Noista kolmesta olisi valittavana työpaikka. Yksinkertainen kysymys tässä siis, mihin noista mennä töihin?
Lemon Housella ja Voicemarketingilla olen käynyt jo haastattelussa. Lemon House tuntuu palkkaukseltaan selkeämmältä, kuin Voicemarketing, mutta Voice tuntui jotenkin hiukan leppoisammalta.
DNA:sta en vielä tiedä, kun ei haastatteluaika natsannut, joten tästä saa antaa vähän taustatietoa myös jos siltä tuntuu.
Ja jos jotain ahdistaa se, että olen menossa puhelinmyyntiin töihin, tarjoa vastaavaa työajoiltaan joustavaa työtä niin tulen sulle töihin tai ala lähettää tonni kuussa rahaa minulle.
DNA, Lemon House vai Voicemarketing
13
512
Vastaukset
- Santra P
No jos toisessa palkkaus on selkeä ja toinen vaikuttaa leppoisammalta niin silloin minulle tuo asia olisi selvä.
Itsehän päätät menetkö töihin tekemään rahaa vai viettämään leppoista aikaa? Yleensä myynnissä ratkaiseva asia on juuri työnteko ja sitä tehdään rahan takia.
Oman kokemukseni mukaan leppoisa meininki = leppoisa työtahti = olematon liksa. Jos valitsee leppoisuuden on turha tulla Suomi24:lle valittaan jos ei tienannut :-).
Itse en ole ollut kummasakkaan mutta puhelinmyyntiä tehnyt 3 eri firmassa melkein 10 vuotta joten jonkinalainen kokemuspohja on.
DNA voisi olla myös ihan hyvä työpaikka, puhelinyhtiönä vain "pikkasen" huono maine
Vaihtoehtojahan Oulussa riittää ja jokainen on tuloksennälkäiselle varmasti hyvä paikka. Jos ei saa asennetta ja tehoja itsestään irti niin ei se paikasta ole kiinni - asyrtes
Viisauden alku on ainakin välttää Voicea. Lue toinen ketju alempaa
- kjigas
vältä Voicemarketingia, epäpätevät ja vittumaiset pomot!
- Jutilainen99
Lemon ei ole yhtään parempi. Novia on Oulussa tällä hetkellä paras paikka tehdä myyntityötä.
- lusikka78
Kovasti on novialtaki porukkaa juuri näihin firmoihin menny joten kauneus on katsojan silmissä
- DNA?
novia paras? ;D viitaten edelliseen kauneus on katsojan silmissä, oulun seudulta löytyy useita telemarkkinointi firmoja, mut en niitä nyt lähtis paremmuus järjestykseen laittamaan, jokaisessa on omat hyvät puolensa, mutta valitettavasti myöskin paljon negatiivistä.
itse viihdyn lehtimyynnin parissa huonot päivät kuuluu asiaan mut palkka kuitenkin pysynyt nelinumeroisena aina paitsi tietenkin ekoina kuukausina jolloin hommaa opettelin.
mut palataksemme alkuperäiseen viestiin nuista kolmesta DNA... - protestilista
kannattaa vilkaista taloussanomista protestilista. yksi kolmesta löytyy sieltä kun veroja on jäänyt maksamatta.
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/ - Juulica
Näyttäisi siltä että firmat täällä haukkuvat toisiaan ja kehuvat itseään. Novia taitaa olla ainut jolla on oikeasti jotain perusteluja sille miksi on hyvä työpaikka
- Ellu**
Ehottomasti suositteleN DNA:ta, itse siellä työskentelin 3 kuukautta, sen jälkeen jouduin lopettamaan koska tuli muutto ja opiskelut eteen. Ei ollut mitään valittamista työpaikassa. Hyvä palkka ja mukavat työedut; ilmanen kahvi/kaakao hedelmät. Ja työpaikassa oikeasti koulutettiin!
- Kukkahattutäti99
Enää ei tarvi Lemonia harkita. Se putos pelistä pois.
- 20+9
niin näkyy. 3. päivä merkitty konkurssiin.
- 18+19
Ja ei varmaan tarvi enää miettiä Voiceakaan. Löytyy protestilistalta. Järjettömät 77000 euroa verovelkaa!
- HELSINKI
Sinne meni koko voicemarketingi meni koko yritys konkurssiin sen siitä saa kun on liian ahne jäpä tuo janne!! Oli tosii fiksua lähtee matkii pexiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094