Toki onhan tuo 4% kahdeksassa kuukaudessa enemmän, kuin pankkien korot ja vielä huomioiden kumuloitumisen, niin paljonkin parempaa.
http://www.ekforex.fi/index.php?pinc=4&lng=fi
Niukkaa on EK Foreksinkin treidaus
14
200
Vastaukset
- avatuaR
Mitenkä tuo EK Forex liittyy talousrikoksiin?
- Nopeasti tulee
Kyllä se littyy, jos 100000 panoksella treidaa 600 vuotta saadaan maksettua hanskin kavaltamat 33 miljoonaa takaisin.
- Kerroppa
Nopeasti tulee kirjoitti:
Kyllä se littyy, jos 100000 panoksella treidaa 600 vuotta saadaan maksettua hanskin kavaltamat 33 miljoonaa takaisin.
rehellisesti paljonko näistä 33 miljoonasta on sinun ettei sinun jatkossa tarvitse aina hokea tuota samaa kuviota ja summaa päivästä toiseen. Eli kerro ole hyvä.
- Jäsen 8xxxxxxx9
Kerroppa kirjoitti:
rehellisesti paljonko näistä 33 miljoonasta on sinun ettei sinun jatkossa tarvitse aina hokea tuota samaa kuviota ja summaa päivästä toiseen. Eli kerro ole hyvä.
Katos päivystävä Capinaatti heräs.
Minulla ei ole kuin pieni osa saamisia, mutta tulen kyllä huolehtimaan oikeudessa että varmasti saan rahani, kun nyt näyttää siltä, että ketkut vaan vedättää lisää. - reilu äijä
Kerroppa kirjoitti:
"rehellisesti paljonko näistä 33 miljoonasta on sinun ettei sinun jatkossa tarvitse aina hokea tuota samaa kuviota ja summaa päivästä toiseen. Eli kerro ole hyvä. "
Eihän suolimurolla ole niissä yhtään mitään, kunhan ääliönä mussuttaa jotakin, jota ei paljon hyödytä kommentoida ensinkään.
Minulla sensijaan on vielä 20 tonttua tappiota, mutta pelihän on kesken ja jokatapauksessa itse kyllä kannan ottamani riskin, enkä itke siitä täälä päivääkään, vaikka kävisi kuinka.
Säälittää tuollaiset holhottavat itkupillit. - reilu äijä
Jäsen 8xxxxxxx9 kirjoitti:
Minulla ei ole kuin pieni osa saamisia, mutta tulen kyllä huolehtimaan oikeudessa että varmasti saan rahani, kun nyt näyttää siltä, että ketkut vaan vedättää lisää."Katos päivystävä Capinaatti heräs.
Minulla ei ole kuin pieni osa saamisia, mutta tulen kyllä huolehtimaan oikeudessa että varmasti saan rahani, kun nyt näyttää siltä, että ketkut vaan vedättää lisää. "
Älä suolimuroketku veivaa, sillä sinullahan ei ole edes niin paljon rahaa, että olisit päässyt edes sisään. (3 000 minimi)
Toiseksi ei lapsia hyväksytty mukaan.
Mene sinne leikkimuro-oikeudenkäyntiin äitisi kanssa ja itke sille, että jos ei viikkorahat nouse, niin sinä muutat kotoa pois, etkä palaa enää ikinä. Varmaan äiti sinua uskoo ja nostaa viikkorahaasi viiteen eeroon. - 20 tonttua hyppelee
reilu äijä kirjoitti:
"rehellisesti paljonko näistä 33 miljoonasta on sinun ettei sinun jatkossa tarvitse aina hokea tuota samaa kuviota ja summaa päivästä toiseen. Eli kerro ole hyvä. "
Eihän suolimurolla ole niissä yhtään mitään, kunhan ääliönä mussuttaa jotakin, jota ei paljon hyödytä kommentoida ensinkään.
Minulla sensijaan on vielä 20 tonttua tappiota, mutta pelihän on kesken ja jokatapauksessa itse kyllä kannan ottamani riskin, enkä itke siitä täälä päivääkään, vaikka kävisi kuinka.
Säälittää tuollaiset holhottavat itkupillit.peli on kesken, ja oikeudenkäynnin jälkeen huijatut rahat palautetaan ulosoton avulla.
Sun 20 tonttua kasvaa vieläkin suuremmaksi tappioksi - olet tyhmä jäsen
Jäsen 8xxxxxxx9 kirjoitti:
Minulla ei ole kuin pieni osa saamisia, mutta tulen kyllä huolehtimaan oikeudessa että varmasti saan rahani, kun nyt näyttää siltä, että ketkut vaan vedättää lisää.tuollaiset ääliöt ei saa latiakaan takaisin vaan rahasi on ja pysyy valtiolla
- Tilini =
"Minulla sensijaan on vielä 20 tonttua tappiota, mutta pelihän on kesken ja jokatapauksessa itse kyllä kannan ottamani riskin, enkä itke siitä täälä päivääkään, vaikka kävisi kuinka.
Säälittää tuollaiset holhottavat itkupillit. ".
Sinunlaisia Hannu tarviikin ! Jatka entiseen malliin, voisitko laittaa minullekin tollaset 20 tonttua, kun sulla on tuota tyhmyyttä !- reilu äijä
"Sinunlaisia Hannu tarviikin ! Jatka entiseen malliin, voisitko laittaa minullekin tollaset 20 tonttua, kun sulla on tuota tyhmyyttä ! "
Ja sinunlaisia itkupillitolloja Hannu ei tarvitse taasen ollenkaan.
Tyhmyys yleensä korreloi persaukisuuden kanssa, että heitänpä sivistyneen arvaukseni, että sinä olet itse siinä vahvoilla.
Uikuta ja itke nyt taasen tyhjäntoimittaja täälä tämäkin päivä, minä jatkan nyt töitäni.
Aikoinaan sanoin monille sponsoreille, että älkää sponsoroiko persaukisia luusereita mukaan, sillä heistä emme saa kuin ongelmia, koska he eivät osaa noudattaa sääntöjä ja säilyttää salaisuuksia. He eivät kestä voittoja, koska eivät ole tottuneet käsittelemään isoja summia rahaa, niin paukuttelevat henkseleitään julkisesti, kun pitäisi olla hiljaa.
He ovat ensimmäisenä pillahtamassa itkuun, kun tulee mahdollisia vaikeuksia ja syyttävät omista pölhöilystään muita jäseniä.
Nämä kaikki ovat Wincapitassa tapahtuneet ja nämä äidin pienet nössönenät itkevät ja saavat itkupotkuraivareita ja ovat vetäytyneet kaikesta vastuusta ruikuttamaan päivittäin nettipalstoille kurjuuttaan, kun peiliin eivät uskalla katsoa, niin tietenkin syy on muissa jäsenissä ja Hannussa.
Lopeta sinäkin luuseri uikutus ja ota itseäsi niskasta kiinni ja mene töihin. - sponssi on ketku
reilu äijä kirjoitti:
"Sinunlaisia Hannu tarviikin ! Jatka entiseen malliin, voisitko laittaa minullekin tollaset 20 tonttua, kun sulla on tuota tyhmyyttä ! "
Tyhmyys yleensä korreloi persaukisuuden kanssa, että heitänpä sivistyneen arvaukseni, että sinä olet itse siinä vahvoilla.
Uikuta ja itke nyt taasen tyhjäntoimittaja täälä tämäkin päivä, minä jatkan nyt töitäni.
Aikoinaan sanoin monille sponsoreille, että älkää sponsoroiko persaukisia luusereita mukaan, sillä heistä emme saa kuin ongelmia, koska he eivät osaa noudattaa sääntöjä ja säilyttää salaisuuksia. He eivät kestä voittoja, koska eivät ole tottuneet käsittelemään isoja summia rahaa, niin paukuttelevat henkseleitään julkisesti, kun pitäisi olla hiljaa.
He ovat ensimmäisenä pillahtamassa itkuun, kun tulee mahdollisia vaikeuksia ja syyttävät omista pölhöilystään muita jäseniä.
Nämä kaikki ovat Wincapitassa tapahtuneet ja nämä äidin pienet nössönenät itkevät ja saavat itkupotkuraivareita ja ovat vetäytyneet kaikesta vastuusta ruikuttamaan päivittäin nettipalstoille kurjuuttaan, kun peiliin eivät uskalla katsoa, niin tietenkin syy on muissa jäsenissä ja Hannussa.
Lopeta sinäkin luuseri uikutus ja ota itseäsi niskasta kiinni ja mene töihin.älkää sponsoroiko persaukisia luusereita mukaan
Tuli taas mieleen, että sponsorointi tarkoittaa ihan muuta kuin WC-hörhöt puhuu.
WC -sponsorointi = anna rahat mulle, et näe niitä koskaan - ai ai voi voi
reilu äijä kirjoitti:
Lopeta sinäkin luuseri uikutus ja ota itseäsi niskasta kiinni ja mene töihin.--Ja sinunlaisia itkupillitolloja Hannu ei tarvitse taasen ollenkaan.--
eikä tarvitse paljon muutakaan, lähtee nimittäin lusimaan ja siellä riittää "kavereita". - Venkulat vapaaksi
ai ai voi voi kirjoitti:
--Ja sinunlaisia itkupillitolloja Hannu ei tarvitse taasen ollenkaan.--
eikä tarvitse paljon muutakaan, lähtee nimittäin lusimaan ja siellä riittää "kavereita".Vankilassa ei kannata olla velkaa, ei edes liskolla..
- Si8kavivuttaja
Kannattaisikohan käyttää vähän pidempää periodia tarkasteluun, kuin yhtä kuukautta;)? Katsotaam vuositulosta, tai mikä parempaa, tulosta viiden vuoden kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462