Olen asunut yhdessä poikaystäväni kanssa nyt kaksi kuukautta ja suhdetta on kestänyt vuoden.
Rakastin suihinottoa jo ennen nykyistä poikaystävääni mutta hänen kohdallaan siitä on jo tullut fetissi minulle. Haluan ottaa joka aamu suihin jo pelkästään sperman maun vuoksi. Olen myös hulluna hänen spermansa tuoksuun ja siksi haluankin että hän runkkaisi usein paperiin jotta haistaisin hänet tyynyni vieressä. Kiihotun myös seksin aikana jos hänen spermansa tuoksuinen paperi on vieressäni.
En tiedä miksi hänen spermansa tuoksuu ja maistuu niin paljon paremmalta kuin muiden ja miksi se on intohimoni. Mielestäni kaikilla poikaystävilläni on ollut lähes samanlaiset elintavat ja nykyiselläni ei ole mitenkään erityistä ruokavaliotakaan.
Hän on kyllä minua lähes 10 vuotta nuorempi kun taas edelliset ovat olleet 6 ja -1 itseeni nähden. Voiko erilaisilla lähtökohdilla olla merkitystä? En ole muiden nykyisen poikaystäväni ikäisten kanssa ollut tekemisissä.
Kiihotun poikaystäväni sperman mausta ja hajusta
18
2349
Vastaukset
- xxyy
Voin toimittaa omaani haisteltavaksi, [email protected]
- LinttaLiisa
Ai, sitäkö on erimakuista- ja hajuista? Itse olen ollut vain yhden miehen kanssa, ja suuseksi sillointällöin on ihan hauskaa vaihtelua. Mut että sperman maussa on heittoja?.
- _-------------------
Ainakin omalla kohdallani, kun otin eksältä suihin, se maku oli jotain niin tunkkaisen suolaista ja karvaan hapanta, että isona vellinä suussa teki mieli yökätä. Selitys varmaan se, että mies oli todellakin perussuomalainen HC-lihansyöjä ilman sen suurempia liikunnallisia skilssejä. Muiden maut on ollut ihan ok.
- Nipis
Hei.
Itselläni on myös samansuuntainen intohimo. Nautin suuresti muruni spermasta suussani ja siitä mausta,namnamnam! :p
Olen ruvennut haaveilemaan nähtyäni seksisivuilla miten nainen nuoli spermaa mm. lautaselta, lasista ja suklaalevynpäältä, että saisin kanssa kokeilla tätä, ajatuskin kiihottaa minua suuresti. Onko kukaan muuten kokeillu tai haaveillut vastaavasta vai olenkohan ihan hullu:)
Ongelma on se, että olen vähän ujo ja en tiedä miten saisin tämän sanottua rakkaalleni, kun muutenkin seksiin liittyvät asiat ovat hankalia sanoa suhteessamme vaikka olemme olleet yhdessä jo yli 5v... - brgbrtgecdscsdfre
Mm. rakastumista on yritetty selittää tieteellisesti monellakin tapaa, ja yksi on se, että ihminen rakastuu toisen ihmisen tuoksuun. Monilla eläimillä, etenkin hyönteisillä, on todettu olevan feromoneja, joilla kiinnitetään vastakkaisen sukupuolen huomio. Ihmisillä kyse saattaa olla solujen pinnalla olevien immuunirakenteiden erilaisuus: mikäli sinun immuunijärjestelmäsi on hyvin poikkeava minun järjestelmästäni, meidän jälkeläisillämme on paremmat mahdollisuudet saada erittäin kattava immuuniverkosto, joten meidän kannattaisi tehdä lapsia. Nuo immuunirakenteet koostuvat proteiineista. Teoria siis olettaa, että ihmisen ominaishajusta voi aistia nuo erot, mutta todistettu sitä ei käsittääkseni ole.
Voi siis olla, että juuri tämän kyseisen ihmisuroksen haju/maku vetoaa erityisen hyvin juuri suhun. Tai sitten kyse on jostain aivan muusta :) Mutta joka tapauksessa oot aika unelma tyttöystäväainesta, joten pidä vaan jatkossakin hänet ja itses tyytyväisenä ja nauti mahdollisimman usein miehes nesteistä ;) - Voih
Voi kumpa omakin vaimo olis samanlainen. Edellisestä suihinotosta kun on jo yli vuosi aikaa :/
- Töpötin
"Olen ruvennut haaveilemaan nähtyäni seksisivuilla miten nainen nuoli spermaa mm. lautaselta, lasista ja suklaalevynpäältä, että saisin kanssa kokeilla tätä, ajatuskin kiihottaa minua suuresti. Onko kukaan muuten kokeillu tai haaveillut vastaavasta vai olenkohan ihan hullu:) "
Et ole hullu tai sitten meitä on kaksi, kiihottava ajatus! :) Tästä innostuneena ostin viikonloppuna suosikki suklaatani ja laitoin poikaystävälleni sähköpostilla linkin tähän keskusteluun. Jätin suklaalevyn avaamattomana lautasella sängyn päälle yllätykseksi kun hän tulee minua aikaisemmin kotiin:)
Oli ihanan irstasta maistella ja nuolla suklaata sekä lopuksi nuolla vielä lautanenkin puhtaaksi, nam nam :P Tämän jälkeen sain valtavan orgasmin kun olin valmiiksi niin kiihdyksissäni näkemästäni, maistamastani että tuntui kuin laukeaisin itsestään. Seuraavana karkkipäivänä, hih :) haluan herkutella ja mies saa ottaa käyttöön yöpöydän surisijan samanaikaisesti mukaan :D
Löytyykö vastaavia kokemuksia muilta vai olemmekohan vain mainitsemisiasi ”hulluja” ?
ps.
Mistä sivuilta löysit videoita, eihän tietenkään itseäni varten… :) toivottavasti ei vain mitään maksullisia, kuvaamme mieluimmin vaikka sitten itse omaan käyttön, hmm... houkutteleva idea ;) T: Minäkö vähän pervo, en kai? ;) - janniska
täältä:
http://video.xnxx.com/video326383/cum_on_food_-_chocolate_bar - jeppe54654658
Täytyy itsekkin tunnustautua kiihottuvani tästä. On äärimmäisen kiihottavaa nähdä naisen nauttivan spermasta, leikkivän sillä, levitellä sitä yms. yms. :)
T: 25-vuotias nuori mies - siemen
Kukapa mies ei kiihoittuisi jos nainen nauttii omasta siemenestä ja on vielä havili leikkimään sillä!!
- munamies 2
Miehet täällä kirjottelee mieltymyksistään joten minäkin. Ainakun runkkaan pöydälle, joka ikinen kerta mietin että nyt nuolen sen nyt nuolen sen ja imen suuhuni liemet pöydältä, kiihottava ajatus mutta kun se satsi on pöydällä, se ei enää innostakaan ja aina pyyhin sen paperilla pois. Se pitäis nuolla sillon kun on tulemassa uusi satsi, sillon se onnistuis koska sperma on kyllä ihan hyvää, monesti nostankin jalat seinälle ja ruikin naamalleni suu ammollaan, yritän tähdätä suuhun ja jotenkuten onnistunkin siinä. Aijai sitä sitten vellon tovin suussani ja sitten ...nielaus...nam nam..on se hyvää suoraan tuutista.
- neitipoju
Pakko tunnustaa että minuakin kiihottaa sperma. Joskus tullut lauettua kädelle, ja siitä nopeasti sipaisen sen suuhun, samalla kun vielä tulen. Se tuntuu vaan niin tuhmalta. Samoin kun kiimatippojen maistelu samalla kun tyydytän itseäni. Olen vähän kateellinen tytöille, kun he pääsevät herkuttelemaan suoraan lähteelle.
- lick1
Minäkin nuolen sormiani runkatessani, kun kyrpään tulee kiimatippoja. Olen kateellinen naiselleni, joka voi imeä ja nuolla ne suoraan kyrvästäni.
- M27!!
Suurin haaveeni on, että löytäisin tytön joka suorastaan rakastaisi spermaa :)
Ainoastaan kaksi kertaa olen saanut laueta suuhun, ja silloinkin oli sama tyttö molemmilla kertaa. Aika ikävää siinä mielessä, että kyseessä on oikeastaan fetissi minulle :P - terkkijuirkki
mistä tommonen kiima tulee naiselle?
ja jos sitten vasta kun spekun näät kiihotut oot kyllä myöhässä:( - SpermaKeisari
Sperma leikit on parhautta ♡
- kljhgfd
kokeilkaa seuraavalla kerralla siten että poikaystävä runkkaa parvekkeelta ja sinä menet kadulle ja yritän ottaa suulla kopin kun mälli lentää, tosin pitää olla tarkkana ettei harakka nappaa sitä lennosta, jos näin käy huuda partsille että veivaa uuden satsin ja sassiin tai pyydä 3 kaveria partsille ja mällit lentään ja kun otat suu koppia kadulla arvaat aina kenen mällistä oli kyse, pidä huoli ettei uroskoiraa ole huoneistossa oleskelemassa aktin aikana ettet joudu legendaarisen koiramälli pilan kohteeksi
ootko yhä yhes saman poikaystävän kaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124243
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042131Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.162031Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341792- 1811574
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261461Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111273Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2181225- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150