eli oon tilanu itävallassa olevasta fani clubista pari tuotetta ja maksu onnistuu siten että mun pitää siirtää rahat sinne ennenku ne voi lähettää mulle mitään.
sähköpostiin tuli viesti jossa oli nää tiedot mihin rahat pitää laittaa :
Make payable to:
Sparkasse Riedau
Kto.Nr. 13300-006222
BLZ: 20320
IBAN: AT202032013300006222
BIC: ASPKAT2L
Send to:
ja sit tässä kohtaa luki se osote missä se sijaitsee.
eli soitanko vaan pankkiin ja kysyn miten voin maksaa sen ja miks tossa lukee toi send to? pitääkö mun siis vielä lähettääkkin jtn??
apua! tilisiirto ulkomaille
8
230
Vastaukset
- Helppoaa
Meet vaan verkkopankkiin, teet uuden maksun ja laitat tiliksi AT202032013300006222 ja summan ja hyväksyt maksun. Ainakin Nordealla menee noin helposti. Jos verkkopankkisi kysyy muita tietoja täytät ne. Mitään ei tarvitse lähettää.
- maybetoday
no ei mulla oo verkkopankki tunnuksia ku oon 16 :(
- maybetoday
ja voiko ton maksaa puhelimen kautta?
- Helpoin tapa
maybetoday kirjoitti:
ja voiko ton maksaa puhelimen kautta?
Ei voi maksaa puhelimen kautta. Kaikkein järkevintä on että pyydät vanhemmiltasi että tekevät tuon siirron puolestasi verkkopankissa.
Jos lähdet tuota pankin tisikille tekemään niin kyllähän se hoituu, mutta kuluja menee älyttömästi. - maybetoday
Helpoin tapa kirjoitti:
Ei voi maksaa puhelimen kautta. Kaikkein järkevintä on että pyydät vanhemmiltasi että tekevät tuon siirron puolestasi verkkopankissa.
Jos lähdet tuota pankin tisikille tekemään niin kyllähän se hoituu, mutta kuluja menee älyttömästi.pystynkö kuitenkin hoitamaan tän ihan yksinäni tuolla pankkitiskillä? ja kirjotanko mä noi tiedot vaan johonki lapulle muistiin ja mitä kuluja siitä tulee?
- Älyttömät kulut
maybetoday kirjoitti:
pystynkö kuitenkin hoitamaan tän ihan yksinäni tuolla pankkitiskillä? ja kirjotanko mä noi tiedot vaan johonki lapulle muistiin ja mitä kuluja siitä tulee?
Täyttelet tilisiirtolomakkeeseen, jonka saat konttorista, nuo tiedot ja annat kassahenkilölle. Pitäisi pystyä yksin omalta tililtä, mutta tarvitset henkilöllisyystodistuksen mukaan. Kuluja voi tulla luokkaa 8 euroa...
- IIIna_
Koska olet alaikäinen, riippuu pitkälti siitä minkälaiset käyttöoikeudet vanhempasi ovat sinulle määrittäneet. Eli miten saat käyttää tiliäsi. Jos et ole varma suosittelen ottamaan vanhemmat mukaan tai vähintäänkin vanhempien allekirjoittama valtakirja...
Koska sinulla ei ole verkkopankkia, on konttorissa ulkomaanmaksut on helppo hoitaa. Euromääräiset summat tehdään normaalilla tilisiirtolomakkeella. Tiiltä maksettaessa palvelumaksu on 5 euroa.
Muita valuuttoja varten täytetään isompi lomake tiskillä. Ota nuo tarvittavat tiedot mukaan, joten eiköhän se hoidu sillä...
Puhelimen kautta et pysty hoitamaan asiaa, koska pankki ei pysty tunnistamaan sinua... - maybetoday
kävin jo tänään maksamassa sen laskun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462