Perttilässä varastetaan...

Skeida

On se perk... kun ei lasten fillareissa lamput pysy viikkoa kauempaa kun ne jo varastetaan. Voisivat vanhemmat katsella mistä niitä uusia pyöränlamppuja pikku kullannupuille ilmestyy, taivaastako putoilee?

9

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikoksen kohteena

Ihmekös tuo kun löytyy myös sellaisiakin lasten vanhempia jotka varastelee itse,tätä ei missään tapauksessa pidä yleistää sillä Perttilässä valtaosa asukkaista on koulutettuja ja fiksuja ihmisiä.

• Varas aina varas

Hyvinpä näkyy käteen tarttuvan..faktaa on.

• The Little Boss

"" Perttilässä valtaosa asukkaista on koulutettuja ja fiksuja ihmisiä.""

Se "tekaistu fiksuuskiin" mitä joillakin on tapana tuoda esiin uppoaa valitettavasti muutamiin ihmisiin kuin häkä,osalle kirkastuu myöhemmin osille ei koskaan.

• Pyörä jäi.. ilma ei

Nimittäin auton pyörä,tuli lukkopultti vastaan ja auton fillari sai pysyä paikoillaan,tietenkin jotain kiusaa piti tehdä.

Sehän on selvää että vit******n korvikkeeksi piti päästää ilma avaruuteen.

Koskahan näihin auton ja muihinkin renkaisiin saisi värjäävää ilmaa ?

• Kuria..kuria

>

Tulossa on,hauska nähdä kuinka monen värisiä naamoja alkaa löytyä !

• V******aa

Niin ja aurauskeppejä,en osoita sormella ketään enkä ikähaarukkaa.

• Grillir.näkyy&kuuluu

Ei pelkästään varasteta vaan tehdään törkeää ilkivaltaa.

Naapuriyhtiömme autokatoksessa oli puhkottu auton renkaita

Eikös sitä sanota että se koira älähtää mihin kalikka kajahtaa..lähetetään tiedustelija määrätyistä piireistä liikkeelle tiedustelemaan asiaan ja rikosilmoitukseen täysin liittymättömän henkilön luokse tiedustelijan esittäessä että hävytöntä epäillä määrättyjä henkilöitä..mitä sinä tiedät... kysytään kuulusteltavalta että kuka epäilee ja millä näytöllä..kysynkin miksi nämä määrätyt henkilöt ei lähde itse kysymään asiaa vaan asialle laitetaan kuulustelija,luette palstaa ja tulkaa esiin lähettilään lähettäjät ennenkuin nimenne on palstalla.

Todella törkeää lähettää epäpätevä henkilö leikkimään 007:.aa kun rikosilmoituskin oli tehty ilkivallasta.

Näin ulkopuolisten mutta faktojen perusteella kirjoittava toisten puolesta.

Ei tämä suinkaan ole ainut epämääräinen tapahtuma ko. paikassa.

• Hihihiiiii

Kaikki pihavalot varastettiin kesällä Pihkatieltä. Itse tekijät jo tiedämme

• LUKITTU OLI

Röyhkeys huipussaan kun polkupyöräkin viedään ikkunan alta yöllä ja siirtomatkkaakin oli joten ei näytä pelottavan rosvoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7105
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3428
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe