Käytän Firefox-selainta ja nyt sen yläpalkkiin on ilmestynyt Search the web (Babylon) -hakukenttä ja toisaalta SweetIM kuvakkeita. Viime mainittu tuli yhden (1) klikkauksen hairahduksella kun latasin Ccleaneriä download.fi:stä! No, poistin Ohjauspaneelin kautta heti kaiken, jonka nimessä oli vähääkään SweetIM. Mutta nyt se näyttää kuitenkin ilmestyneen tuonne yläpalkkiin. Ajoin kerran Ccleanerin, poistin kaiken, jota se ehdotti mutta eipä se puuttunut lainkaan esim. tuohon Babyloniin.
Käyttääkseni sanontaa, jonka vasta kuulin, molemmat istuvat kuin "paska Junttilan tuvan seinässä".
Miten näistä veijareista pääsee eroon? Lopullisesti, ehdottomasti, kategorisesti, ikuisesti.
Satiaiset nimeltä SweetIM ja Babylon
8
491
Vastaukset
- bvfdrcsh
"Viime mainittu tuli yhden (1) klikkauksen hairahduksella kun latasin Ccleaneriä download.fi:stä!"
Oletko ehdottoman varma, että latasit Download.fi:stä?
Nuo vaikuttavat ennemminkin finnish.toggle:sta tai finnish.ircfast:sta saaduilta kuonaohjelmilta... - Sour-craut
Kyllä, jälkimmäisen mainos tms. kärkkyi sivun oikeassa puoliskossa kun menin lataamisessa klikkauksen-parin verran tästä eteenpäin:
http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm- bvfdrcsh
Kokeilin tuon Ccleanerin latauksen Download.fi:stä.
Ei tule tuollaista mainosta tai muutakaan. Olet sen muualta saanut.
Oliskohan se niin yksinkertainen, että Työkalut->Lisäosat.
_Poistat_ sieltä.
Mikäköhän hinku siinä on latailla saiteilta, joiden tulotaso riippuu siitä, kuinka montaa aloittelijaa ne onnistuvat höynäyttämään lataamaan jonkin mainossonnan tai edes klikkailemaan jotain mainosta?
Sovellukset ladataan vain niiden valmistajien omilta tai suosittelemilta sivuilta ja silti pitää olla asennettaessa varovainen, ettei mainossontaa lipsahda mukaan, kuten esimerkiksi juuri Ccleanerin tapauksessa.
Varokaa mitä klikkailette!Ccleanerin mukana tulee Googlen Toolbar vaikka sen asentaisi Ccleanerin kotisivuilta.... Asennusvaiheessa pitää olla tarkkana ja poistaa tälläiset.
Download.fi:n jakama CCleaner on alkuperäinen joten et ole voinut saada mainosroskiasi sieltä. Download.fi:stä ladattava ohjelma sisältää alkuperäisen allekirjoituksen.
http://aijaa.com/v.php?i=008848802921.png- Joogle
Kyseessä taitaa olla "Download.com" ( siis " .com " ei " .fi " )
Download.comin uusi sovelluslatain tyrkyttää työkalupalkkeja
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2011/08/29/download_comin_uusi_sovelluslatain_tyrkyttaa_tyokalupalkkeja - Sour-craut
SweetIM näyttää uuden käynnistyksen jälkeen häipyneen Työkalut-valikosta (vaikka ei sen olisi siellä pitänyt ollakaan koska olin poistanut jo aikaisemmin Ohjauspaneelin kautta kaiken SweetIM-töhnän).
Kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265028- 524512
- 734066
- 543439
- 513296
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262786Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422575- 432551