Jotkut ihmiset kokevat kanssaihmisten herkkyyden niinkin yksioikoisesti, että herkkä on olemassa vain vastatakseen heidän hyväksikäyttötarkoituksiinsa.
Herkkyys
6
245
Vastaukset
- vihaan
Tuohon voisi vielä lisätä, että kilteille käy noin, joutuvat hyväksikäytetyiksi.
- nimetön vastaaja
Sen takia en ymmärrä, miksi viattomia rangaistaan ja pahantekijöitä "suositaan". Eivät kaikki, mutta silti.
- Koettu on.
nimetön vastaaja kirjoitti:
Sen takia en ymmärrä, miksi viattomia rangaistaan ja pahantekijöitä "suositaan". Eivät kaikki, mutta silti.
Tämä yhteiskunta toimii niin. Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sekä mitä paremmin osaatja pystyt toisia ihmisiä käyttää hyväksesi, sen paremmin pärjäät. Täällä on hyväksikäyttävät pärjääjät ja hyväksikäytettävät häviäjät.
Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat. Köyhät maksavat rikkaiden elintason. - vahvemman "oikeus"
Koettu on. kirjoitti:
Tämä yhteiskunta toimii niin. Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sekä mitä paremmin osaatja pystyt toisia ihmisiä käyttää hyväksesi, sen paremmin pärjäät. Täällä on hyväksikäyttävät pärjääjät ja hyväksikäytettävät häviäjät.
Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat. Köyhät maksavat rikkaiden elintason.Niinhän se on, että jos joku käyttää toista hyväkseen, sitä ei rangaista vaan sitä pidetään parempana osapuolena.
- joku muu vastaa
vahvemman "oikeus" kirjoitti:
Niinhän se on, että jos joku käyttää toista hyväkseen, sitä ei rangaista vaan sitä pidetään parempana osapuolena.
Tästä syystä koulusurma ja muut semmoiset hyökkäykset tapahtuvat näin. Merkityksen oppii/ymmärtää vasta, kun tulee kostetuksi. Muuten uhrien tunteet vain pahenee ja pahantekijät pääsevät pois kuin koira veräjästä, siten että yrittää olla hyvä", "kärsivällinen" ja väittämättä. Tästä syystä sanonnassa sanotaan näin; kohtele toista niin kuin toivoisit itseäsi kohtelevan.
- sivullinen.
Koettu on. kirjoitti:
Tämä yhteiskunta toimii niin. Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sekä mitä paremmin osaatja pystyt toisia ihmisiä käyttää hyväksesi, sen paremmin pärjäät. Täällä on hyväksikäyttävät pärjääjät ja hyväksikäytettävät häviäjät.
Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat. Köyhät maksavat rikkaiden elintason.Puhut ihan täyttä paskaa! Pitääkö sinun katsoa omaa napaasi? Älä arvostele sellaisia asioita, mistä et tiedä mitään, nollaluokkamainen mäntti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427