Sinä petyit

ihana kevät

Sinä MIES varmasti petyit viimeksi tavatessamme.Näin kyllä että olisit halunnut "muutakin" kuin höpistä kanssani..mutta se ei ollut silloin mahdollista..eikä tule enää olemaan--Kiitos kun sain tutustua sinuun hetkeksi..

58

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIES :)

      Noo, en pettynyt kovinkaan pahasti. Arvasin, ettet suostuisi mihinkään muuhun kuin juttelemaan. Kiitos sinullekin kaikesta :)

      • Hämäysyritys

        Aloittaja taitaa olla nainen, joka aikoo alkaa jahdata sinua. Pidä varasi...


      • villejuhani

        Mistä MIES arvelit että "ei" irtoa? Tiukka? Siveyden sipuli vai miten..?Susiruma nainen,,(kännissä käy rumemmatkin yksilöt)..


      • ihana kevät

        Jos sattuisit (en usko) olemaan sama mukava Mies...Niin hän varmasti ymmärti mistä kenkä puristi..


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Jos sattuisit (en usko) olemaan sama mukava Mies...Niin hän varmasti ymmärti mistä kenkä puristi..

        Kyllä, ymmärrän toki mistä kenkä puristi. Mutta kaikkeahan ei voi saada...
        Hymyillään, jos tavataan...;-)


      • MIES :)
        villejuhani kirjoitti:

        Mistä MIES arvelit että "ei" irtoa? Tiukka? Siveyden sipuli vai miten..?Susiruma nainen,,(kännissä käy rumemmatkin yksilöt)..

        Ei mitään noista. Tässä on ihan muut seikat kyseessä. Ja kuten jo totesin, olin kyllä varautunut myös kieltäytymiseen. Siitä huolimatta, jäi myönteiset muistot siitä, mitä ehdittiin jutella.


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Kyllä, ymmärrän toki mistä kenkä puristi. Mutta kaikkeahan ei voi saada...
        Hymyillään, jos tavataan...;-)

        Niinhän se on..kaikkea ei voi saada..meidänhän olisi pitänyt tavata jo aikapäiviä sitten..:) Salaa kuitenkin toivon että joskus törmättäisiin...:) haaveilla toki voi,,:) Ja jos törmättäisiin..pusun saisit..:)


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Niinhän se on..kaikkea ei voi saada..meidänhän olisi pitänyt tavata jo aikapäiviä sitten..:) Salaa kuitenkin toivon että joskus törmättäisiin...:) haaveilla toki voi,,:) Ja jos törmättäisiin..pusun saisit..:)

        Jos törmättäisiin..vastaisin pusuusi hellästi, nautinnollisesti, pitkään :) Olet oikea Nainen :)


      • tavis akka
        MIES :) kirjoitti:

        Jos törmättäisiin..vastaisin pusuusi hellästi, nautinnollisesti, pitkään :) Olet oikea Nainen :)

        Nyt meikä tuli ihan kateelliseksi! Miten joku on tehnyt noin syvän vaikuuksen vain jutustelemalla?..mä en tajuu...oliko se joku missi vai bimbo?..


      • MIES :)
        tavis akka kirjoitti:

        Nyt meikä tuli ihan kateelliseksi! Miten joku on tehnyt noin syvän vaikuuksen vain jutustelemalla?..mä en tajuu...oliko se joku missi vai bimbo?..

        No, ei hän ollut missi eikä bimbo. Mutta jutella hän osasi - henkevästi, lämpimästi ja kiinnostavasti. Itse asiassa tunsin aikamoista vetovoimaa hänen taholtaan. Sellaista mukavaa väreilyä, kun kumpikin melkein arvaa, mitä toisen mielessä liikkuu, mutta ei halua edetä liian nopeasti.

        Mutta jos törmäisimme tuon naisen kanssa vielä joskus, en takaa, etteikö jotain rupeaisi tapahtumaan... :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        No, ei hän ollut missi eikä bimbo. Mutta jutella hän osasi - henkevästi, lämpimästi ja kiinnostavasti. Itse asiassa tunsin aikamoista vetovoimaa hänen taholtaan. Sellaista mukavaa väreilyä, kun kumpikin melkein arvaa, mitä toisen mielessä liikkuu, mutta ei halua edetä liian nopeasti.

        Mutta jos törmäisimme tuon naisen kanssa vielä joskus, en takaa, etteikö jotain rupeaisi tapahtumaan... :)

        No huh ...onko täällä lämmin? Kummallista mitenkä joskus vaan törmää sattumalta ihmiseen joka jää vaan mieleen vaikka kuinka ajattelee että tämä oli tässä...reissuja tulee ja menee?..Olet kiva ja komea MIES!


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        No huh ...onko täällä lämmin? Kummallista mitenkä joskus vaan törmää sattumalta ihmiseen joka jää vaan mieleen vaikka kuinka ajattelee että tämä oli tässä...reissuja tulee ja menee?..Olet kiva ja komea MIES!

        No niin, täälläkin tuntuu jo lämpimältä! Eikä kaikki ole tuon harvinaisen lämpimän sään ansiota ;-) Melkeinpä jo alan uskoa, että ei tämä tähän jäänyt, tai siihen jutteluumme :) Jos kohtalo niin määrää, törmäämme kyllä vielä :)
        Sinäkin jäit mieleeni :) Ja pusuja saat jo nyt, näin virtuaalisesti ***
        Sinä Kaunis Nainen...


      • utelias vera
        MIES :) kirjoitti:

        No niin, täälläkin tuntuu jo lämpimältä! Eikä kaikki ole tuon harvinaisen lämpimän sään ansiota ;-) Melkeinpä jo alan uskoa, että ei tämä tähän jäänyt, tai siihen jutteluumme :) Jos kohtalo niin määrää, törmäämme kyllä vielä :)
        Sinäkin jäit mieleeni :) Ja pusuja saat jo nyt, näin virtuaalisesti ***
        Sinä Kaunis Nainen...

        ihan pakko kysyä miltä tuo nainen näytti? mikä kolahti?


      • fan of gaga
        MIES :) kirjoitti:

        No niin, täälläkin tuntuu jo lämpimältä! Eikä kaikki ole tuon harvinaisen lämpimän sään ansiota ;-) Melkeinpä jo alan uskoa, että ei tämä tähän jäänyt, tai siihen jutteluumme :) Jos kohtalo niin määrää, törmäämme kyllä vielä :)
        Sinäkin jäit mieleeni :) Ja pusuja saat jo nyt, näin virtuaalisesti ***
        Sinä Kaunis Nainen...

        Teille sopis kappaleeksi Lady Gaga: Bad Romance..on muuten hyvä kappale.


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        No niin, täälläkin tuntuu jo lämpimältä! Eikä kaikki ole tuon harvinaisen lämpimän sään ansiota ;-) Melkeinpä jo alan uskoa, että ei tämä tähän jäänyt, tai siihen jutteluumme :) Jos kohtalo niin määrää, törmäämme kyllä vielä :)
        Sinäkin jäit mieleeni :) Ja pusuja saat jo nyt, näin virtuaalisesti ***
        Sinä Kaunis Nainen...

        Kyllähän minä sun pusut huolisin..olisin halunnut yöpusun antaa mutta olen sen verta hyväntahtoinen että en oikein rohjennut...:) Pus! Kiitos myös kauniiksi kehumisessa...kauneus on aina katsojan silmissä...jotain puhetta oli silmistä?..


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Kyllähän minä sun pusut huolisin..olisin halunnut yöpusun antaa mutta olen sen verta hyväntahtoinen että en oikein rohjennut...:) Pus! Kiitos myös kauniiksi kehumisessa...kauneus on aina katsojan silmissä...jotain puhetta oli silmistä?..

        Olisin kyllä hämmästynyt, jos olisit yöpusun antanut :) Vaikka myönnän, että olisi minunkin tehnyt mieleni antaa Sinulle pusu erotessamme.
        Niin, kauneus on katsojankin silmissä, kuitenkin Sinun silmäsi kuvastavat kaunista sisintäsi, kauniita ajatuksiasi!


      • v-tyyppi
        MIES :) kirjoitti:

        No niin, täälläkin tuntuu jo lämpimältä! Eikä kaikki ole tuon harvinaisen lämpimän sään ansiota ;-) Melkeinpä jo alan uskoa, että ei tämä tähän jäänyt, tai siihen jutteluumme :) Jos kohtalo niin määrää, törmäämme kyllä vielä :)
        Sinäkin jäit mieleeni :) Ja pusuja saat jo nyt, näin virtuaalisesti ***
        Sinä Kaunis Nainen...

        Luulen että okieesti lman humalaa nainen näytti tältä: Pienet hailakansiniset tihrusilmät-ISO sellupeppu.ja kaikenpäätteksi persjalkainen.SORI MIES -totuus kirveltää..ai-ei pidä unohtaa vaaleaa ,hampunkuivaa vanhentunutta permanenttia päässä..TOSI HOTTIS...BUUUAH:::


      • ihana kevät
        v-tyyppi kirjoitti:

        Luulen että okieesti lman humalaa nainen näytti tältä: Pienet hailakansiniset tihrusilmät-ISO sellupeppu.ja kaikenpäätteksi persjalkainen.SORI MIES -totuus kirveltää..ai-ei pidä unohtaa vaaleaa ,hampunkuivaa vanhentunutta permanenttia päässä..TOSI HOTTIS...BUUUAH:::

        Ja höpsis! :) Onneksi en täytä ko v-tyypin laatukriteereitä:) :) Sinulle hyvää jatkoa sinne jonnekkin-sinä KOMEA kiva mies...Jäädään odottelemaan sitä kohtaloamme..:) tuleehan aina uusi kevät ja uusi reissu ja...:)


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Ja höpsis! :) Onneksi en täytä ko v-tyypin laatukriteereitä:) :) Sinulle hyvää jatkoa sinne jonnekkin-sinä KOMEA kiva mies...Jäädään odottelemaan sitä kohtaloamme..:) tuleehan aina uusi kevät ja uusi reissu ja...:)

        Niin myös Sinulle oikein hyvää jatkoa! :)
        Uusi kevät tulee ja uudet reissut :)
        Et unohdu mielestäni talvellakaan :)


      • N
        MIES :) kirjoitti:

        Olisin kyllä hämmästynyt, jos olisit yöpusun antanut :) Vaikka myönnän, että olisi minunkin tehnyt mieleni antaa Sinulle pusu erotessamme.
        Niin, kauneus on katsojankin silmissä, kuitenkin Sinun silmäsi kuvastavat kaunista sisintäsi, kauniita ajatuksiasi!

        Vaaleat vai tummat silmät?


      • Minskux
        MIES :) kirjoitti:

        Niin myös Sinulle oikein hyvää jatkoa! :)
        Uusi kevät tulee ja uudet reissut :)
        Et unohdu mielestäni talvellakaan :)

        No kerro MIES :) ..Miltä tuo nainen näytti? edes jotain niin me muut saadaan kadehtia ja kuvitella itsemme Hänen paikalleen?..


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Niin myös Sinulle oikein hyvää jatkoa! :)
        Uusi kevät tulee ja uudet reissut :)
        Et unohdu mielestäni talvellakaan :)

        Voi kiitos sinulle MIES! Nythän ei sitten tulevan talven viimat ja pakkaset tunnu missään..:) Sen verta voin kertoa kun ulkonäköä kysellään että en ole lyhimmästä päästä,enkä ehkä ihan perussuomalaisenkaan (vaaleine hiuksineen ja sinisilmineen) näköinen...Jos me törmättäisiin vielä niin ehkä voisi lähteä tanssimaan! (itseasiassa pitikin vielä mennä mutta jäin seuraanne rupatttelemaan) Kuka tietää jos me taas heitetään reissua keväällä..Hei vaan Komealle miehelle!


      • vaalea nainen..
        MIES :) kirjoitti:

        Niin myös Sinulle oikein hyvää jatkoa! :)
        Uusi kevät tulee ja uudet reissut :)
        Et unohdu mielestäni talvellakaan :)

        MIES Et ole unohtunut. Voitko soittaa minulle, olen keväästä saakka odottanut soittoasi.

        En halua ensi kevääseen saakka odottaa. Nähdäänkö vakipaikassa M****:ssa


      • n n
        MIES :) kirjoitti:

        Niin myös Sinulle oikein hyvää jatkoa! :)
        Uusi kevät tulee ja uudet reissut :)
        Et unohdu mielestäni talvellakaan :)

        Oliko Nainen vaalea vai tumma? ettei nyt väärät naiset luule sinua juuri siksi MIEHEKSI jota haikailevat?..


      • MIES :)
        n n kirjoitti:

        Oliko Nainen vaalea vai tumma? ettei nyt väärät naiset luule sinua juuri siksi MIEHEKSI jota haikailevat?..

        Nainen oli tumma :)


      • kuuma ..
        MIES :) kirjoitti:

        Nainen oli tumma :)

        Jännää...minkäväriset ja muotoiset silmät?-- tohditko MIES vielä kertoa..


      • MIES :)
        kuuma .. kirjoitti:

        Jännää...minkäväriset ja muotoiset silmät?-- tohditko MIES vielä kertoa..

        Ruskeat silmät, tummat kulmakarvat, tummat silmäripset, silmien ulkosyrjät hiukan korkeammalla kuin nenän puoleiset :)


      • kuuma..
        MIES :) kirjoitti:

        Ruskeat silmät, tummat kulmakarvat, tummat silmäripset, silmien ulkosyrjät hiukan korkeammalla kuin nenän puoleiset :)

        Sinä MIES olet kyllä tarkkaan katsellut:)


      • MIES :)
        kuuma.. kirjoitti:

        Sinä MIES olet kyllä tarkkaan katsellut:)

        Kyllähän sitä mielellään katselee kaunista naista ja kauniita kasvoja :) Ja mieleen jäivät :)


      • ihan kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Kyllähän sitä mielellään katselee kaunista naista ja kauniita kasvoja :) Ja mieleen jäivät :)

        Kuvaus sopisi minuun:) mutta toki myös johonkin toiseenkin..:( (no kauneudesta nyt tiedä..vikoja löytyy) Oletko itse tummahiuksinen..pitkä? Komea Mies olet kuitenkin..Voi olla että keväällä menen reissuun samaan kaupunkiin..aika näyttää..


      • ihana kevät
        ihan kevät kirjoitti:

        Kuvaus sopisi minuun:) mutta toki myös johonkin toiseenkin..:( (no kauneudesta nyt tiedä..vikoja löytyy) Oletko itse tummahiuksinen..pitkä? Komea Mies olet kuitenkin..Voi olla että keväällä menen reissuun samaan kaupunkiin..aika näyttää..

        No hitsi..nm ihana kevät..ei ihan kevät,,:)


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        No hitsi..nm ihana kevät..ei ihan kevät,,:)

        Hiukseni ovat ruskeat ja olen 185 cm pitkä :)


      • kaverin kaveri
        MIES :) kirjoitti:

        Ruskeat silmät, tummat kulmakarvat, tummat silmäripset, silmien ulkosyrjät hiukan korkeammalla kuin nenän puoleiset :)

        Olikos hänellä mantelislmät? tähtisilmät..Mun ystävättäreni silmiä kehutaan aina ja kaikki miehet ihan hullaantuu...


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Hiukseni ovat ruskeat ja olen 185 cm pitkä :)

        Hih ja hui..:) Mikä on sinun etunimesi alkukirjain..?


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Hih ja hui..:) Mikä on sinun etunimesi alkukirjain..?

        H :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        H :)

        No katsos vaan..onkohan viini tehnyt mulle teppsoet..:) Mä kun muistin sen alkavan I..Muistako yhtään millä alalla työskentelin tai nimestäni jotakin...Kaupunkikierros huvittelupaikoissa oli näet tehty ja tupsahdin seuraanne erään pyynnön sanelemana..:)


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        No katsos vaan..onkohan viini tehnyt mulle teppsoet..:) Mä kun muistin sen alkavan I..Muistako yhtään millä alalla työskentelin tai nimestäni jotakin...Kaupunkikierros huvittelupaikoissa oli näet tehty ja tupsahdin seuraanne erään pyynnön sanelemana..:)

        Muistaakseni työskentelit hoitoalalla ja nimesi alkoi m:llä :)
        Jos nämä ei käy sinuun, niin sitten kai olet joku toinen :)
        Mutta ei sekään minua haittaa :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Muistaakseni työskentelit hoitoalalla ja nimesi alkoi m:llä :)
        Jos nämä ei käy sinuun, niin sitten kai olet joku toinen :)
        Mutta ei sekään minua haittaa :)

        No ei vastauksesi kovin metsään mennyt ! Tosin loppuilta voi sumentaa kenen tahansa viattoman kansalaisen muistia..:D Varmasti keskustelumme heitteli sinne ja tänne..olenhan semmoinen höpöttäjä..:) Muistelen että Sinä kysyit minulta alussa jotakin johon vastasin ..kieltävästi?..:) Oliko näin? ..


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        No ei vastauksesi kovin metsään mennyt ! Tosin loppuilta voi sumentaa kenen tahansa viattoman kansalaisen muistia..:D Varmasti keskustelumme heitteli sinne ja tänne..olenhan semmoinen höpöttäjä..:) Muistelen että Sinä kysyit minulta alussa jotakin johon vastasin ..kieltävästi?..:) Oliko näin? ..

        Kun nyt muistelen tarkkaan, niin noin juuri se oli. Olisitkohan siis sittenkin hän, jota ajattelen :) Jos olet, niin onpa kiva kun olemme saaneet jutella vielä näinkin...ja ensi keväänä taas luultavasti näemme...:)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Kun nyt muistelen tarkkaan, niin noin juuri se oli. Olisitkohan siis sittenkin hän, jota ajattelen :) Jos olet, niin onpa kiva kun olemme saaneet jutella vielä näinkin...ja ensi keväänä taas luultavasti näemme...:)

        Hui..mutta uimapukua en ottaisi matkaani:) Laivamatkakin on elämys..ja sillä perille pääsin..enkä muuten nähnytkään sinua seuravana päivänä..lähtöpusun halin olisit saanut,,


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Hui..mutta uimapukua en ottaisi matkaani:) Laivamatkakin on elämys..ja sillä perille pääsin..enkä muuten nähnytkään sinua seuravana päivänä..lähtöpusun halin olisit saanut,,

        Kyllähän laivassa on kiva matkustaa :)
        Niin, ei nähty enää seuraavana päivänä. Olisin antanut lähtöhalin ja pusun minäkin :)
        Mutta meidän pitäisi pitää sen verran yhteyttä, että löydettäisiin taas keväällä toisemme :) En haluaisi luopua sinusta :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Kyllähän laivassa on kiva matkustaa :)
        Niin, ei nähty enää seuraavana päivänä. Olisin antanut lähtöhalin ja pusun minäkin :)
        Mutta meidän pitäisi pitää sen verran yhteyttä, että löydettäisiin taas keväällä toisemme :) En haluaisi luopua sinusta :)

        Moikka :) Vähän kiirusta ollut ja kamala köhä! No,nyt jo ei sentään yskitä yötäpäivää.. Kyllähän se vaatisi yhteydenpitoa että "törmättäisin" kevään korvilla..Kun jostakin syytä jäi yhteystiedot vaihtamatta..:( Kunhan tästä taudista toivun niin pitänee aloittaa kuntokuuri ! Muistatko mitä mulla oli päälläni kun viimeksi nähtiin?:)..Voi hyvin Komea MIES!


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Moikka :) Vähän kiirusta ollut ja kamala köhä! No,nyt jo ei sentään yskitä yötäpäivää.. Kyllähän se vaatisi yhteydenpitoa että "törmättäisin" kevään korvilla..Kun jostakin syytä jäi yhteystiedot vaihtamatta..:( Kunhan tästä taudista toivun niin pitänee aloittaa kuntokuuri ! Muistatko mitä mulla oli päälläni kun viimeksi nähtiin?:)..Voi hyvin Komea MIES!

        Muistelen, että sinulla oli sellainen aika tyköistuva puku, helma vähän polven yläpuolelle ja v-kaula-aukko. Sopi erinomaisesti sinulle :) Meikkiä juuri sopivasti :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Muistelen, että sinulla oli sellainen aika tyköistuva puku, helma vähän polven yläpuolelle ja v-kaula-aukko. Sopi erinomaisesti sinulle :) Meikkiä juuri sopivasti :)

        No onkos ilta tehnyt muistiisi tepposet? :D Jännäks menee,,muistatko mitkä kengät oli minulla?Sulla olikos farkut,siisti psuero ja nahkatakki..


      • ihana kevät
        ihana kevät kirjoitti:

        No onkos ilta tehnyt muistiisi tepposet? :D Jännäks menee,,muistatko mitkä kengät oli minulla?Sulla olikos farkut,siisti psuero ja nahkatakki..

        sori kirjoitusvirheet..lukulasit hitsi hukassa!


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        No onkos ilta tehnyt muistiisi tepposet? :D Jännäks menee,,muistatko mitkä kengät oli minulla?Sulla olikos farkut,siisti psuero ja nahkatakki..

        Sulla taisi olla puolisääreen ulottuvat, korkeakorkoiset mustat nahkasaappaat :)
        Kyllä mulla farkut oli silloin ja myös nahkatakki :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Sulla taisi olla puolisääreen ulottuvat, korkeakorkoiset mustat nahkasaappaat :)
        Kyllä mulla farkut oli silloin ja myös nahkatakki :)

        No kyllähän ne korkosaapikkaat olivat ja ja aika tummat luumunväriset..korot hopeanväriset..mulla oli tiukat farkut tiukka farkkutakki..(voi luoja)...itse muistelen näin..:) Meikistä varmaan diskoilun jälkeen rippeet:) Olikos sinulla vihreät silmät?,,


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        No kyllähän ne korkosaapikkaat olivat ja ja aika tummat luumunväriset..korot hopeanväriset..mulla oli tiukat farkut tiukka farkkutakki..(voi luoja)...itse muistelen näin..:) Meikistä varmaan diskoilun jälkeen rippeet:) Olikos sinulla vihreät silmät?,,

        Joo, kyllä minun silmäni vihertävät on :)
        Ja nyt muistan että sullakin oli farkut jalassa :)
        Anteeksi nämä sekoilut, olin itsekin "hiukan" maistanut ;)
        Mutta joka tapauksessa muistikuvani on, että ihailin tyylikkyyttäsi vaikken sitä ääneen sanonutkaan :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Joo, kyllä minun silmäni vihertävät on :)
        Ja nyt muistan että sullakin oli farkut jalassa :)
        Anteeksi nämä sekoilut, olin itsekin "hiukan" maistanut ;)
        Mutta joka tapauksessa muistikuvani on, että ihailin tyylikkyyttäsi vaikken sitä ääneen sanonutkaan :)

        OMG-Olinko tyylikäs?..kiitos kuitenkin. :D Ehkä mun pitäisi ruveta pukeutumaan ikäisteni tavoin...:) Sinä muuten kysyit usein minulta että mistäpäin minä olen kotoisin?..muistatko?:=)


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        OMG-Olinko tyylikäs?..kiitos kuitenkin. :D Ehkä mun pitäisi ruveta pukeutumaan ikäisteni tavoin...:) Sinä muuten kysyit usein minulta että mistäpäin minä olen kotoisin?..muistatko?:=)

        Olithan toki tyylikäs, nuorekkaalla tavalla, jopa seksikäskin :) Kyllä farkkuja voi pitää, kun on sellainen kroppa kuin sulla :)
        Muistan kyllä, että kysyin mistäpäin oot :)


      • ihana kevät
        MIES :) kirjoitti:

        Olithan toki tyylikäs, nuorekkaalla tavalla, jopa seksikäskin :) Kyllä farkkuja voi pitää, kun on sellainen kroppa kuin sulla :)
        Muistan kyllä, että kysyin mistäpäin oot :)

        Kiitos vaan..tässä melkein punastun ja lämmin tulee..kun noin kirjoitat:) Kyllä eletty elämä näkyy meissä joka puolella..Paitsi ei Sinussa! Olit nuoren näköinen ja komea! Jos haluat jatkaa yhteydenpitoa-,mitä ehdotat?..:)


      • MIES :)
        ihana kevät kirjoitti:

        Kiitos vaan..tässä melkein punastun ja lämmin tulee..kun noin kirjoitat:) Kyllä eletty elämä näkyy meissä joka puolella..Paitsi ei Sinussa! Olit nuoren näköinen ja komea! Jos haluat jatkaa yhteydenpitoa-,mitä ehdotat?..:)

        Kyllä se eletty näkyy minussakin :)
        Mutta kiitos kuitenkin :)
        Meiliosoitteeni on [email protected]


    • JIIIIIIIIIIIIIIIMIES

      aina kaikki mahdollista vaikka ei tunnettaisikaan.voin jopa olla erehdyttävästi gentlemanin oloinen.

      • *reps*

        Susta nyt ei sais gentlemania tekemälläkään :D :D


    • turpaduuri

      Minä olen eri mies kuin tämä joka tässä on jo keskullut, mutta hirvittävän paljon muistuttaa käymääni keskustelua erään naisen kanssa... Silmistään oli meilläkin puhetta, ne saivat minut aivan pois itsestäni... Sen verran voin vikata, että varmasti jos olisi yhteensattuma, että oltaisiin juuri ne kyseiset henkilöt, molempien nimi alkaa T-kirjaimella, ja molemmat on kotoison kaupungista joka alkaa R- kirjaimella, jos nämä kriteerit vielä osuvat, olisin enemmän kuin hämilläni.....

    • ihana kevät

      Hei vaan! Valitettavasti nyt nuo ilmoittamasi jutut eivät käyneet kohdilleen,,,:( Näin se sitten menee...hyvää jatkoa sinulle kuitenkin!

    • Ok?

      Noi jutut on ihan turhanpäiväistä jaarittelua..liekö koskaan nämä ihmiset oiekasti tavanneet? Päiväunelmia..ikävää...

    • Syystuulessa

      Mielestäni unelmoimisessa ei ole mitään pahaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe