Kävi nyt näin, että toistuvien humlatilojen (töissä) takia työnantaja ohjasi, ja maksaa kuukauden myllyhoidon.
Itselläni motivaatiota ei ole, mutta mentävä on kun käsketään, tai tulee potkut.
Kysynkin, että saako sieltä poistua ollenkaan ilman valvontaa? Ajattelin sinne ottaa "jemmapulloja" mukaan ja tissutella hissukseen. Onko tulotarkastus miten tarkka? Ilmeiseti laukut pengotaan, eli tullessa kannattanee pullot jemmata johonkin lähistölle mastoon?
Vinkkejä?
Tissuttelu myllyhoidossa?
73
839
Vastaukset
- myllyn käynyt
Jep, lähimaastoon kannattaa jemmata pulloja, salmaria, ettei hengitys niin haise.
Voin kertoa, että puuha on hauskaa ja haastavaa!
Salapulloja voi hoidon kestäessä sitten jemmoista tuoda hoitotiloihin, mutta ne täytyy sitten jemmata todella hyvin.- proRaithis
Pitää ensin ostaa kanttiinista jotain limua ja sitten käveleskellä sitä lipittäen pari päivää ympäriinsä. Sitten vain käy kuusibaarissa tankkaamasa sinne asiallista sisältöä.
- A.Alehtelija
Voit kertoa työpaikalle meneväsi hoitoon, mutta voit käyttää ajan jossain lomahotellissa juopotteluun ja sitten palata reippaana ja virkistyneenä työhösi.
- Pastafarai.
Perinteinen konsti.
Mene divariin ja osta suurin löytämäsi raamattu. Sitten koverrat sen sisään viskipullon kokoisen reiän. Hoidossa sitten kuljetkin innostuneesti kirkonmenoissa ja illat luet raamattua.
Täydennys pitää järjestää vierailujen yhteyteen. - Heh..
Tuolla asenteella tilanteesi pian muuttuu, ja työpaikka ei enää ole juomistasi häiritsevä tekijä.
Pääset ryyppäämään ihan päätoimisesti. - ===
Aina sama, fiksuna itseään pitävä "Vinkkejä?"-provoilija.
Olet vain tyhmä juoppo. - hoitoon.
Maanantaina lähtö hoitoon. Kiitos hyvistä vinkeistä. Järkevintä lienee ostaa hirmuiset määrät noita minipulloja. Niitähän voi jemmata helposti vaikka kalsareihin yms.
Ajattelin ottaa hoidon loman kannalta. On kai siellä sentään telkkuja ja pleikkareita?- serifffi
Älä hyvänen aika mihinkään MASTOON jemmaa niitä , nehän nkyuy ja kilisee tuulessa voivat mennä pian rikki.
- maitovasikka
on siellä ainakin alkoholisteja. Ootko sinä?
- Minttua ja karkkia
Joo ja se Minnttu on muovia nykyään. Ei kilise, ei rikkoudu, ei paina paljoa.
Tsemppiä
- kauppa kannattaa
Kannattaa tehdä samalla pientä bisnestä ja myydä muille asiakkaille viinaa, menekki on taattu ja hinnat voi pitää todella korkeina!
- hoitoon.
Piilopaikoista vielä, olen ymmärtänyt, että tulijat tarkastetaan. Siksi viinat kannattaa piilottaa maastoon. Mistä niitä voi "ulkoilun" aikana hakea.
On selvää, että kuukauden settiä ei pysty, mutta tulee vierailijoita, kaveri (perhettä minulla ei ole) joka lupasi hoitaa viinaa paikalle :)- ///////////////////
Lennät pihalle takuuvarmasti.
- P. Erheetön
Miksi ei ole perhettä? Onko alkoholilla osuutta siihen?
- Hoitoon.
En lennä, osaan kikat :)
- &&&&&&&&&&&&&&&&????
Puhalluttavat ja sitten lähdet .
- napit kannattaa
Kannattaa siirtyä lääkkeisiin ei ole vaikea piilottaa eikä näy puhalluskokeessa.
Kunnolla nappeja mukaan. - nähty on
Käyttävät kusikokeessa ,jos löytyy lähtö tuli,mites sitten työpaikan käy
- ja hoh
Höpö, ei kai se nyt mikään nazileiri ole.
- ei helpetti
Näyttää siltä että et pysty juomaan tai käyttämään muutakaan.
On se vottu kun toiset määrää viinan käytöstä vaikka viinasta ei ole ongelmaa.
Aika sadistinen työnantaja itse vätää kaksin käsin sillä aikaan kun olet hoidossa. Peittelee todennäköisesti omaa alko ongelmaa pistämällä juttua sun syyksi.
Ei käy kateeksi tulee olemaan melko kova kuukausi mieti joudut istumaan jatkuvasti terapiassa, joka ilta aa kokouksissa voi vottu ei keatä eddes ajatella.- lfdsuglkdfsaglkudsa
"On se vottu kun toiset määrää viinan käytöstä vaikka viinasta ei ole ongelmaa."
Kännissä heiluminen työpaikalla tai päihteidenkäytön hoitoon ohjaukseen sisältyvän hoitojakson läpi pakonomainen ryyppääminen kertovat, että mitään ongelmaa ei ole??!! HERÄÄ NYT SAATANAN JUOPPO KUUNTELEMAAN NOITA OMIA SELITYKSIÄSI! JOS USKOT OMAT JUTTUSI, VOIDAAN TEHDÄ DIAGNOOSI, ETTÄ OLET JO PÄÄSI MELKO HYVIN ALKOHOLILLA PEHMENTÄNYT.
P.s. Katso peiliin, sieltä katsoo alkoholisti, juoppo, denso. Kyllä, sinä olet alkoholisti. Deeku. Ei mitään selityksiä tai lässytyksiä. Sinä olet alkoholisti.
- hoitoon.
Kaikki alkaa olla valmiina, viinakset ostettu ja tavarat pakattu. Suunitelmakin on selvä, en aijo siellä olla selvänä!
Tavallaan vähän jännittää, että miten vaikeaksi juominen siellä on tehty :) Mutta se tuo hommaan mukavaa haastetta!- Ääliö!!!!!!!!!!
Kenkää tulee että pätkähtää jäät kiinni ja joudut pois hoidosta
- myllytetty
Ääliö!!!!!!!!!! kirjoitti:
Kenkää tulee että pätkähtää jäät kiinni ja joudut pois hoidosta
Höpsis, kyllä siellä tissutella pystyy aika hyvin. Kokemusta nimittäin on.
- tissukoskis
myllytetty kirjoitti:
Höpsis, kyllä siellä tissutella pystyy aika hyvin. Kokemusta nimittäin on.
Hyvä lomapaikka? Työnantaja maksaa ja sinä tissuttelet?
- otan osaa
Toivotetaan kaverille onnea, uskoisin, että hän ipodin ja viinaa saa paikalle :D
- yrjänäkki
Olis kiva kuulla kui lopulta kävi
- 1+10
Kaikki viittaa että työpaikkasi on menossa alta pois. Juot myllyhoidon ajan ja palaat samanlaisena takaisin. Työnantaja huomaa että mitään muutosta parempaan ei ole tapahtunut -->> kenkää. Vanhaa työnantajaasi et oikein pitää suosittelijana joten uutta työtä et hevin löydä.
- Onnea matkaan vaan
Olet saanut työnantajaltasi mahdollisuuden hoitaa itsesi kuntoon ja säilyttää työpaikkasi. Otat kuitenkin mahdollisuuden pelkkänä vitsinä, olet kuin pikkumukula.
Menetät työpaikkasi ja se on ihan oikein. Tilallesi tuleva ehkä tajuaa, että töissä ei sohlata kännissä ja arvostaa työpaikkaansa. Sinä voit sitten rauhassa juoda itsesi hengiltä, kun se viina on niin hassunhauskaa ja kivaa.
Viina vie miestä, valitettavasti. Mukavaa matkaa ojan pohjalle. Muista että se on ihan oma vikasi.- Janne Isotölkki
Kalja on kyllä hyvää
- Torsti2003z
oih nyt nauratti
- åpoopå
Joko sä pelle lensit pihalle sieltä hoidosta?
- hoitoon.
En toki ole lentänyt pihalle. Tänään sain Iphoneni tänne, ja viinaa. Pääsee taas nettiinkin. Täällä on ihan hauskaa kun ottaa huumorilla. Ryhmäistunnoissa ei meinaa aina pokka pitää, ne on kerrasaan koomisia. Juopot siellä nuolee toistensa ja henkilökunnan ahtereita.
Pakko sanoa, että ei täällä mitään persekännejä oikeen pysty ottaa, mut pikku tissuttelu onnistuu kyllä. Enkä ole ainoa joka täällä moista tekee :D
No kolmisen viikkoa vielä lusittavana, kyllä sen kestää, kun ottaa loman kannalta, palkkahan tässä juoksee koko ajan :)
Kun täältä pääsen, otan kunnon kännit ja nollaan tilanteen! - aikarajallinen
hoitoon. kirjoitti:
En toki ole lentänyt pihalle. Tänään sain Iphoneni tänne, ja viinaa. Pääsee taas nettiinkin. Täällä on ihan hauskaa kun ottaa huumorilla. Ryhmäistunnoissa ei meinaa aina pokka pitää, ne on kerrasaan koomisia. Juopot siellä nuolee toistensa ja henkilökunnan ahtereita.
Pakko sanoa, että ei täällä mitään persekännejä oikeen pysty ottaa, mut pikku tissuttelu onnistuu kyllä. Enkä ole ainoa joka täällä moista tekee :D
No kolmisen viikkoa vielä lusittavana, kyllä sen kestää, kun ottaa loman kannalta, palkkahan tässä juoksee koko ajan :)
Kun täältä pääsen, otan kunnon kännit ja nollaan tilanteen!Onks sun pakko olla vielä 3 viikkoo?
- hoitoon.
aikarajallinen kirjoitti:
Onks sun pakko olla vielä 3 viikkoo?
On vedetävä koko setti, ei auta!
- pakko lähtö
hoitoon. kirjoitti:
Kun täältä pääsen, otan kunnon kännit ja nollaan tilanteen!Onko siellä ryhmä istuntoja kokoajan vai askarteletteko välissä?
Itellä pitäis lähtee kans.
Kaikki sanoo että rankka keikka mutta onko? - pervoprovo
hoitoon. kirjoitti:
On vedetävä koko setti, ei auta!
Voi raukkaparka, tää on huono provo sulta
- hoitoon.
Ei ole rankkaa, ei täällä askarella, ainakaan pakosta. Ryhmyreitä on, ja niihin on pakko osallistua, mut ne menee huumorilla.
Sitä en ymmärrä, että joku tänne omalla rahalla tulisi, hyvänen aika, tää settihän maksaa lähes 6000 euroa ja on täyttä paskaa. Uskomatonta rahastusta.
Ruuatkaan ei ole kaksiset, tosin ihan syötävät, mutta ei tuon hinnan arvoiset missään nimessä!- keskenkasvuinen x
Asentees on perseestä,mutta nulikka mikä nulikka
- hoitoon.
Heh, huonekamun kanssa otettiin pienet tumut :) Aamulla hammastahnaa ja sisua huuleen, kun mennään aamupalalle :D
- <XZCVCBVNMNJYJ
Minäkin olen täällä, siis samassa paikassa kuin sinä. TOIVON TODELLAKIN että kirjoittelusi on vain omaa hauskanpitoasi.
Sillä minä olen täällä henkeni edestä. Olen juonut aktiivisesti 25-vuotta tuurijuoppona. Tänä aikana olen sekopäisyyksissäni tappanut kaksi juomatoveriani ja avovaimoni, niin etten itse muista asioista mitään.
Minä haluan raitistua ja otan tämän tosissani. JOS MINÄ NÄEN JA TUNNISTAN SINUT TÄÄLLÄ, TULET HUOMAAMAAN KUINKA KOVAA VOI IDIOOTTIA SATTUA KUN LEIKKII VÄÄRILLÄ ASIOILLA. MUTTA LUPAAN ETTÄ SINUA SATTUU TODENNÄKÖISESTI VIIMEISEN KERRAN - hoitoon.
<XZCVCBVNMNJYJ kirjoitti:
Minäkin olen täällä, siis samassa paikassa kuin sinä. TOIVON TODELLAKIN että kirjoittelusi on vain omaa hauskanpitoasi.
Sillä minä olen täällä henkeni edestä. Olen juonut aktiivisesti 25-vuotta tuurijuoppona. Tänä aikana olen sekopäisyyksissäni tappanut kaksi juomatoveriani ja avovaimoni, niin etten itse muista asioista mitään.
Minä haluan raitistua ja otan tämän tosissani. JOS MINÄ NÄEN JA TUNNISTAN SINUT TÄÄLLÄ, TULET HUOMAAMAAN KUINKA KOVAA VOI IDIOOTTIA SATTUA KUN LEIKKII VÄÄRILLÄ ASIOILLA. MUTTA LUPAAN ETTÄ SINUA SATTUU TODENNÄKÖISESTI VIIMEISEN KERRANÄlä höpötä, olen ainut, jolla täällä on netti :) Vai oletko sinäkin salakuljettanut tänne kiellettyjä asioita?
Ammaupala jyristtitty, hetki vapaata aikaa, korkkasin 3 minipulloa salmaria, vetäsen ne nopeasti.
Jos joku täällä haluaa raitistua, niin siitä vaan, minä en sille ole este. Jos itse täällä tissuttelen yms. ei se muilta ole mitenkään pois.
Mutta kyllä huomaa, että useilla on pinna täällä kireällä, kun ei saa viinaa. Heistä näkee heti, että kun hoito loppuu, korkki aukeaa aivan välittömästi. - zsdtyutt
hoitoon. kirjoitti:
Älä höpötä, olen ainut, jolla täällä on netti :) Vai oletko sinäkin salakuljettanut tänne kiellettyjä asioita?
Ammaupala jyristtitty, hetki vapaata aikaa, korkkasin 3 minipulloa salmaria, vetäsen ne nopeasti.
Jos joku täällä haluaa raitistua, niin siitä vaan, minä en sille ole este. Jos itse täällä tissuttelen yms. ei se muilta ole mitenkään pois.
Mutta kyllä huomaa, että useilla on pinna täällä kireällä, kun ei saa viinaa. Heistä näkee heti, että kun hoito loppuu, korkki aukeaa aivan välittömästi.Sinä ainoa jolla netti. Koulujakäymätön työmies, jonka esimiehet potkineet vastentahtoiseen hoitoon.
Meitä on täällä koulujakin käyneitä, johtavassa asemessa toisen palveluksessa olevia sekä menestyviä yrittäjiä, jotka olemme itse halunneet tulla tänne.
Ja meille se netti on hieman tutumpi työkalu kuin sinulle, ajattelumaailmastasikin huomaa, ettei sinua ole liialla asemalla eikä menestyksellä siunattu. No varmasti siksi kuvitteletkin että vain sinulla voi olla internet-yhteys täällä.
Olet todennäköisesti juopporemmisi viimeinen duunari, jolla vielä hetken jotain putsaustöitä pajalla. Yksisilmäisten saaren kuningas. No, pinnistele. Voit sitten liekkimajassakin kuset housuissa katsella ympärillesi tenuporukassa ja miettiä, kuinka paljon parempi olet kuin muut ympärilläsi. Niillähän on paskatkin housuissa, ja sulla vaan kuset. Onnea luuseri - kummaa c
hoitoon. kirjoitti:
Älä höpötä, olen ainut, jolla täällä on netti :) Vai oletko sinäkin salakuljettanut tänne kiellettyjä asioita?
Mutta kyllä huomaa, että useilla on pinna täällä kireällä, kun ei saa viinaa. Heistä näkee heti, että kun hoito loppuu, korkki aukeaa aivan välittömästi.Jaa ei ole muilta pois?Maksa sitten itse,perkele ja ajattele vähän ennen kuin auot suutasi.
- hoitoon.
Päiväterapiat ohi, sangen huvittavaa, pikku humussa ne meni. Kohta ulkoilua, eli haen lisää piilopulloja.
- pakko lähtö
Onko siellä siis parituntia terapiaa ja sitten vapaata?
Mä luulin että koko päivät tetapiaa ja vielä pitää joku elämänkerya kirjoittaa - hoitoon.
Kyllä elämkertaa pitää väsätä, ei se toki pakko ole, en ole täällä omasta tahdostani.
Terapiaa riittää, se on aivan haista paska hommaa, mut huumorilla sen kestää. Ja pienes hönos :D
Suosittelen tätä paikkaa lomailuun! Varsinkin jos palkka juoksee :) - ± o
"Varsinkin jos palkka juoksee :) "
Mitenhän kauan mahtaa palkka juosta. Kai kuulut ammattiliiton kassaan sen varalta että saat lopputilin & lomarahat ja siirryt a-sidonnaiselle. Kelan tuesta ei tule kuin vihaiseksi. - hoitoon.
Enää muutama päivä lusittavana täällä. Pakko sanoa, että tää touhu täällä on silkkaa tuubaa ja rahastusta. Onneksi ei tarvi ite tätä pelleilyä maksaa.
Henkilökuntakin on kuin paskaa nielaissut, tympeää väkeä "mä oon vaan töissä täällä asenteella"
On täällä silti hauskaakin ollut, en ole ainoa, joka tänne pakotettiin hoitoon. Tulee niin hauska ja teinimäinen olo, kun on täällä salaa dokattu :)- aina hauskaa olla pi
pakkoraittius on per cee:stä
Kiva että on ollut hauskaa
- hoitoon.
Enää 5 päivää lusittavana täällä. Otin jo heti aamusella pienet siivut salmaria.
Kun täältä pääsen, on viikko lomaa. Korkki aukeaa heti kun täältä pääsen ja vedän kyllä kunnon parin päivän kännit! Alkaa jo tympäsee tää tissuttelu, kunnon känni on saatava pian!
Sen olen täällä oppinut, etten ole alkoholisti kuten suurin osa täällä olijoista, eron kyllä huomaa!
Suurkuluttaja saatan olla.- ent.pomo
Hieno juttu, että pomosi oli erehtynyt luulemaan että tarviit hoitoa. Kyllä suomalainen mies hoitaa itse asiansa. Paitsi ei tietenkään luuserit, ja pärjäät kyllä työssäsi lomaviikon jälkeen oikein hyvin. Voit kyllä olla varma, että pomosi kadehtii sinua ja yrittää ehkä savustaa sinut ulos pelätessään omaa paikkaansa.
- Aplodeja!!
Jess, hommasi on näköjään hoidossa. Olet ottanut ohjeet heti alkupäässä saaneesi vinkit. Kyllä nämä päivät kestät, kai on vielä ainakin viisi pientä jemmaa jäljellä.
- provo vai pullojemm
Oletpa pompoteltava "mies", kun et tohtinut kieltäytyä, vaan häntä koipien välissä teit niinkuin joku toinen käskee.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.- yttyfhgj
Tämähän ihan selvästi luuseri provoilija. Joku työtön ja naiseton runkkari joka ei ole uskaltanut viinaakaan ottaa, kun äiti veteli korville 18-vuotiaaksi. Ja poikaa hävetti kun se pisti pullottamaan puntissa.
Nyt provoilee täällä alkoholistiraukoille. Onneton pienimunainen säälittävä napanöyhtä.
Katsele provo vaan lapsiseksiä
- hoitoon.
Huomenna vapaus koittaa! Suu jo napsaa. Suuntaan täältä suoraan lähimpään alkoon ja ostan vapautumisen kunniaksi ison lekan hyvää konjakkia.
Saakohan täältä jonkun todistuksen? Suorittanut 4 viikon hoidon hyvällä menestyksellä :D- esimiestyötä
Muista pyytää myös työnantajalta todistus sitten kun sanot itsesi irti. Tarvitset sitä kun haet uutta työtä.
- hoitoon.
Nyt on hyvä fiilis, tänään kotiutus. Otin sen kunniaksi loput minttu ja salmaripullot esille ja kiskaisin kitusiin. 10 kpl. Toki niitä minipulloja vain.
Mukavaa päästä täältä keskitysleiriltä pois. No toisaalta, on täällä ollut toisinaan ihan hauskaakin :) Suosittelen kyllä lomailuun ja lusmuiluun, jos ei tarvitse itse maksaa. Jos taas joutuisi itse maksamaan, sanoisin, että rahat kannattaa käyttää johonkin muuhun.- Hyvä homma!!
Eikös ollutkin hyvä yhdistely, välillä minttua, huomenna salmaria. Eikä haihssutkaan?
- hoitoon.
Hyvä homma!! kirjoitti:
Eikös ollutkin hyvä yhdistely, välillä minttua, huomenna salmaria. Eikä haihssutkaan?
Oli toki :) Tietysti hammastahnaa, suuvettä ja pastilleja piti käyttää. Kertaakaan en kiinni jäänyt juomisesta. Taitolaji!
Nyt odottaa konjakkipullo korkkaamista, on myös kontti kaljaa, töihin pitää mennä vasta ensiviikolla. - tyätä tyätä tyätä te
hoitoon. kirjoitti:
Oli toki :) Tietysti hammastahnaa, suuvettä ja pastilleja piti käyttää. Kertaakaan en kiinni jäänyt juomisesta. Taitolaji!
Nyt odottaa konjakkipullo korkkaamista, on myös kontti kaljaa, töihin pitää mennä vasta ensiviikolla.Muista pyytää myös työnantajalta todistus sitten kun sanot itsesi irti. Tarvitset sitä kun haet uutta työtä.
- hoitoon.
tyätä tyätä tyätä te kirjoitti:
Muista pyytää myös työnantajalta todistus sitten kun sanot itsesi irti. Tarvitset sitä kun haet uutta työtä.
Miksi hakisin uutta työtä toope? Nykyinen on hyvä, kuten huomaat, maksaa tollaset lomat "hoidossa" ja samalla vielä saa palkan, joka on ihan kohtalaisen hyvä, ei huikea, mutta yli 4000 euroa kuukaudessa kuitenkin.
Olen pidetty ja hyvä työntekijä. Työnantajani on juoppo, mitä minä en ole, vain suurkuluttaja. Työni luonteen takia joskus se 0,1 prommillenkin hönkäys on liikaa. Laki vaati kunttouttamista :D - rappiolla hyvä olla
hoitoon. kirjoitti:
Miksi hakisin uutta työtä toope? Nykyinen on hyvä, kuten huomaat, maksaa tollaset lomat "hoidossa" ja samalla vielä saa palkan, joka on ihan kohtalaisen hyvä, ei huikea, mutta yli 4000 euroa kuukaudessa kuitenkin.
Olen pidetty ja hyvä työntekijä. Työnantajani on juoppo, mitä minä en ole, vain suurkuluttaja. Työni luonteen takia joskus se 0,1 prommillenkin hönkäys on liikaa. Laki vaati kunttouttamista :DMitenkäs töissä nyt hurisee. Hölskyykö salmarit mahassa ja onkos pomo tullut kiittelemään?
- hoitoon.
rappiolla hyvä olla kirjoitti:
Mitenkäs töissä nyt hurisee. Hölskyykö salmarit mahassa ja onkos pomo tullut kiittelemään?
Kiitos kysymästä. Olen hieman vähentänyt juomista. Vältän todellakin töissä dokaamista, paitsi joskus ihan vähän. Tiedän, että potkuja ei tulisi, vaikka uudelleen narahtaisin, tämä on sellanen valtion "suojatyöpaikka" . Ei täältä käytännössä voi saada potkuja, mutta kännäilystä tulee pakollinen hoitoonohjaus!
En välitä käydä myllyssä toista kertaa.
Ja kuten Myllyhoidossa tajusin, en ole alkoholisti, vain suurkuluttaja. Monet täällä dokaa työaikana huomattavasti suurempia määriä, kyse on vain siitä kuka jää kiinni. Ja on ihan top asemassa, ei mikään estä dokaamista.
Tällaista se on valtion virassa. Ei tällä kukaan mitään järkevää tee, oli selvänä tai humalassa. - aina hauskaa olla pi
hoitoon. kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Olen hieman vähentänyt juomista. Vältän todellakin töissä dokaamista, paitsi joskus ihan vähän. Tiedän, että potkuja ei tulisi, vaikka uudelleen narahtaisin, tämä on sellanen valtion "suojatyöpaikka" . Ei täältä käytännössä voi saada potkuja, mutta kännäilystä tulee pakollinen hoitoonohjaus!
En välitä käydä myllyssä toista kertaa.
Ja kuten Myllyhoidossa tajusin, en ole alkoholisti, vain suurkuluttaja. Monet täällä dokaa työaikana huomattavasti suurempia määriä, kyse on vain siitä kuka jää kiinni. Ja on ihan top asemassa, ei mikään estä dokaamista.
Tällaista se on valtion virassa. Ei tällä kukaan mitään järkevää tee, oli selvänä tai humalassa.Ymmärrän jotenkin sinua. Pakkohan sitä on ryypätä, kun omanarvontuntosi on maassa, koska joudut olemaan suojatyöpaikassa ja olet koko ajan tekemisissä kaltaistesi kanssa..
- b2b3b3b
> Suurkuluttaja saatan olla.
Et voi olla työssä etkä hoidossa selvinpäin joten olet alkoholiriippuvainen. Tämä on suomeksi sanottuna alkoholisti.- Valtionvirka
Kyllä noilla poliiseilla kelpaa niinkuin hoidon käynytkin. Mikä sen helpompaa kuin jatkaa hommia ja yrittää olla puhaltamatta sitä 0,1
- miten menee nyt
Mitenhän aloittajalla nykyisin menee?
Jos luet vielä palstaa, tule kertomaan :) - Löylykauhoitettu
Työnnä muovinen löylykauha peräsuoleesi, ennen myllyhoitoon menoa. Raitistuminen käy kuin itsestään, ja viinan himot katoavat sen siliän tien!
- hoitoon.
Olen sivusta seurannut tätä palstaa, mutta kun on pelkkää löylykauhajuttua, enpä ole vaivautunut kommentoimaan.
Mukavaa, että joku oli nostanut tämän ketjun ylös. Siitä tosiaan onkin jo 2 vuotta kun kävin myllyssä.
Duunipaikka on edeleen sama, joskin tehtävät muuttuneet vaativampaan suuntaan. Juomista en ole lopettanut, enkä koskaan lopeta. Vähentänyt olen, eli enää hyvin harvoin ylitän 50 annosta viikossa, kun ennen meni melkeen 100.
Töissä otan enää perjantaisin, silloin ei yleensä ole muutenkaan muuta tekemistä kuin odottaa työajan loppumista :)- Ootko tosissas?
Joo mene hoitoon. Jos sulla ei ole perjantaisin TÖISSÄ muuta tekemistä kuin ryypätä, niin olet joko aivan väärässä työpaikassa, tai jossain vitun valtion suojatyöpaikassa. Tee paskaläjä palvelus ihmiskunnalle ja ota loparit, sitten luovutat suojatyöpaikkasi jollekin joka oikeasti tarvitsee töitä, ja tekee niitä töitä.
- Pulalla
Hienoa että onnistuit raitistumaan!
Vaimo ja työnantaja ovat varmasti tyytyväisiä. - Pyllis Myllis
Pyllyhoidossa on hyvä tissutella! Löylykauha persiiseen ja tissuttelemaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1283954On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl181783Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711107Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581091