RAMI OTTI OLYMPIAPAIKAN!

perhonkirittäjä

Italialainen kaatui ja Rami otti paikan Lontooseen!!

29

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rami+Jymy=MITALI?

      Niitä olympiapaikan ottaneita on Jymyssä ollut perinteisesti ennenkin,ja Rami jatkoi perinteitä.Hyvä Rami ja hyvä Nurmon jymy

      • hyvä PERHO

        onnittelut. Mahtava paini.


      • pervokimittäjä
        hyvä PERHO kirjoitti:

        onnittelut. Mahtava paini.

        Reenaako rami pervossa? edustaako perhonkiriä?


      • Perhon Kiri
        pervokimittäjä kirjoitti:

        Reenaako rami pervossa? edustaako perhonkiriä?

        Rami on Perhon Kirin kasvatteja ja sieltä myös kotoisin. Kaikki kunnia pienille ja isoille kasvattajaseuroille. Niillä Suomen paini pysyy pystyssä!


      • kaikki seurat on
        Perhon Kiri kirjoitti:

        Rami on Perhon Kirin kasvatteja ja sieltä myös kotoisin. Kaikki kunnia pienille ja isoille kasvattajaseuroille. Niillä Suomen paini pysyy pystyssä!

        suomessa kasvattajaseuroja.


      • toiset toki
        kaikki seurat on kirjoitti:

        suomessa kasvattajaseuroja.

        enemmän kuin toiset ;)


      • kuka väittänyt?

        että kehitys loppu?
        tarkoitin vain että kasvattajaseuralle kunnia myös. perho on perho ja nurmo on nurmo.


      • Nurmon Jymy
        toiset toki kirjoitti:

        enemmän kuin toiset ;)

        Niin no on se toisaalta totta että Jymyn lähihistorian menestyneet miespainijat Salomäet, Ahokas, Nurmela ja Hietaniemi on muista seuroista tulleita. On Jymyllä kuitenki omiakin lahjakkaita poikia. Ja niistä kasvaa toivon mukaan miespainijoita.


      • brottare 90-luvulta
        Nurmon Jymy kirjoitti:

        Niin no on se toisaalta totta että Jymyn lähihistorian menestyneet miespainijat Salomäet, Ahokas, Nurmela ja Hietaniemi on muista seuroista tulleita. On Jymyllä kuitenki omiakin lahjakkaita poikia. Ja niistä kasvaa toivon mukaan miespainijoita.

        Ovat vasta Nurmossa tainneet kasvaa miespainin huippu-tasolle.Ainahan joku on jostain tullut,eikä välttämättä olisi alkuperäisessä seurassaan huipulle kehittynyt,tai päinvastoin,olisi ollut kasvattajaseurassa vieläkin menestyneempi.Myös kasvattaja-seura on laaja käsite,ei voida kutsua kasvattajaseuraksi,jos pikkupoikana on muutaman vuoden seuraa edustanut,kyllä miespainijat rakennetaan aivan jossain muualla.Maakunnan ja Suomen huiput harjoittelevat YHDESSÄ hyvässä valmennuksessa,samaa lääkettä kaipaisi myös POHJANMAAN poikapaini.Tähän asiaan toivoisin ASIALLISIA kannanottoja etenkin ILMAJOELTA,LAPUALTA,SEINÄJOELTA,VAASASTA ja NURMOSTA,seuroista,joilla on vaikutusvaltaa.


      • meillä pelaa
        brottare 90-luvulta kirjoitti:

        Ovat vasta Nurmossa tainneet kasvaa miespainin huippu-tasolle.Ainahan joku on jostain tullut,eikä välttämättä olisi alkuperäisessä seurassaan huipulle kehittynyt,tai päinvastoin,olisi ollut kasvattajaseurassa vieläkin menestyneempi.Myös kasvattaja-seura on laaja käsite,ei voida kutsua kasvattajaseuraksi,jos pikkupoikana on muutaman vuoden seuraa edustanut,kyllä miespainijat rakennetaan aivan jossain muualla.Maakunnan ja Suomen huiput harjoittelevat YHDESSÄ hyvässä valmennuksessa,samaa lääkettä kaipaisi myös POHJANMAAN poikapaini.Tähän asiaan toivoisin ASIALLISIA kannanottoja etenkin ILMAJOELTA,LAPUALTA,SEINÄJOELTA,VAASASTA ja NURMOSTA,seuroista,joilla on vaikutusvaltaa.

        ainakin yhteistreenit ja leiritys. turha toimivaa systeemiä pilata.


      • brottare 90 luvulta
        meillä pelaa kirjoitti:

        ainakin yhteistreenit ja leiritys. turha toimivaa systeemiä pilata.

        Tämä oli uutta tietoa,että pohjanmaan yhteistreenit toimii,olen ollut väärän tiedon varassa


      • Se toimi ku
        meillä pelaa kirjoitti:

        ainakin yhteistreenit ja leiritys. turha toimivaa systeemiä pilata.

        aktiivisien vanhenpien ansiosta, valmentajat ja seurajohdot seisoo haavi auki.


      • onhan sielä
        Se toimi ku kirjoitti:

        aktiivisien vanhenpien ansiosta, valmentajat ja seurajohdot seisoo haavi auki.

        valmentajat tekemässä sitä mitä pitääki. valmentamassa. ja hyvä että vanhemmat ovat aktiivisesti mukana.


      • ´20+20
        brottare 90-luvulta kirjoitti:

        Ovat vasta Nurmossa tainneet kasvaa miespainin huippu-tasolle.Ainahan joku on jostain tullut,eikä välttämättä olisi alkuperäisessä seurassaan huipulle kehittynyt,tai päinvastoin,olisi ollut kasvattajaseurassa vieläkin menestyneempi.Myös kasvattaja-seura on laaja käsite,ei voida kutsua kasvattajaseuraksi,jos pikkupoikana on muutaman vuoden seuraa edustanut,kyllä miespainijat rakennetaan aivan jossain muualla.Maakunnan ja Suomen huiput harjoittelevat YHDESSÄ hyvässä valmennuksessa,samaa lääkettä kaipaisi myös POHJANMAAN poikapaini.Tähän asiaan toivoisin ASIALLISIA kannanottoja etenkin ILMAJOELTA,LAPUALTA,SEINÄJOELTA,VAASASTA ja NURMOSTA,seuroista,joilla on vaikutusvaltaa.

        mitä himskatin vaikutusvaltaa on nurmolla? tai lapualla? painijakato ollut melkoinen viime vuosina.


      • Vaan eivät ole
        onhan sielä kirjoitti:

        valmentajat tekemässä sitä mitä pitääki. valmentamassa. ja hyvä että vanhemmat ovat aktiivisesti mukana.

        järjestelyissä mukana millään tavoin.

        Ja valmentajalla ei natiainen tee mitään kunhan saa painia ikäisensä kovan kaverin kanssa.


      • Sulle sitä
        ´20+20 kirjoitti:

        mitä himskatin vaikutusvaltaa on nurmolla? tai lapualla? painijakato ollut melkoinen viime vuosina.

        vaikutusvaltaa ei ainakaan saisi pätkän vertaa...Mene töihin.


      • Vuoden "paras"
        Vaan eivät ole kirjoitti:

        järjestelyissä mukana millään tavoin.

        Ja valmentajalla ei natiainen tee mitään kunhan saa painia ikäisensä kovan kaverin kanssa.

        "Ja valmentajalla ei natiainen tee mitään kunhan saa painia ikäisensä kovan kaverin kanssa"

        Ja eikö ole hyvä jos valmentaja saa keskittyä siihen mihin pitääkin? Valmentamiseen. Muut hoitavat järjestelyt. Silloin se menee ihan oikein.


      • voi huh huh!
        Vaan eivät ole kirjoitti:

        järjestelyissä mukana millään tavoin.

        Ja valmentajalla ei natiainen tee mitään kunhan saa painia ikäisensä kovan kaverin kanssa.

        kaikenlaisia asiantuntijoita sitä onkin taas liikkeellä! huh huh!


      • naitiainen
        Vaan eivät ole kirjoitti:

        järjestelyissä mukana millään tavoin.

        Ja valmentajalla ei natiainen tee mitään kunhan saa painia ikäisensä kovan kaverin kanssa.

        eiköhän ne valmentajat niille painiliikkeitä opeta? vai imetäänkö ne pohjanmaalla äidinmaidon matkassa?


      • Kohta ex ex
        Vuoden "paras" kirjoitti:

        "Ja valmentajalla ei natiainen tee mitään kunhan saa painia ikäisensä kovan kaverin kanssa"

        Ja eikö ole hyvä jos valmentaja saa keskittyä siihen mihin pitääkin? Valmentamiseen. Muut hoitavat järjestelyt. Silloin se menee ihan oikein.

        Näin. Kyllä nykyään valmentajien päälle kasataan aivan liikaa. Ei olekaan mikään ihme, että valmentajista on huutava pula. Pitäis valmentaa, hoitaa seuran hallinto ja rahaliikenne, olla autokuski kisoihin ja äiti ja isä kisapaikalla. Ja jos kisoja tai muuta järkätään, niin sitten pitää vielä kökätä sielläkin. Ja kaikki tämä ilman palkkaa, omalla ajalla ja useimmiten ilman kiitosta. Pahimmassa tapauksessa saa vielä haukut päälleen.
        Painijat tuntuvat olevan orpoja silloin kun vanhempia tarvittais edes osaan edellä mainittuun.


      • asian ytimessä
        Kohta ex ex kirjoitti:

        Näin. Kyllä nykyään valmentajien päälle kasataan aivan liikaa. Ei olekaan mikään ihme, että valmentajista on huutava pula. Pitäis valmentaa, hoitaa seuran hallinto ja rahaliikenne, olla autokuski kisoihin ja äiti ja isä kisapaikalla. Ja jos kisoja tai muuta järkätään, niin sitten pitää vielä kökätä sielläkin. Ja kaikki tämä ilman palkkaa, omalla ajalla ja useimmiten ilman kiitosta. Pahimmassa tapauksessa saa vielä haukut päälleen.
        Painijat tuntuvat olevan orpoja silloin kun vanhempia tarvittais edes osaan edellä mainittuun.

        nyt olet asian ytimessä. valmentajien loppuun palamiset voitaisiin estää jos he voisivat keskittyä pelkästään valmentamiseen. tuloksetkin takuulla paranisivat.


      • Sisäpiiri leiritystä
        meillä pelaa kirjoitti:

        ainakin yhteistreenit ja leiritys. turha toimivaa systeemiä pilata.

        ei mitään seurojen taholta järjestettyä.

        Eli ajatuksella minun lapsi, muut voi haistella sitä kuuluisaa maailmaan tulo paikkaa.


      • Mistä nyt joku
        asian ytimessä kirjoitti:

        nyt olet asian ytimessä. valmentajien loppuun palamiset voitaisiin estää jos he voisivat keskittyä pelkästään valmentamiseen. tuloksetkin takuulla paranisivat.

        on palanut loppuun?? olisko syynä liiallisten vapaaehtoisten toimien itselleen haaliminen??

        tuskin siellä salilla kukaan loppuun palaa...? voiko sitten muuten vanhemmat palaa loppuun kun joutuvat puurtamaan ilman seuran tukea??

        Kummallista ruikutusta valmentajien suunnalta!!!


      • no en ole
        Mistä nyt joku kirjoitti:

        on palanut loppuun?? olisko syynä liiallisten vapaaehtoisten toimien itselleen haaliminen??

        tuskin siellä salilla kukaan loppuun palaa...? voiko sitten muuten vanhemmat palaa loppuun kun joutuvat puurtamaan ilman seuran tukea??

        Kummallista ruikutusta valmentajien suunnalta!!!

        valmentaja turhaan siihen hommaan mua ylennät. mutta sen olen huomannut että monesti niillä valmentajilla on liikaa tehtäviä. paras olis jos ne sais keskittyä olennaiseen


      • Keskittyväisivät
        no en ole kirjoitti:

        valmentaja turhaan siihen hommaan mua ylennät. mutta sen olen huomannut että monesti niillä valmentajilla on liikaa tehtäviä. paras olis jos ne sais keskittyä olennaiseen

        Sitten..

        Turha inistä loppuunpalamisesta jos ja kun haalii itselleen lisäduunia, fiksu valmentaja osaa arvioida myös omat rajansa.


      • Pahalainen OP
        Mistä nyt joku kirjoitti:

        on palanut loppuun?? olisko syynä liiallisten vapaaehtoisten toimien itselleen haaliminen??

        tuskin siellä salilla kukaan loppuun palaa...? voiko sitten muuten vanhemmat palaa loppuun kun joutuvat puurtamaan ilman seuran tukea??

        Kummallista ruikutusta valmentajien suunnalta!!!

        Vietän painisalilla viikkoilloistani 4 kpl, kerrallaan matkoineen n. 3 h. Tästä työstä nautin, nimittäin valmentamisesta. Palkkaa en saa enkä odotakaan, kehittyvät nuoret ovat paras palkkioni. Sitten vähintään 2 krt kuukaudessa ollaan jossakin päin Suomea ja välillä Suomen ulkopuolellakin kisoissa.
        Mutta se muu! Olen myös painiseuran hallituksessa ja yleinen huoli on ollut kauan se ettei uusia vastuunkantajia tahdo löytyä seuran pyöritykseen. Arvostelijoita ja valittajia kylläkin. Kaiken pitäisi saada ilmaiseksi ja "kaikkimullejameillejahetijanyt" -mentaliteetti on yhä enemmän valtaamassa sijaa. Muista viis!
        Valmentajien on joissakin seuroissa liki pakko pyörittää myös muuta, hankkia rahaa, olla tosiaan se painijan valmentaja, äiti ja isä ja autokuski ja hallintoihminen! Kun nämä painijanalut tuntuvat tosiaan olevan orpolapsia silloin kun tarvittaisiin vaikka ovimieskökkään porukkaa!


      • menthalist
        Pahalainen OP kirjoitti:

        Vietän painisalilla viikkoilloistani 4 kpl, kerrallaan matkoineen n. 3 h. Tästä työstä nautin, nimittäin valmentamisesta. Palkkaa en saa enkä odotakaan, kehittyvät nuoret ovat paras palkkioni. Sitten vähintään 2 krt kuukaudessa ollaan jossakin päin Suomea ja välillä Suomen ulkopuolellakin kisoissa.
        Mutta se muu! Olen myös painiseuran hallituksessa ja yleinen huoli on ollut kauan se ettei uusia vastuunkantajia tahdo löytyä seuran pyöritykseen. Arvostelijoita ja valittajia kylläkin. Kaiken pitäisi saada ilmaiseksi ja "kaikkimullejameillejahetijanyt" -mentaliteetti on yhä enemmän valtaamassa sijaa. Muista viis!
        Valmentajien on joissakin seuroissa liki pakko pyörittää myös muuta, hankkia rahaa, olla tosiaan se painijan valmentaja, äiti ja isä ja autokuski ja hallintoihminen! Kun nämä painijanalut tuntuvat tosiaan olevan orpolapsia silloin kun tarvittaisiin vaikka ovimieskökkään porukkaa!

        Naulan kantaan hastelet kun kerrot nykypäivän "kaikkimullejameillejahetijanyt" -mentaliteettin. Muista viis! Näin on ollut jo vuosia. Vuosi vuodelta mentaliteetin oireet pahenevat rajusti.


    • julius232323

      perkeles. tappio tuli valkoryssää vastaan. pronssi ottelusta sitte mitskua pois.

    • julius232323

      Onnea ramille prossia tuli, helvetin hieno homma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe