DNA, Lemon House vai Voicemarketing

Jorak

Noista kolmesta olisi valittavana työpaikka. Yksinkertainen kysymys tässä siis, mihin noista mennä töihin?

Lemon Housella ja Voicemarketingilla olen käynyt jo haastattelussa. Lemon House tuntuu palkkaukseltaan selkeämmältä, kuin Voicemarketing, mutta Voice tuntui jotenkin hiukan leppoisammalta.

DNA:sta en vielä tiedä, kun ei haastatteluaika natsannut, joten tästä saa antaa vähän taustatietoa myös jos siltä tuntuu.

Ja jos jotain ahdistaa se, että olen menossa puhelinmyyntiin töihin, tarjoa vastaavaa työajoiltaan joustavaa työtä niin tulen sulle töihin tai ala lähettää tonni kuussa rahaa minulle.

13

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santra P

No jos toisessa palkkaus on selkeä ja toinen vaikuttaa leppoisammalta niin silloin minulle tuo asia olisi selvä.

Itsehän päätät menetkö töihin tekemään rahaa vai viettämään leppoista aikaa? Yleensä myynnissä ratkaiseva asia on juuri työnteko ja sitä tehdään rahan takia.

Oman kokemukseni mukaan leppoisa meininki = leppoisa työtahti = olematon liksa. Jos valitsee leppoisuuden on turha tulla Suomi24:lle valittaan jos ei tienannut :-).

Itse en ole ollut kummasakkaan mutta puhelinmyyntiä tehnyt 3 eri firmassa melkein 10 vuotta joten jonkinalainen kokemuspohja on.

DNA voisi olla myös ihan hyvä työpaikka, puhelinyhtiönä vain "pikkasen" huono maine

Vaihtoehtojahan Oulussa riittää ja jokainen on tuloksennälkäiselle varmasti hyvä paikka. Jos ei saa asennetta ja tehoja itsestään irti niin ei se paikasta ole kiinni

• asyrtes

Viisauden alku on ainakin välttää Voicea. Lue toinen ketju alempaa

• kjigas

vältä Voicemarketingia, epäpätevät ja vittumaiset pomot!

• Jutilainen99

Lemon ei ole yhtään parempi. Novia on Oulussa tällä hetkellä paras paikka tehdä myyntityötä.

• lusikka78

Kovasti on novialtaki porukkaa juuri näihin firmoihin menny joten kauneus on katsojan silmissä

• DNA?

novia paras? ;D viitaten edelliseen kauneus on katsojan silmissä, oulun seudulta löytyy useita telemarkkinointi firmoja, mut en niitä nyt lähtis paremmuus järjestykseen laittamaan, jokaisessa on omat hyvät puolensa, mutta valitettavasti myöskin paljon negatiivistä.

itse viihdyn lehtimyynnin parissa huonot päivät kuuluu asiaan mut palkka kuitenkin pysynyt nelinumeroisena aina paitsi tietenkin ekoina kuukausina jolloin hommaa opettelin.

mut palataksemme alkuperäiseen viestiin nuista kolmesta DNA...

• protestilista
    • Juulica

Näyttäisi siltä että firmat täällä haukkuvat toisiaan ja kehuvat itseään. Novia taitaa olla ainut jolla on oikeasti jotain perusteluja sille miksi on hyvä työpaikka

• Ellu**

Ehottomasti suositteleN DNA:ta, itse siellä työskentelin 3 kuukautta, sen jälkeen jouduin lopettamaan koska tuli muutto ja opiskelut eteen. Ei ollut mitään valittamista työpaikassa. Hyvä palkka ja mukavat työedut; ilmanen kahvi/kaakao hedelmät. Ja työpaikassa oikeasti koulutettiin!

• Kukkahattutäti99

Enää ei tarvi Lemonia harkita. Se putos pelistä pois.

• 20+9

niin näkyy. 3. päivä merkitty konkurssiin.

• 18+19

Ja ei varmaan tarvi enää miettiä Voiceakaan. Löytyy protestilistalta. Järjettömät 77000 euroa verovelkaa!

• HELSINKI

Sinne meni koko voicemarketingi meni koko yritys konkurssiin sen siitä saa kun on liian ahne jäpä tuo janne!! Oli tosii fiksua lähtee matkii pexiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe