Hei! Uskaltaisiko sitä mahdollisesti etsiä sitä oikeaa elämäänsä tätä kautta?
Elämä on aivan liian lyhyt hukkaan heitettäväksi, joten nyt olisi aika laittaa piste ikisinkkuudelle :)
Olen 26-vuotias nuori neiti salonseudulta, joka on aikansa etsinyt sitä oikeaa miestä elämäänsä sitä kuitenkaan mistään löytämättä. Baarit yms. paikat eivät ole minua varten, sillä alkoholi ja tupakka eivät kuulu elämääni, se on ihan oma valintani.
Luonteeltani olen luotettava, rehellinen, rauhallinen, huumorintajuinen, ajoittainen ujous myös vaivaa, vieraassa seurassa olen mieluummin tarkkailijan roolissa, mutta kun tutustuu uusiin ihmisiin niin en todellakaan ole mikään hiljainen, mun kanssa tarvitaan vaan kärsivällisyyttä.
Harrastan musiikinkuuntelua, kirjeenvaihtoa, valokuvausta, lukemista, lenkkeilyä, kesäisin tulee pyöräiltyä, talvisin hiihdeltyä.
Livekavereita ei elämässäni paljoa ole, mutta olen oppinut elämään asian kanssa, vaikka välillä se onkin vaikeaa.
Joten jos vähäänkään kiinnostuit niin mailaa mulle, ikää sulla saa olla 24-32 vuotta ja vaihdellaan maileja ja katsellaan mihin se mahdollisesti johtaa :)
osoite on [email protected]
sitä oikeaa etsimässä
lonely_girl85
1
178
Vastaukset
- ..Etsinpä minäkin..
Hei Lonely_girl85,
toivon, että voit löytää etsimäsi. Harmi vain, että en itse voi ikäni puolesta ottaa yhteyttä Sinuun...Iloista ja kaunista syksyä Sinulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530