Pyörä toimii vapaalla hyvin, mutta sammuu heti, kun laittaa vaihteen päälle. Kun pääsee ajamaan, toimii pienillä kierroksilla, mutta isoilla kierroksilla alkaa nykimään ja sammuu. Voiko kosteudella olla tekemistä asian kanssa, sillä tämä on tapahtunut pari kertaa aiemmin kostealla kelillä. Vai mikä lienee vikana?
Aprilia rs 125 2006 sammuu oudosti
latelaukka
3
677
Vastaukset
- sähkövikaanen paska
Sielä jalassa on sellainen tunnistin että sammuu jos on jalka alhaalla ja laittaa vaihteen päälle. kannatta kattoa ne sähköt sieltä jalasta.
- joku
ei välttämättä sähkövika.. Tarkistappa kaasari, jos ois vaikka tukossa..
- tyhmä kuin saapas
mahtaako sama vika johtua siitä jos siitä jalantunnistimesta on nypännyt sokeripalan auki jotta saa käyntiin ollessaan jalalla?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701