Onhan noita pikaruokaloita, rasvaisia pikaruokaloita jossa safkat suorastaan valuvat vyötärölle ikinä lähtien. Sinne menemme vain koska safkat saa nopeasti, helposti...
Mitäs olisitte mieltä pikaruokalasta, vaikka jos Hese alkaisi tuottamaan meidän kansalaisten keskuuteen vain terveellistä ruokaa, kuituja, proteiinija vitamiineja, mahdollisimman vähän säilöntäaineita ja muita mössöjä?
Minä ainakin maksaisin mieluusti pari lisäeuroja että saisin 8 euron edestä muutakin kuin kolestroolia ja rasvaa.
MacHealth
8
271
Vastaukset
- fiowejrioj
Kuka nyt pikaruokalaan haluaa jotain MacRehulautasta mennä syömään ? Ei helevetti.....ne on eri firmat sitä varten.
- McSpudari
Kun mukahauskasti lainaat purilaisbaarin nimeä, tekisit sen edes oikein. Nimen alku on Mc, ei Mac, joka viittaa omenapuljun tietokoneisiin.
- fiowejrioj
Ai kauheeta, kun tuli lainattua väärin....syö p**settäs, ääliö.
- McSpudari
fiowejrioj kirjoitti:
Ai kauheeta, kun tuli lainattua väärin....syö p**settäs, ääliö.
Jos älyäisit jotain, olisit älynnyt, etten viestinyt sinulle vaan aloittajalle. Mutta kun olet ääliö.
- fiowejrioj
McSpudari kirjoitti:
Jos älyäisit jotain, olisit älynnyt, etten viestinyt sinulle vaan aloittajalle. Mutta kun olet ääliö.
Silti, lutkuta anustas, ääliö.
- McSalaatti
Minä ainakin tykkäisin ideasta. Valikoimassa voisi olla normi mättöruoan lisäksi terveellisempiä vaihtoehtoja ja parempia salaatteja. Siellä kun "joutuu" käymään kun lapset tahtoo kaupunkireissulla hampurilaiselle ja itse en niistä juuri välitä niin oishan se mukava
saada jotain muuta kun hampurilaista ja ranskalaisia. - karkkitehti
Ne annokset on tehty muokattavaksi. Minäkin, jos perheen kanssa jonnekin pikaruokalaan mennään, otan cokis zeron ja ruisfilehampurilaisen ilman majoneesia, pihviä tai friteerattuja sipuleita; eli siihen jää ruisleipää, maustekurkkua, salaattia ja tomaattia. Terveellisempää, eikä tarvitse maksaa seitsemää euroa salaatista, vaan saa kaiken myös halvemmalla.
- fat boostinen
Kun minä olen nälissäni otan mcmenun extramajoneeseilla ja quatrocheeseillä, harvemmin olen joten en käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701