Hei!
Olen aikaisemmin asunut pääkaupunkiseudulla ja minulla on ollut siellä eräässä tietyssä Nordean konttorissa tilit. Nyt kun olen muuttanut pysyvästi toiselle paikkakunnalle, niin miten käytännössä onnistuisi, jos haluan siirtää Nordean tilini sieltä pääkaupunkiseudulta nykyisen asuinpaikkakuntani Nordeaan? Vaatiiko tällainen konttorin vaihtaminen henkilökohtaisen käynnin uudessa konttorissa? Asia ei varmaankaan hoidu esim. puhelimessa tai muutenkaan? Niin ja jos vaihdan Nordean sisällä tällä tavalla eri konttoriin, niin vaihtuvatko myös tilieni numerot?
En ole vielä edes varma, siirränkö tilejäni yhtään mihinkään, mutta kyselen silti.
Tilien siirtäminen eri konttoriin (Nordea)
3
463
Vastaukset
- diipasaaaa
ei niitä tarvi erikseen siirtää ja muutella. Kun osoitteesi muuttuu, nii ns. kotikonttorisikin muuttuu ja tilitiedot on edelleen samat
- pankkiin
Eikös kuitenkin asuntolainat yms. oteta aina jostain tietystä konttorista? Eli vaikka asun nyt muualla, saisinko kuitenkin halutessani ottaa asuntolainan vanhasta konttoristani? Vai pitääkö se ottaa sen paikkakunnan konttorista, missä nyt asun?
- Ei mitään hyötyä
Ei sillä konttorilla ole mitään merkitystyä. Kaikkiin tileihin ja lainoihin pääset käsiksi mistä tahansa konttorista yhtälailla. "Kotikonttori" vaikuttaa ainoastaan tilinumeron alkuosaan, joka todennäköisesti vaihtuisi jos siirtäisit tilin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514