Olen 31-vuotias mies, joka näyttää suunnilleen 21-vuotiaalta kasvoista, ja sattuu olemaan vielä lyhyehkö. Olen kyllä käynyt salilla jonkun verran, että en vartalosta näyttäisi aivan poikaselta. Mikään bodari en ole, ja mahaakin on pääsyt hiukan tulemaan. Enkä pukeudukaan mitenkään teinisti enää, vaan ihan ikäiseni näköisesti. Siitä huolimatta huomaan usein, että ihmiset luulevat minua parikymppiseksi.
Tästä aiheutuu jonkin verran hankaluuksia naisten kanssa. Useimmille kolmekymppisille naisille, jotka ovat itse hiukan tätiytyneitä, näytän aivan liian nuorelta. Toisaalta 18-25 -vuotiaat naiset pitävät minusta aika usein, varmaankin juuri siksi, että näytän heidän ikäiseltään, mutta juttuni ovat luultavasti ainakin hiukan aikuisempia kuin parikymppisillä pojilla. Nämä nuoremmat naiset kuitenkin yleensä hätkähtävät sitä, että olenkin oikeasti heitä noin kymmenen vuotta vanhempi. Useimmiten tutustuminen kariutuu siihen kohtaan.
Onko muilla kokemuksia siitä, kun on miehenä ikäistään nuoremman näköinen? Entä olisiko kellään mitään neuvoja siihen, miten saisi noita nuorempia naisia pelkäämään vähän vähemmän sitä ikäeroa?
Vaikeaa nuorennäköisenä miehenä
25
619
Vastaukset
- vastaussss
Kasvata parta.
- nainen-89-
Tuskin saat siitä nuorempia naisia koska monet nuoret naiset hätkähtää paitsi sitä ikäeroa, myös sitä ettet kelpuuta ikäistäsi naista. Se on mulle ainakin turn-off jos miehestä aistii/se itse kertoo ettei oman ikäiset naiset viehätä ja ne "tätejä" ym. Mites sitten kun nämä naiset itse täyttävät 30 ja tietävät että nyt sitten ovat ihan tätejä mielestäsi, vaihdatko heidätkin pois?
- astgh
nuoret tytöt onkin vähän tyhmiä eikä ajattele pitemmälle
- nainen-89-
astgh kirjoitti:
nuoret tytöt onkin vähän tyhmiä eikä ajattele pitemmälle
Jos nuoret tytöt on tyhmiä niin miksi haluat sellaisen? :)
Ja toisekseen, useimmat nuoret tytöt ovat viisaita ajatellessaan tulevaisuutta vanhemman miehen kanssa. Mikä ei nyt tunnu vielä liian paljolta ikäerolta, voikin olla sitä esim. 10 vuoden päästä kun mies alkaa ukkoutua. Eli nuoret naiset yleensä juuri ajattelevat pidemmälle, toisin kuin vanhat miehet joiden on pakko saada nuori nainen..
- vauvakasvo
Itsellä täysin sama ongelma,olen 35v näytän 25v!
Aina ikäiseni naiset ovat ihmettelemässä ikääni ja minun pitää todistaa se näyttämällä henkkarit!
Suurin ongelma on juuri se että nuoret 20-25v naiset iskevät minua tietämättä että olen heitä 10-15 vuotta vanhempi!
Kokemuksesta tiedän että kun kerron todellisen ikäni,nuoret naiset painavat jarrua välittömästi!
Kysymys kuuluukin:
Miten pitäisi toimia? - nurkka iituli
Eikun nuori nainen kainaloon ja viet mennessäs:) ja jonkun ajan päästä lasta alulle..:) Teet niin kuin haluat...jos joku kolahtaa..iästä ei väliä..
- Iän arviointia
mielenkiintoinen testi, miten tunnistaa toisen iän
http://www.city.fi/peilikuva/index.php - Söpöläinen
Nyt juttu voipi sinua vaivata, mutta odotapa parikymmentä vuotta, olet ikionnellinen, kun muut luulevat sua kymmenen vuotta nuoremmaksi.
Itsekään en nuorena tykännyt yhtään, kun keskenkasvuiset maitoparrat pokkasivat tansseissa, nyt olen pelkästään iloinen ja tyytyväinen naamataulusta ja muustakin olemuksesta, joka kertoo iän nuoremmaksi kuin se oikeasti on. - tauxi
kerro ikäsi vasta kun nainen on kiinnostunut kunnolla ja synkkaa. Itse olen myös 31 ja ihan treffaillut jopa 18-vuotiaita. kerro ikäsi vasta kun nainen on kiinnostunut kunnolla ja synkkaa. Itse olen myös 31 ja ihan treffaillut jopa 18-vuotiaita.
- 5ygreghdeh
älä sekaannu lapsiin.
- Taukki ?
Ikä huomioon ottaen kandeisi miettiä, miksi kolmessa rivissä tekstiä on esitetty kaksi kertaa sama asia.
- vauvakasvo
Unohtui kertoa että minua myöskin pojitellaan usein vaikka olen 35v,en jaksa enää edes huomauttaa siitä,koska taas tulee seuraava kerta kun pojitellaan!
Olen hyvin poikamainen"söpö/kaunis poika
Mulla on hyvin paksut tummat hiukset
Olen urheilullisen hoikka,läskiä on 0%
Ikääni on todella vaikeaa arvioida,niinpä voin surutta käydä baareissa missä on 18-20 ikäraja - Ex Pimp
Itselläni on vähän tuota samaa mutta se on etu nuorten naisten kanssa.
Muista, miten nainen toimii. Naisella on aika usein kuva siitä, millaisen miehen hän haluaa ja tämä kuva voi olla todella tarkka. Siksi naisen ei edes tee mieli lähestyä sinua. Mutta kun saat naisen tuntemaan fiiliksiä - ei välttämättä mitään eroottisia tms - niin hän herää hiljalleen sinulle. Kuuluisat ensisekunnitkin ovat tärkeitä.
Eli - tuon ajan jälkeen niin ikäkriteerit kuin muutkin kriteerit lentävät ikkunasta. Jos mies on viehättävä - so what?
Älä siis juutu ikäkysymykseen. Voithan ikää kysyttäessä sanoa leikillisesti "on epäkohteliasta kysyä", "eikö se näy, voi kun kiva" tai paras: "kerron sulle myöhemmin". Pieni salaperäisyys on vain hyvä.
Itse nuorempia tapailleena olen huomannut että noin kantsii tehdä eikä siinä mitään häviä.
Noista jutuistasi sanoisin, että kolmekymppisten jutut ovat aika pseudoaikuismaisia ainakin baariympäristössä. Itselläni ja ystävilläni pohdintoja ja järkevää keskustelua on käyty alle 20-vuotiaasta asti mutta tuollainen ei kuulu iskemistilanteeseen. Baarissa (oletus) on tarkoitus pitää hauskaa ja jossain kesäjuhlillakin harva on tullut kuuntelemaan kenenkään "kypsiä" mielipiteitä. Jos tilanne sellaiseen vie niin toki, mutta ottaisin sen hilpeyden esiin sieltä iän vakan alta. - Että tämmöstä.
Itse olen 19 miehen alku ja tässä taannoin synkkasi melko lujaa eräissä illanistujaisissa yhden 29 vuotiaan naisen kanssa. Olin tällöin 18 vuotta. Mikä oudointa oli se, että hän oli ainut selväpäinen koko talossa. Tajusin vasta hieman liian myöhään kysellä ikää ja tilanne oli siinä vaiheessa jo melko vauhdissa ja toppuutteleminen myöhemmin teki aika kipeää. Tässäkin tapauksessa ikä säikäytti nuoremman ja kokemattomamman loitolle. Omasta mielestä olisi parempi pysyä pikkuisen enemmän siellä oman ikähaarukan puolella. Iän ja kokemuksen myötä sitä pelivaraa kuitenkin tulee hieman enemmän. Ja tällä tarkoitan lähinnä sitä, että tämmöisten aikuisenalkujen (n.18 vuotiaat) ovat kohtuu turvallisesti jalat maassa siinä oman ikäistensä tai ehkä hieman (n.2-3 vuotta) vanhempien kanssa ja nämä varttuneemmat (n.30 eteenpäin) ovat jo tarpeeksi kypsiä seurustelemaan jo itseään runsaasti vanhempien kanssa. Tämä on vain oma näkemykseni tällaisena pojankoltiaisena, mutta tietysti tämäkin voi olla aivan tilannekohtaista; jos synkkaa ja ihastus ei katso ikää niin antaa mennä vain.
- mies kertoo
Kun vanhenet muutaman vuoden niin tajuat että juuri kukaan mies ei ota vapaaehtoisesti jotain yli kolmekymppistä tädinrutaletta. Mies on kolmekymppisenä, vielä kolmevitosenakin elämänsä vedossa. Naiset ovat ihan pilaantuneita jo sen ikäisenä. Kaikki nuoruus on poissa naisesta, ryppyjä on ihossa sekä mielessä ja elämänasenteissa. Se on kamala rangaistus miehelle, jos ei saa kokea parisuhteessa naisen parhaimpia vuosia, vaan joutuu ottamaan naisen jonka parhaimmat vuodet on saanut joku toinen mies.
- ei me teitä haluta
mies kertoo kirjoitti:
Kun vanhenet muutaman vuoden niin tajuat että juuri kukaan mies ei ota vapaaehtoisesti jotain yli kolmekymppistä tädinrutaletta. Mies on kolmekymppisenä, vielä kolmevitosenakin elämänsä vedossa. Naiset ovat ihan pilaantuneita jo sen ikäisenä. Kaikki nuoruus on poissa naisesta, ryppyjä on ihossa sekä mielessä ja elämänasenteissa. Se on kamala rangaistus miehelle, jos ei saa kokea parisuhteessa naisen parhaimpia vuosia, vaan joutuu ottamaan naisen jonka parhaimmat vuodet on saanut joku toinen mies.
Miksi teidän kääkkänöiden pitäisi saada elää sitä nuoruuttanne loputtomiin? Niin se vaan alkaa ikä teissäkin näkyä, on uurteita ja kaljamahaa ym eikä me parikymppiset teistä pahemmin innostuta. Me halutaan nauttia ikäisistämme komeista ja nuorista miehistä eikä joistakin ukkoutuneista apinoista jotka väittää kaikkia yli 30-vuotiaita naisia "tädinrutaleiksi". Melko tekopyhää kun itse olette ihan samalla viivalla...
Juuri tollainen asenne karkottaa aika tehokkaasti nuoria naisia vaikka teidän mielestä sen pitäisi olla jotenkin "imartelevaa" kun te ylistätte meitä nuoria naisia ja sitten mollaatte oman ikäisiänne. Antaa teistä vaan todella kaksinaismoralistisen ja lapsellisen kuvan. Sori mutta niin se vain menee.. - mies kysyy
ei me teitä haluta kirjoitti:
Miksi teidän kääkkänöiden pitäisi saada elää sitä nuoruuttanne loputtomiin? Niin se vaan alkaa ikä teissäkin näkyä, on uurteita ja kaljamahaa ym eikä me parikymppiset teistä pahemmin innostuta. Me halutaan nauttia ikäisistämme komeista ja nuorista miehistä eikä joistakin ukkoutuneista apinoista jotka väittää kaikkia yli 30-vuotiaita naisia "tädinrutaleiksi". Melko tekopyhää kun itse olette ihan samalla viivalla...
Juuri tollainen asenne karkottaa aika tehokkaasti nuoria naisia vaikka teidän mielestä sen pitäisi olla jotenkin "imartelevaa" kun te ylistätte meitä nuoria naisia ja sitten mollaatte oman ikäisiänne. Antaa teistä vaan todella kaksinaismoralistisen ja lapsellisen kuvan. Sori mutta niin se vain menee..Miksi et käyttänyt samaa nimimerkkiä kuin ylempänä?
- ei me teitä haluta
mies kysyy kirjoitti:
Miksi et käyttänyt samaa nimimerkkiä kuin ylempänä?
Koska kirjoitin ketjuun ekaa kertaa? Taas tuota rupsahtaneiden miesten logiikkaa eli kuvitellaan että jokainen nuori nainen joka sanoo ettei halua reilusti vanhempaa miestä onkin yksi ja sama nainen, tottahan toki suurin osa naisista haluaa sen rupsahtaneen miehen :). Huhhuh, mitä itsepetosta..
- Mies34
Naisissa kaikista rasittavin ihmistyyppi on sellainen 35-vuotias korkeasti koulutettu piilofeministi uranainen, joka haluaisi viimeinkin tehdä ne lapset joita ei ole tajunnut nuorempana tehdä. Onhan se jo rupsahtanutkin, mutta jos se on vielä keskivertomiestä fiksumpi ja menestyneempi, niin kuka sellaisen kanssa haluaa itsetuntoaan kiduttaa? Kai niiltä voi ottaa rahat pois, jos munaa on, mutta nuorempia naisia kohtaan on ihan erilaiset tunteet.
- cchDss
Alle 30-vuotiaana se nuorelta näyttäminen voi vielä olla haitta. Onhan se vähän noloa, jos kaupassa aina kysytään paperit ja etenkin vanhemmat ihmiset pitää ihan tenavana vaikka onkin jo täysi aikuinen. Mutta kolmenkympin hujakoilla monet alkaa rupsahtamaan, siinä vaiheessa on etu olla nuoren ja raikkaan näköinen. Ja ehkä ne rypytkään ei tule sitten ihan vielä silloin kuin muille, tai en tiedä. Aika näyttää. Itse olen 28, mutta voisin olla 20 ulkonäön puolesta. Kaikista koomisinta, on etten ole edes elänyt mitään terveellistä elämää - jollain toisella sama näkyisi jo naamassa ja kehossa, itselläni on sattunu hyvät geenit kohdalle.
Mutta kuten aikaisemmatkin totesi, se on vähän hankala tilanne kun oman ikäiset naiset olisi henkisesti samalla tasolla, mutta kaipaavat sitten ulkoisesti jo "miestä" eikä mitään poikaa. Nuoremmille naisille taas menisi ulkonäön puolesta, mutta yleensä 10 vuotta nuorempi on jo henkisesti niin eri tasolla, ettei se ehkä toimi. - babyfaceaikuinen
Mikä sen sanoo, ovatko tapaamasi 20-25 vuotiaat naiset itsekään niin nuoria vai näyttävätkö siltä? Monet naisetkin ovat vanhempia, kuin päällepäin näyttävät.
- näinpänäin
On kokemusta vastaavanlaisista tilanteista. Eli olen 20-vuotias mies ja minua luullaan yleisesti 15-vuotiaaksi. Tämähän tietenkin aiheuttaa sen, että minusta kiinnostuvat tytöt ovat suurinpiirtein 12-15-vuotiaita.
Olen kumminkin 178cm pitkä ja painan 78kg niin ja äänikin on kuin aikuisella miehellä, mutta kasvot ovat niin teinin näköiset.
Toki vedän puoleeni myös ikäisiänikin naisia, jos liikun jossain mihin alaikäiset eivät pääse, mutta näin yleisillä paikoilla enimmäkseen pikkutyttöjä.- baron90
Itselläni on tämä sama ongelma. Alaikäiset tytöt osoittavat kiinnostusta ja tulevat juttelemaan, mutta en ole mikään pedofiili niin jätän sen touhun suosiolla omaan arvoonsa. Baarissa puolestaan samaan pöytään eksyvät eivät useinkaan usko että olen täysi-ikäinen ja kun he juttelevat hetken kanssani ihan yllättyvät, että kuinka fiksu ja kypsä kaveri osaan olla ikäisekseni.
Kaipa se aika näyttää. Ehkä kymmenen vuoden päästä siunaantuisi muutama ryppykin kasvoille niin saisi vähän sitä karismaa naamatauluun.
- Tuomppisss
Mitä ihmeen ongelmaa sulla on? Älä paljasta ikääsi heti! Vasta sitten, kun nainen on jo koukussa tai kun olet saanut haluamasi.
Itselläni on tuo sama etu puolellani. Nuoret naiset ne on mukavia ja pienellä harjoittelulla niitä aikuismaisia juttuja saa tuunattua pois. Jossain baarissa nyt ei muutenkaan mitä aikuismaista juttua kannata heittää. - Dino Rex
Selkeesti sun pitää viel panostaa http://pleieri.blogspot.com/2013/04/perusasiat.html osastoon. 10v ikäero ei oo mikää ongelma, jos et ite tee siitä sellasta. Ei ne mitään ikäeroo pelkää vaa teet ite siit liian ison jutun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?393001Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352238Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa792009Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571469Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161452Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1111186Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160915