Juna pysähdyksissä halikonjoen kohdalla...

teletappi123

pääsikö joku nuori hengestään...

24

2613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipar

Ilmeisesti näin on käynyt.

• junatonseattlessa

Ihan oikeesti vai? :O
      Eihän se tavatonta ole, mutta aina jotenkin niin karmivaa.

• infoa

Kai se oli joku narkkari vaan, vaiko joku "kunnon" kansalainen? Paimiossahan porukkaa hyppi junan alle vähän väliä vuosituhannen alussa ja kaikki oli aineisiin sekaantuneita.

• sinivuokko69

ai narkkari vaan :O ihmisiä hekin ovat,sairata vain! tämä tapaus ei tosin ollut VAAN NARKKARI! Joel oli kunnon poika.

• Yks kaveri

Että oikeen infoa? Kyllä tää tapaus ei ollu mikään narkkari vaan tosi mukava ja kunnollinen.. R.I.P joel :/

• Mie vaan

Ei tainnu olla mikään narkkari, vaan elämäänsä etsivä nuorukainen. Voimia hänen perheelleen kovasti.

• teletappi123

R.i.P Joel Rautajärvi

• RIP

R.I.P :( Hyvä ystävä olit

• ikävä <3

R.I.P lepää rauhas : ( kunnioitetaa sun muistoas

• ....

Joelin "isäpuoli" löytyi juuri someron metsästä ja poika kans itsarin tehnyt.. Kova paikka perheelle..

• juumassi99

Siis kuka on jäänyt junan alle ja missä?

• sopulisiisi

Juu kyllä siinä annetaan nyt äidille/avovaimolle paljon enempi mitä jaksaa kantaa:( Otan osaa näin ihan ulkopuolisena teidän suruunne. Toisaalta miksiköhän isäpuoli osattiin löytää just nyt ja kuitenkin paikasta joka haravoitu, Mikä sai poliisit liikkeelle uudestaan hakemaan ruumista?

• ....

Metsästäjät olivat sen löytäneet kotipaikkansa läheltä puusta roikkumasta...

• ...

siis oman syntymäkotinsa..

• joku vaan

Täällä kun niin varmana tietona puhutaan niin mikä mahtaa olla kyseisen miehen nimi?

• C-s-i

KVG.

• JK

R.I.P Joel ja Pasi

• IStillLoveYou

Joel oli todella mukava, ja poikaystävänä se oli unelma, se osas huolehtia, vaikka ei ollakaan enää pitkään aikaan juteltu.. mutta silti, se pistää miettiin, että miks just nyt, tai että miks ihmeessä se meni sinne? en väitä, et oisin kohdellu sitä joskus tosi hyvinki, mut tä meni väärin, mun ois pitäny tajuu joskus jotain täst, et kaikki ei oo enää hyvi..
      Aina, ku tulee hiljane hetki, ku kukaa ei sano mitää, mietin sua, rakas.
      En tiiä, et mitä tekisin, mut mulle tulee paha mieli siitä, et sulla meni nii huonosti, enkä osannu auttaa sua mitenkää.
      Ei, en tarkota, et syyttäisin itteäni, mut tunnen itteni hiuka syylliseks siitä, etten puhunu sul sen jälkee, ku viimeks erotti...
      Mun ois vaa pitäny osata arvaa, ettei sul oo kaikki hyvi, tietää, et mite voisin auttaa sua.
      Mut sä tapoit ittes, sain tietää siit vast päivii myöhemmi.
      Siit on nyt kaks viikkoo, ja silti se sattuu, ku mietin, et mikä meni vikaa.
      Olinko se mä, joka teki jotain joskus väärin?
      Oisin halunnu joskus viel yrittää, en valehdellu, ku sanoin, et tykkään sust vieläki...
      Mut oliks meijän tarina tässä? Jatkuuko se enää koskaa?
      Mä en osaa enää uskoo ees huomisee.
      Tieto sun kuolemasta vaan veti jalat täysin alta, en tienny, et miten mun pitäis reagoida. Kävelin kaatosatees ettiin tietoo siitä, et onksul tapahtunu oikeesti jotain? Muutama päivä sen jälkeen oli ku ois kulkenu sumussa, missä ei nähny, et mihin astuu, tai et mitä tulee vastaa, törmääkö johonkin.

"but you're always be my hero, even now, you're lost you're mind..." - Rihanna Love the way you lie pt.2 ft. Eminem

Muistan sen ekan kerran, ku me suudeltii, sen kerran, ku halattii.
      Muistan senki, ku katottii leffaa. Sä nukahdit, ku siit leffast oli menny vast puolet, ja nukuit, ku mä katoin sitä leffaa.
      Sä nukuit nii rauhallisesti.
      Enkä mä saanu minkäänlaist kutsuu sun hautajaisii..
      Ehkä mä viel jonain päivänä tuun käymään sun haudallas.
      Mut sitä ennen, rakas,
      lepää rauhassa.

Nelly - Just a Dream

• Kkkkapfjos0

Kuka olet?

• asialla?

Alkoholi?

• IStillLoveYou

Joel ei käyttäny huumeita,se oli OIKEESTI KUNNOLLINEN miehenalku!

• 611

Ei huono seura pistä nuorta miehenalkua tekemään mitään tällästä! Ajatus on lähtenyt omasta päästä, ja siitä ei voi ketään ulkopuolista syyttää! Voimia Joelin perheelle.

• Lapsuuden ystävä

Joel oli oikeesti tosi hyvä tyyppi.
      En ite puhunu hänelle ollenkaa, mut oltii silti lapsuuden ystävii.
      Itteäni vituttaa se, että en puhunu joelille ollenkaa...
      Olisin halunnu vaa auttaa -.- Kaikki tää kostautuu.
      Nyt mulla on vaa muistot lapsuudestamme:(
      olis niitä saanu olla lisääki, mut myöhästä se on jo:(
      Kuulin hänen kuolemasta hänen siskoltaan:(
      Ja itkin iha saatanasti..
      En oo vieläkää päässy yli tästä kaikesta:(
      jos saisin ajan taakse päin. Korjaisin kaiken takasi. Ja haluaisin kuunnella mitä kaikkea Joelilla oli vinossa:(
      Mutta en voi tehdä sitä:(
      Kaipaan sua Jope

• Ratahallintokeskus

Ei siellä mitää junaa ollu kun kävin kattomassa, onko aloittaja käyttänyt huumopillereitä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      455
      2970
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      105
      2176
    3. 172
      1802
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1702
    5. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      102
      1627
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1268
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1174
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1130
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      1002
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      38
      999
    Aihe