Mies ei halua vauvaa, mutta mulla vauvakuume vain yltyy. Mies alkoi käyttämään kondomia, koska ei enää luottanut muhun. Niinpä lopetin pillerit vajaa vuosi sitten.
Olen miettinyt, että laitan sperman käytetystä kondomista lääkeruiskulla sisälleni sillä välin kun mies on suihkussa. Mies varmasti oppii elämään asian kanssa sitten, kun vauva on oikeasti tulossa.
Onnistuuko näin kotikonstein?
Salaa raskaaksi?
24
2087
Vastaukset
- ei ole totta
Tämä on takuuvarmasti provo, mutta jos nyt ei olisi niin otapa peili käteen ja katso siihen oikein kunnolla. Mies ei luota sinuun ja sinä haluat tehdä hänestä väkisin isän. Pahempaa luottamuksen pettämistä ja törkeämpää temppua on vaikea keksiä. Tuollaista mies tuskin koskaan antaisi anteeksi, eikä asia todellakaan ole sellainen, jonka kanssa vaan "oppii elämään". Vauvaan mies varmaan tottuisikin, mutta ei siihen, että hänen puolisonsa on itsekäs petturi. Eroa ja etsi mies, joka sen lapsen myös haluaa.
- kauhistunut oon
Ei ole provo, vaan ihan totista nykypäivää, kaikkien on saatava vauva, kun muillakin on. Sairasta!
Lukekaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/5930784 - ;((((((((((((((
Todella huono provo
- not prowo!
ei ole provo...vauvakuume on psyykkinen hormonien aiheuttama sekavuustila nuorilla naisilla.
- Omaa havaintoa
Jos katselee näitten joidenkin perheiden eukkojen naamoja ja kuuntelee mitä mökkihirmuja ne eukot on niille ukoille henkisesti alistamalla jne. niin varmana jotakin tällaista vilppiä tapahtuu, että ukko juotetaan humalaan ja kännimunasta vatkataan mälli irti pihtiotteella, etusormen ja paukun välissä, ja siitetään sillä itsensä toisen maatessa sammuneena.
Ensinnäkin: a. miten tollasen lihavan valaan (niin ku meidän naapurin akka) kanssa ilkeää ja kykenee harrastamaan seksiä -lihavuus estää ja b. miksi ihmeessä tuo mies tekisi sille lisää lapsia, kun entisetkin joutuu huolehtimaan ja lehmä vain makaa?
Kyllä siis vilunkia tapahtuu väkisinkin!
Niin ja miksi kauniilla naisilla on vain yksi lapsi tai ei yhtään? -sanokaas se? - sdgsd
Älä anna hänelle ollenkaan jos ei suostu paljaalla. Minunkin pano suhde halusi käyttää kumia. Minä itse laitoin paikalleenkin ja hyväilin hänen kalunsa tosi kovaksi. Sitten kun hän alkoi olla valmis vedin sen pois ja sanoin tuntuu paremmalta ja hän tuli päälleni muutaman työnnön jälkeen hänellä tuli jo eikä edes yrittänyt keskeyttää oli hän niin ekstaasissa. Mies oli tosin aika nuori 22 vuotias eikä ollut ollut paljon naisia. Muutenkin hän suostui paljaalla keskeytettyä. vaikka tiesi että en käytä mitään. Mutta vain yhden kerran meni loppuun asti ja se riitti. Nyt olen onnellinen kohta yksi vuotiaan vauvelin äiti.
- voijjumalauta!!
Voi vitun kanttura minkä teit! Huhhuh, pilasit toisen elämän.
Jos haluat pantuja ja toinen ei, niin etsi saakeli sellainen 35-vuotias maajussi joka haluaa lapsia kanssasi, mutta älä pilaa nuorenmiehen elämää!
Kauankohan olet "onnellinen", kun tuskin olet sitä nytkään, ellet ole henkisesti todella sairas?
- Yrittämään vaan
Saattaahan se onnistua, siitä vaan yrittämään, kannattaa kyllä varmaan tikutella sitä ovulaatiota ni tietää parhaimman ajankohdan, sulla kun on jo kuitenkin ikääkin hieman (vaikka vielä nuori oletkin) nii ja jos onnistuu ni eihän ne kondomitkaan 100% ole :) ja isyystesti kannattaa tehdä lapsen synnyttyä ni mies ainakaa ala syyttää et vieraissa olisit käyny. Kyllä minä olen sitä mieltä että jokaisen naisen kuuluu saada kokea äitiyden onni jos se suinkin on mahdollista :)
- kohta2äiti
joo jokaisen sitä haluavan naisen kuuluisi saada kokea äitiys,mutta ei tuolla tavalla.tai jos haluaa jäädä heti yksinhuoltajaksi,mutta sekään ei ole oikein lasta kohtaan. mitä lapsikin miettii kasvaessaan,kun saa tietää ettei isä häntä koskaan halunnut (jos edes on isänsä kanssa tekemisissä). eikö viisainta olisi etsiä sellainen puoliso joka lapsia haluaa,tai adoptoida. mitä siinä lapsellekkin opetetaan kun salaa toimitaan törkeästi toisen selän takana?huh tätä elämää.
- Tavut
Ei v#ttu täällä on sairaita akkoja! Menkää hoitoon.
- yhdynnässä edellisee
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan, vaikka hän onkin mies!
- Yökkö nainen
Voi, kuinka ilkeä olet miehellesi ja petät tämän luottamuksen!Toivottavasti miehesi huomaa petollisen luonteesi ennen raskautta ja löytää luotettavamman naisen rinnalleen.
- Pallo suuhun!
Jos haluat tiineeksi, voin astua sinut.
Itse vastaat kuluista! - h
Minulla tehosi se että hyväillin miestä käsin kun olin hänen päällään ja kun hän oli juuri saamaisillaan sen huomaa monesti kalusta. Menin kalun päälle ja hänellä alkoi heti tulla eikä mies estele siemen syöksyn aikana vaan keskittyy nautintoon.
- hjkhjhj
Mutta vapaa ehtoisestihan mies teki hänet raskaaksi jos itse tuli päälle ja päästi sisään ja tiesi että ei ole ehkäisyä
- haloo!
No tuskinpa mies naista jättäisi ja lastansa hylkäisi jos luulisi että raskaus on tapahtunut vahingossa kondomista huolimatta, eihän nekään 100% ole!!
- aerr
Varmaan jättää kun saat tietää joutuneensa petoksen uhriksi. Aikamoinen kyykäärme täytyy naisen olla, jos pystyy elämään asian kanssa. Lasta käy sääliksi, nainen tulee saamaan vielä rangaistuksen.
Miehet pitäkää huolta kondomeistanne. Petollinen nainen voi puhkoa ne tai varastaa spermaanne.
- höh!
Entäs sitte toisinpäin, kun mies sählää? Rapistelee kortsuaan ja on laittavinaan sen paikoilleen, muttei laitakkaan. Tulee sisään ja vetelee loppuun asti ilman ehkäisyä. Näitäkin on käynyt.
- SeagretGirl23
Minulla on lapsi ihanan miehen kanssa seuravalla tekniikalla.:
Olimme kaverini kanssa mökkeilemässä, kun hänen poikakaverinsa tuli moottoripyräreissulla yhdeksi yöksi sinne. Kuulin yöllä kun kaverini voihki orgasmin syleilyssä. Tiesin myös sen, että kaverini poikakavereineen käyttää kondomia, koska eivät missään nimessä halua lasta.
Kuuntelin aktia ja sormetin itseäni kuvittellen kuinka ihanaa olisi kun tuo komea mies panisi nyt minua. Olin ihan märkä ja sain monet orgasmit.
Odottelin ja kuulostelin heidän liikkeitään (kaverin ja poikakaverinsa) ja kuulin kun ulko-ovi kävi. Katsoin ikkunasta kun poika käveli metäsän reunaan ja kumi roikkui vielä hepissä, kunnes hän nakkasi kumen pois ja teki tarpeensa ennen kuin käveli sisälle. Itse heti säntäsin ulos ja otin kortsun maasta ja äkkiä sen kanssa ulkohuussiin, jossa masitoin sitä ihanaista nektaria kumin sisältä -maistui suolaiselle ja ei kovin hyvälle, koska kyseinen poika polttaa tupakkia ja käyttää alkoa paljon, puhumattakaan grilliruuista mitä syö motskarireissuillaan, vaikka pitkä ja komia onkin. Ihan tärisin kiimasta ja siitä, että näin sen siitosnesteen siinä kumissa.
Noh, kaikki arvaavatkin varmaan mitä seuraavaksi tapahtui? Menin hajareisin puuceen istuimelle ja kaadoin kumesta siemennesteet itseeni, jonka jälkeen olin hetken paikallani ja tunsin kun siemenneste valui sisäni. Lopuksi runkkasin vielä orkun päälle, jotta siittiöt menevät oikeaan osoitteeseen orkun kouristuksissa.
Nyt minulla on lapsi, jolla ei ole isää, mutta sain vauvan. - hfhgh7788
sekopää:D taitaa olla pötyä tuo edellinen. kuulostaa tosi mielipuoliselta
- en ihmettele
ei mikään ihme ole tuollainen nykyajan hullujen tuotoksena...varmaan tuota tapahtuu!
- pyramidi
jos noin kovasti haluat vauvan, mene hakemaan spermaa jostain hedelmöitysklinikalta. kerta miehes ei halua lasta, niin sulla ei ole mitään oikeutta saattaa häntä väkisin isäksi.
Totuus on se, että miehes ei edes ansaitse tollasta juonittelevaa ämmää. ja sinä et välitä miehestäsi pätkääkään, tuommosilla touhuilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Erotkaa ja äkkiä. Ja todella hanki sitä spermaa jostain sperma pankista, niin et ainakaan pilaa kenenkään muun elämää kuin omas. - mieti nyt jumalauta!
No pilaahan se sen lapsenkin elämän!
Tän palstan lhäperzeistä kannattais 90:lla mennä terapiaan ja unohtaa lapsenteko!
Jos teistä ei tullut mitään muuta kuin joku äiti-statusta hakeva akka, joka haluaa tuntea itsensä rakastetuksi ja tärkeäksi lapsen kautta, niin mitä siitä lapsesta tulee? - niiiiin vihainen
Miesystäväni ex huijasi hänet isäksi. Ex oli lopettanut pillerit jo aikoja sitten. he erosivat ja 3kk päästä ex otti yhteyttä että olen raskaana viikolla 12 ja en suostu aborttiin. Miehelle ei jäänyt mitään vaihtoehtoja - kyllä tähänkin nyt joku laki pitäisi saada. Nyt on monen ihmisen elämä pilalla puhumattakaan siitä syntymättömästä lapsiraukasta jolle mies ei pysty olemaan isänä. aivan uskomatonta mitä sekopäisiä naisia sitä on tässä maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094