Herkkyys

paljon enemmän

Jotkut ihmiset kokevat kanssaihmisten herkkyyden niinkin yksioikoisesti, että herkkä on olemassa vain vastatakseen heidän hyväksikäyttötarkoituksiinsa.

6

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaan

      Tuohon voisi vielä lisätä, että kilteille käy noin, joutuvat hyväksikäytetyiksi.

      • nimetön vastaaja

        Sen takia en ymmärrä, miksi viattomia rangaistaan ja pahantekijöitä "suositaan". Eivät kaikki, mutta silti.


      • Koettu on.
        nimetön vastaaja kirjoitti:

        Sen takia en ymmärrä, miksi viattomia rangaistaan ja pahantekijöitä "suositaan". Eivät kaikki, mutta silti.

        Tämä yhteiskunta toimii niin. Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sekä mitä paremmin osaatja pystyt toisia ihmisiä käyttää hyväksesi, sen paremmin pärjäät. Täällä on hyväksikäyttävät pärjääjät ja hyväksikäytettävät häviäjät.

        Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat. Köyhät maksavat rikkaiden elintason.


      • vahvemman "oikeus"
        Koettu on. kirjoitti:

        Tämä yhteiskunta toimii niin. Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sekä mitä paremmin osaatja pystyt toisia ihmisiä käyttää hyväksesi, sen paremmin pärjäät. Täällä on hyväksikäyttävät pärjääjät ja hyväksikäytettävät häviäjät.

        Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat. Köyhät maksavat rikkaiden elintason.

        Niinhän se on, että jos joku käyttää toista hyväkseen, sitä ei rangaista vaan sitä pidetään parempana osapuolena.


      • joku muu vastaa
        vahvemman "oikeus" kirjoitti:

        Niinhän se on, että jos joku käyttää toista hyväkseen, sitä ei rangaista vaan sitä pidetään parempana osapuolena.

        Tästä syystä koulusurma ja muut semmoiset hyökkäykset tapahtuvat näin. Merkityksen oppii/ymmärtää vasta, kun tulee kostetuksi. Muuten uhrien tunteet vain pahenee ja pahantekijät pääsevät pois kuin koira veräjästä, siten että yrittää olla hyvä", "kärsivällinen" ja väittämättä. Tästä syystä sanonnassa sanotaan näin; kohtele toista niin kuin toivoisit itseäsi kohtelevan.


      • sivullinen.
        Koettu on. kirjoitti:

        Tämä yhteiskunta toimii niin. Mitä röyhkeämpi ja itsekkäämpi olet, sekä mitä paremmin osaatja pystyt toisia ihmisiä käyttää hyväksesi, sen paremmin pärjäät. Täällä on hyväksikäyttävät pärjääjät ja hyväksikäytettävät häviäjät.

        Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuvat. Köyhät maksavat rikkaiden elintason.

        Puhut ihan täyttä paskaa! Pitääkö sinun katsoa omaa napaasi? Älä arvostele sellaisia asioita, mistä et tiedä mitään, nollaluokkamainen mäntti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe