ja nainen kysyi, että mitä harrastan? Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun, eikö se jumalauta näy mitä harrastan?!
Jos kahvipöydän toisella puolella istuisi Kokkosen Ari tai Jerry Ossi niin ei tarvitsisi alhaisemmalla älykkyysosamäärälläkään varustetun ihmisen kysyä mitä harrastat?
Voi perkele, että tämä natuilu osaa olla turhauttavaa! Sitä raataa salilla viisi päivää viikossa ja ihmset kyselevät että mitä harrastat?
Olin kerran treffeillä naisen kanssa
6
206
Vastaukset
- Isobodari pienikalu
No etkö perkkele voi painattaa paitaa jossa lukee Olen salilla kävijä tms... toihan on ihan perseeeestä toi sun ajattelu. Ei naiset tykkää punttihemmoista, päinvastoin. Jos sulla on isot lihakset ja sanot käyväs vaan lenkillä niin nainen retkahtaa takuulla. Pointii on siis siinä, että jos sulla on isot lihakset luonnostaa/ilman kovaa punttitreeniä, niin sitten sulla on iso housuissa ja se on ainoa asia miehen ulkonäössä mikä merkkaa, tai koossa.
Katsoitko eilen edes BB:tä? Siinä tämä todella kaunis Janica sanoi, että miehellä pitää olla iso toimiva Kyrpä.. se on se tärkein kriteeri, Janicalle, ja muita en halua.- hotmaaaaaaaaan
Hahah.. Jaa BB-Janica kaunis? Salli mun nauraa sehän on kuin joku katuportto, sori alennuin ilmaisussani, mutta näin minä asian nään.
Terveisin, paljon kauniiimpaa naista saanut mies.
- pienen pieni mies
Isoo pitää löytyä.
Iso talo
Iso auto
Isot kengät
Iso lompsa
Iso mies
Iso m.u.n.a
Kaiken pitää olla isoa tänäpäivänä.
Taloudenkin pitää aina vaan kasvaa.... - fdgdfsgsfdg
Suomen tulot kasvaaa avaruuteen asti. miksi neeee ei tajuuuu verottaa viinaa enemmän, suomalaisten alkoholista vieroittuminen vie usemman sukupolven
- kuumakalleko oot
Yleensä kun kysytään, että mitä toinen harrastaa, oletuksena on että vastauksena tulee useampia asioita. Sinä et sitten ilmeisesti harrasta muuta kuin sitä (naisen varmaan jo arvaamaa) salitreeniä, kun piti vetää noin herneet nenään normaalista kysymyksestä.
- 8z6
vittu se salillakäynti mikää harrastus ole SAATANAN PERKERKELE.
Liikunta on elämäntapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993