaan tähän niin päästää nauraan. varmaan ei ole perus koulua käyny edes loppuunasti tollasilla taidoillaan. ja mä voin mennä kyllä hommaan niitä sponssoreita kunhan kerrotte miten sille liittoon pääsee tollasella yli kolmen tonnin yhteen lasketuilla palka lkukorv. hommiin??!?!
- huuuuuuuuuu
xccvcbb czbv kirjoitti:
varmaa sitte jos ei ole sitä rahaa nii pitää jättää se reissaamine vähemmälle eikä leikkiä jotai yhtä rikasta ku mitä lätkäliitto on vai mitä häh??!!! eihän tollane näkyvyys ole kun norosen märkä päivä uni vaan päästä herrojen piireihin lipittää viiniä ja juttelemaan englantia. käy kalliiksi kaikille toi homma !!!!
...uskomaton kaveri sinä siellä... MIten voi olla yhdessä ihmisessä noin paljon kateutta. Hanki hyvä ihminen itsellesi elämä
- 1+13
xccvcbb czbv kirjoitti:
No sä et edelleenkään oo pystyny osottamaan, että toi matka olis maksanu liitolle mitään. Tiedätkö minkä verran pelaajat maksoivat? Jos tiedät, vastaa tähän alle ja kerro. Muuten voit pitää teiniviiksiturpas kiinni.
Mut oot sä kyllä ainutlaatunen perseaivo. Maajoukkue ei sais ite maksaa, mutta liittokaan ei saa maksaa. Mitä sä apina oikein haluut? (muuta ku sitä parturikampaajaa) - sccvsv
huuuuuuuuuu kirjoitti:
...uskomaton kaveri sinä siellä... MIten voi olla yhdessä ihmisessä noin paljon kateutta. Hanki hyvä ihminen itsellesi elämä
eikö teillä siellä liitossa ole muuta tekemistä kun kirjottaa puolustus puheita tänne nettiin.??!!
- zcvcvcv
1+13 kirjoitti:
No sä et edelleenkään oo pystyny osottamaan, että toi matka olis maksanu liitolle mitään. Tiedätkö minkä verran pelaajat maksoivat? Jos tiedät, vastaa tähän alle ja kerro. Muuten voit pitää teiniviiksiturpas kiinni.
Mut oot sä kyllä ainutlaatunen perseaivo. Maajoukkue ei sais ite maksaa, mutta liittokaan ei saa maksaa. Mitä sä apina oikein haluut? (muuta ku sitä parturikampaajaa)sorivaan mutta älä sekota mua sun faantasioihis. pidä vaan ne itelläs ne parturikampaajat. laita sä lukuja tohon jos luulet muka tietäväs kuinka paljon matka makso ja että olet muka varma ettei liitto maksanu valmntajien ja huollto tyyppien matkasta mitään. mä meinaan tiedän ne!!
- 2+10
xvbxb kirjoitti:
en ole enkä olis tehnykään koskaan. sinne on oven saranapuolelta päästy kävelemään. jos sulla on tietoo sorsan koulutuksesta kerta niin laita vaan tähän niin päästää nauraan. varmaan ei ole perus koulua käyny edes loppuunasti tollasilla taidoillaan. ja mä voin mennä kyllä hommaan niitä sponssoreita kunhan kerrotte miten sille liittoon pääsee tollasella yli kolmen tonnin yhteen lasketuilla palka lkukorv. hommiin??!?!
Ootsä jossain kamoissa?
"Perus koulu" on yhdyssana. "Loppuunasti" ei ole yhdyssana. Mikä on "sponssori"? Että ihan kahdella s:llä? Mitä tarkoittaa "sille liittoon"? Ei siis missään nimessä "sinne liittoon"... Mitä on suomeksi "palka lkukorv."? Onko lkukorv joku uusi ruotsalainen makkaralaatu?
Oikeesti, kun sä raukka et osaa edes kirjottaa ajattelemisesta puhumattakaan, niin mitä jos vaikka painusit vittuun...? Tää on ihan ilmanen vinkki, tiedän ettet sä siitä amislaisen opintotuesta pysty maksamaan. - 8+2
zcvcvcv kirjoitti:
sorivaan mutta älä sekota mua sun faantasioihis. pidä vaan ne itelläs ne parturikampaajat. laita sä lukuja tohon jos luulet muka tietäväs kuinka paljon matka makso ja että olet muka varma ettei liitto maksanu valmntajien ja huollto tyyppien matkasta mitään. mä meinaan tiedän ne!!
Eli sä et tiedä mitään. Kiitos, tuli selväks.
- sekopäistä
Varmaan suurin osa valittajista ei maksa penniäkään kenellekkään, ettei vaan kukaan muu käyttäisi heidän rahojaan, joita eivät kuitenkaan maksa.
- 15+17
Pelaajat maksoivat valmentajat ja staffin omissa maksuissaan. ei liitto. PISTE.
- cvcfvbfdb
höpöhöpö
- brap
liitto maksoi koko jengin ja vielä liian vähän tuomareille.
kato vaikka se budjettiarvio missä kaikki nuo laskettu mukaan, uuno! - kamreeriX
brap kirjoitti:
liitto maksoi koko jengin ja vielä liian vähän tuomareille.
kato vaikka se budjettiarvio missä kaikki nuo laskettu mukaan, uuno!...joidenkin on niin v.tun vaikea ymmärtää, että budjetti, ei ole sama asia kuin toteutunut kulu. Budjettista voi tehdä vaikka minkälaisen toiveiden tynnyrin mutta jos budjettikauden aikana ei tulopuoli toteudu vastaavastilaaditun toivotaan-toivotaan budjetoinnin mukaisena, ei kulupuoltakaan voi toteuttaa suunniteltuna. En tiedä onko helmiä sioille opettaa täällä meuhkaavalle idiootille talouden alkeita.
Yleinen käytäntö aika useassa urheilulajissa on se, että pelaajat maksavat toimihenkilöiden matkakulut ulkomaanreissuilla. Kun on kyse harrastelajista, kuten tämä meidän kaikkien rakastama jefu, ei rahat riitä kymmenien ihmisten matkustelujen kattamiseen. Ihannoidulla 90-luvulla SAJL maksoi näitä pelaajien matkoja aika ruhtinaallisesti ja sitten jälkpolvet kuittailivat velkoja pois niukan budjettilinjan perustein.
Täällä o ilmeisesti joku besservisser saanut käsiinsä jonkin virallisen dokumenti ja yrittää viisastella sillä teitämättä realielämästä oikeastaan yhtään mitään. - vcbvdghtghte
kamreeriX kirjoitti:
...joidenkin on niin v.tun vaikea ymmärtää, että budjetti, ei ole sama asia kuin toteutunut kulu. Budjettista voi tehdä vaikka minkälaisen toiveiden tynnyrin mutta jos budjettikauden aikana ei tulopuoli toteudu vastaavastilaaditun toivotaan-toivotaan budjetoinnin mukaisena, ei kulupuoltakaan voi toteuttaa suunniteltuna. En tiedä onko helmiä sioille opettaa täällä meuhkaavalle idiootille talouden alkeita.
Yleinen käytäntö aika useassa urheilulajissa on se, että pelaajat maksavat toimihenkilöiden matkakulut ulkomaanreissuilla. Kun on kyse harrastelajista, kuten tämä meidän kaikkien rakastama jefu, ei rahat riitä kymmenien ihmisten matkustelujen kattamiseen. Ihannoidulla 90-luvulla SAJL maksoi näitä pelaajien matkoja aika ruhtinaallisesti ja sitten jälkpolvet kuittailivat velkoja pois niukan budjettilinjan perustein.
Täällä o ilmeisesti joku besservisser saanut käsiinsä jonkin virallisen dokumenti ja yrittää viisastella sillä teitämättä realielämästä oikeastaan yhtään mitään.eikös se jenkkifutaaminen ole yhtä lailla harrastaminen peloaajille kun valmentajillekin, miks vitussa toisten pitäs maksaa toisten harrastamista??? Maksakoot vittu omasta pussistaan jos haöuaa reissata tai jääkööt himaan
- sdtgjdkl
vcbvdghtghte kirjoitti:
eikös se jenkkifutaaminen ole yhtä lailla harrastaminen peloaajille kun valmentajillekin, miks vitussa toisten pitäs maksaa toisten harrastamista??? Maksakoot vittu omasta pussistaan jos haöuaa reissata tai jääkööt himaan
Mutta kun sä et maksa etkä oo mukana joukkueessa, niin sä et päätä mitään eikä tää asia sulle kuulu. Tää nillitys on sitte ainoo mihin sä pystyt. Ja sillä ei oo muuta vaikutusta, kun että kaikki tajuu että sä oot häiriintyny spede.
- 6+2
sdtgjdkl kirjoitti:
Mutta kun sä et maksa etkä oo mukana joukkueessa, niin sä et päätä mitään eikä tää asia sulle kuulu. Tää nillitys on sitte ainoo mihin sä pystyt. Ja sillä ei oo muuta vaikutusta, kun että kaikki tajuu että sä oot häiriintyny spede.
No enemmän häiriintyneeltä tuntuu olevan ne jotka jaksavat vastata noihin oönttöihin viesteihin.
- yjdiytd
6+2 kirjoitti:
No enemmän häiriintyneeltä tuntuu olevan ne jotka jaksavat vastata noihin oönttöihin viesteihin.
No et itekään malttanu pysyä poissa... Urpo.
- 20+15
yjdiytd kirjoitti:
No et itekään malttanu pysyä poissa... Urpo.
Sori Hiski. Unohdin että sulle pitää jättää aina se viimeinen sana.
- 14+11
20+15 kirjoitti:
Sori Hiski. Unohdin että sulle pitää jättää aina se viimeinen sana.
Ei mitään, Napoleon.
- aurinko-kuningas
vcbvdghtghte kirjoitti:
eikös se jenkkifutaaminen ole yhtä lailla harrastaminen peloaajille kun valmentajillekin, miks vitussa toisten pitäs maksaa toisten harrastamista??? Maksakoot vittu omasta pussistaan jos haöuaa reissata tai jääkööt himaan
Jees, laitetaan joukkue matkaan ilman valmentajia. Mikä loistava säästöesitys ja maksava asiakas (pelaaja) saa todella vastinetta rahoilleen. Edelleen leiritykset ilman valmentajia (ja suunnittelua) vittu kunigas idea.
Mä laitoin viestiä liittoon ja ehdotin sua uudeksi miesten joukkueen joukkueenjohtajaksi, toivottavasti sut valitaan talousnerona siihen pestiin.
Jess nyt alkoi jefun kulta-ajat. - 8+10
aurinko-kuningas kirjoitti:
Jees, laitetaan joukkue matkaan ilman valmentajia. Mikä loistava säästöesitys ja maksava asiakas (pelaaja) saa todella vastinetta rahoilleen. Edelleen leiritykset ilman valmentajia (ja suunnittelua) vittu kunigas idea.
Mä laitoin viestiä liittoon ja ehdotin sua uudeksi miesten joukkueen joukkueenjohtajaksi, toivottavasti sut valitaan talousnerona siihen pestiin.
Jess nyt alkoi jefun kulta-ajat.Ja joukkueenjohtajahan sitte matkustaa omilla rahoillaan, pidetään se mielessä. Koska se kisoissa rehkiminen on harrastus sille joukkueenjohtajalle. Ja junttien rahat loppuu muuten.
- jäävipaavi
vcbvdghtghte kirjoitti:
Meidän seurassa olis käyttöä valmentajalle joka ei matkusta joukkueen mukana peleihin samassa dösässä pelaajien kanssa vaan omalla autolla tai maksaa km korvauksena seuralle matkustetut kilometrit.
Ja ymmärräthän vielä että emme myöskään maksa sulla km-korvauksia päivitäisistä treenimatkoista joukkueen harjoituksiin vaan maksat pottoaineet itse. - 20+11
jäävipaavi kirjoitti:
Meidän seurassa olis käyttöä valmentajalle joka ei matkusta joukkueen mukana peleihin samassa dösässä pelaajien kanssa vaan omalla autolla tai maksaa km korvauksena seuralle matkustetut kilometrit.
Ja ymmärräthän vielä että emme myöskään maksa sulla km-korvauksia päivitäisistä treenimatkoista joukkueen harjoituksiin vaan maksat pottoaineet itse.Houkutteleva tarjous. Tosin taidan pysyä täällä omassa jengissä. Meillä olis kyllä avoinna paikka teipparille. Jäsen- ja treenimaksua vastaan pääset teippamaan nilkkoja ja ehkä täyttämään vesipulloja (neuvoteltava erikseen). Ja tosiaan, ei mekään kyllä sulle kilsoja makseta.
- 13+19
kunhan arvailevat ja luulevat, hemmetinmoista lietsomista taas.
- mukana ollut
Saksa-ottelu pelattiin Münchenissa. Lähtö matkalle oli lauantaiaamuna aikaisin. Saksassa ehdimme juuri majoittua hotelliin kun tuli lähtö treeneihin kylmässä ja rankkasateessa. Ilta vietettiin keskustan ulkopuolella olevassa hotellissa. Sunnuntaina lähdimme aamupäivällä otteluun ja ottelusta suoraan lentokentälle. Saksaa näimme (pelaajat, valmentajat ja huoltajat) lentokentän, kahden urheilukentän ja hotellihuoneen verran. Paluumatkalla jatkolentomme oli peruttu (olisi ollut Helsingissä 1.20 ja aamulla töihin...) ja saavuimme Helsinkiin maanantaina puoli vuorokautta myöhässä vietettyämme yön hotellissa Kööpenhaminassa. Tämä aiheutti hankaluuksia kotimaan jatkoyhteyksien ja työnantajien kanssa.
Jos joku näkee tällaisen matkan huvimatkana, on hänellä varsin outo käsitys huvittelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462