Pikipruukki

yksvaaaaaan

Hei, tietääkö joku että voiko pikipruukilta saada asuntoa jos on maksuhäiriömerkintä?

22

4486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita ja kysy

      Tietysti se mahdollista on, riippuu mistä olet tulossa ja kuka maksaa takuuvuokran.

    • Joustoa

      Sinulla on kuitenin tarkoitus saada maksuhäiriömerkintä pois. Asisoidessasi joustamattoman kauppasuhteen kanssa sinulla on hyvät mahdollisuudet vain pahentaa maksuhäiriömerkintöjäsi. Parasta olisi etsiä yksityinen vuokranantaja.

    • ihmenimi

      vieläkö iki"pruitissa" kaikki ovat aina "ruokatunnilla" kun sinne soittaa vaikka työaika on vain 4 tuntia?

    • john snow

      pikipruukki ei ole kiinnostunut maksuhäiriö merkinnöistä ja ei tarkasta luotto tietoja PISTE.

      • TÄydellinen rahattom

        .

        Täydellinen rahattomuus on itse asiassa puoltava seikka

        Ainakin kun katsoo mitä porukkaa sinne ensimmäisenä otetaan

        .


      • Pois muuttanut
        TÄydellinen rahattom kirjoitti:

        .

        Täydellinen rahattomuus on itse asiassa puoltava seikka

        Ainakin kun katsoo mitä porukkaa sinne ensimmäisenä otetaan

        .

        Ex naapuri tuli vastaan päällään T-paita, jossa luki KÄVELEVÄ KATASTROFI.
        Teksti osui naulankantaan. Onneksi sain asunnon muualta.


    • expiki

      ei katso luottotietoja ..mutta tekee ensimmäiseksi vain 3kk sopimuksen ja asumaan pääsee yleensä jonnekin keskustan ulkopuolelle jos hakee heiltä eka kertaa asuntoa.

    • keskisuominyt

      Pikipruukki ihan ykkönen vuokran-antajana vaikka en ole kävelevä katastrofi. Maksuhäiriö merkintä on mutta ei muuta hämärä hommaa. Olen aina saanut hyvän asunnon ja juuri sieltä mihin olen toivonut. Takuu vuokrat on saanut takaisin . Ihme mollaamista . No niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

      • MikäPikipruukki

        Herää jo. Nostelee yli 4 vuotta vanhoja ketjuja.


      • yhryssanat

        Vuokran-antaja, maksuhäiriö merkintä, hämärä homma, takuu vuokra. Ei ihme että sulle annettu asunto Piki Pruukilta.


    • joskunjne

      Ehei, sinulle tehdään 1 kuukaudeksi vuokrasoppari kerrallaan ja sähkölaskua pitää maksaa 500e etukäteen.
      Pahimmassa tapauksessa kuulet sanat: Ilmoittelemme kun asuntoja on, siis..........KUN asuntoja on.
      Sitä soittoa odotellessa................kahvia..............tietsikka pelejä.............jne...asuntovuokrauksen puolesta.

      • 1420

        Pysyppä nyt asiallisena vaikka sinulla on hoitosuunnitelmassa "maininta ainakin kaksivuotta" hoidossa lomat käytöksen mukaan.


    • himmel

      kaveri haki kämppää 1.10.2016 ei luottotietoja ja ollu piikkiä pruukille jo ennemmin nyttemin jo ulos-otossa.3kk takuuvuokra,tai takaus,vakuutus vuodeksi. niitä ei sossu työttömälle hommaa jannu vlä työtön...kämppä keskusta...kysy onko vaihtoehtoja,no nummelle olis päässy puolen vuoden vakuutuksella ilman vakuusmaksua semmoseen kerrostalo yksiöön no tiedätte kyllä...jannu hommas yksityiseltä keskustasta yksiön 3kk vakuudella ja vakuutuksella jotka saisitten lopuksi en tiä kuin järkättyä mutta loppu hyvin...nimittäin vakuutus on miltein mahdoton saada jos on työtön,luottotiedoton tässä pohjoisen natsivaltiossa

    • Anonyymi

      vuokra nousi jälleen

      • Anonyymi

        Nousee ne muillakin,varsinkin jos vesimaksu sisältyy vuokraan.


    • Anonyymi

      Paras kaupunki asuntojen vuokralainen on: Vuokran maksaa sossu ja vuokratakuun, sossu kantaa ruokakasseja koti ovelle asti ja kertoo: Soita sitten jos/kun jotain jäi puuttumaan, kaljat/tupakat->tietysti unohtui.

      Mutta, auta armias jos olet työssä käyvä ihminen ja asut vuokralla kaupungin asunnossa. Suunsoitto/vinoilu on se mitä ensimmäisenä sieltä ruokaläpistä ulos tulee.

      • Anonyymi

        Töitä tekevän ihmisen on paras omistaa asunto tai jos vuokralla asuu niin yksityisellä sitten asunto,niille ei ole duunarit myrkkyä. Kun noita punaisen ristin majoittamista saa hyvän hinnan per pää. Siksi niitä voi asua kaksiossa viisi henkilöä,kun saa n.800-1000€ per pää punaiselta ristiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töitä tekevän ihmisen on paras omistaa asunto tai jos vuokralla asuu niin yksityisellä sitten asunto,niille ei ole duunarit myrkkyä. Kun noita punaisen ristin majoittamista saa hyvän hinnan per pää. Siksi niitä voi asua kaksiossa viisi henkilöä,kun saa n.800-1000€ per pää punaiselta ristiltä.

        kyllä luottotiedoton saa yksityisiltäkin kämpän vuokralle kun sanoo vaan että hoitaa etukäteen kelan kautta vuokravakuuden 2kk ja kaikki tukijutut kuntoon niin muutto onnistuu..pikkusen pitää viittiä jos haluaa vähän paremman asuimen. eihän se luottotietojen menetys nimittän ole tänäpäivänä monella oma syy..valitettavasti. onneksi vuodenvaihteessa laki pikkusen muuttuu,siitä kun velka on kuitattu/vanhentunut 1kk luotot kunnossa. ennen saattoi merkintä näkyä vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä luottotiedoton saa yksityisiltäkin kämpän vuokralle kun sanoo vaan että hoitaa etukäteen kelan kautta vuokravakuuden 2kk ja kaikki tukijutut kuntoon niin muutto onnistuu..pikkusen pitää viittiä jos haluaa vähän paremman asuimen. eihän se luottotietojen menetys nimittän ole tänäpäivänä monella oma syy..valitettavasti. onneksi vuodenvaihteessa laki pikkusen muuttuu,siitä kun velka on kuitattu/vanhentunut 1kk luotot kunnossa. ennen saattoi merkintä näkyä vuosia

        Näin on.


    • Anonyymi

      Hae jostain muualta..

    • Anonyymi

      Tuskin antavat. Kyllä pitää maksaa kuten muuallakin.

      • Anonyymi

        Pikipruukki on hyvä vuokranantaja, jos itse osaa olla edes jotenkin kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe