kaksoisveljeni on skitsofrenia ja että kaksoisveljeni vihaa mua. Että hän haluaa eristää mut ja mun eristäytyvän, ei itsestään, vaan väestöstä. Hän ehkä haluaa asua skitsofreenikon sisarensa kanssa, jossakin vaiheessa elämäänsä melko paljon.
Nykyään, käytyään armeijan, hän haluaa sitä melko vähän. Mulle pitäisi jättää useampia vaihtoehtoja. Hänen tulevaisuutensa näyttää tosi lämpimältä ja valoisalta. Skitsofrenia hoito ei ole soveltunut mulle lainkaan. Se oli jotenkin tasosta seksi väärin. Taas ihan väärin, onneksi mulla on oma lääkäri, ihan silleen sisäänkasvanut, kuin puuvuosirenkaat. Ei ollut asiallista hoitoa, mun kaksoisveljeä ei edes ollut kutsuttu paikalle. Eikä hän halunnut tullakaan, mitä hän siellä hottentottina (kts. rumempi sana olemassa) tekisi, joillakin ihan sairailla, typerillä Tittelintuure-lauseilla ja ajatuksilla.
"Mä halusin tulla, mutta mä en osannut. Mä en halunnut tuottaa sellaistakin pettymystä, etten osaisi olla sosiaalisesti."
Voiko häntä käskeä sinne?
Koska koko kaksosuus voi olla skitsofrenia.
.- En ole koskaan ollut terveydelläni mitään näin typerää leikkiä. Ei ole hauskaa... Ei ole terveellistä pitää olla traumarobotti, hän haluaa olla hobitti.
Sellainen skitsofrenia, että
11
344
Vastaukset
- Sinde vm-82
Mulle tuli skitsofrenia, kun mun kaksoisveljen perheen Ku Klux Klaania muistuttava koira puri mua. Se tuntui päässä, se avasi sellaisen aukon päästä. Mun kaksoisveljeäkin oli purrut koita. Me oltiin kylässä heillä, kun häntä oli purrut koira, vähän käymässä. Hän oli ollut pitkään surullinen, mutta musta itsestä näytti, että se oli mennyt hyvin. Hän oli ohittanut sen vaiheen ja oli todella iloinen, kun istui sinisessä nutussa lattialla.
- Mää kysyin, että mitä kuuluu. Mulla oli suussa sellainen aukko, josta laitettiin valheenpaljastustestistö.
Jukkis oli joutunut siis koiran uhriksi.
Meidät erotettiin lapsina väkisin psykologin toimesta.
Sanoilla tiuhti ja viuhti...
Auto ajoi vain pois ja vei mut johonkin yksinäisyyteen.
Ehdin sanoa vain, että meillä on psykologi, mutta se oli vähän häilyvää oliko hän tarkasti hyvä tai ihanteellisesti mukava. Mä olisin halunnut, että hän on sellainen.
Sitten auto ajoi pois ja mä katselin vain sitä punaista tiilitaloa. Mulla oli itku kurkussa, vähän nuha ja nyt jo masentavan ikävä. Tosi nostalgista ja sateista, jopa harhaista:
- Me ei ehkä nähtäisi enää koskaan. Mitä jos ne muuttaisivat pois? Katselin kunnes se kuvan peitti aivoistani vedenpinta ja auto ajoi pois ja kaikki sulkeutui.
"Sitten me ei käyty enää pitkään aikaan. " Aijata ja paijata, se oli ollut coolia.. sitten mulle kerrottiin ne Henry ja Sonja-kaksoset. Haluatteko te asua yksin vai yhdessä, ne on semmosia kaksosia? Tää on jotenkin äidinkielinen tämä kaksosuus. Osaan mä siis Jukkikselta normaalia Suomea.- Sinde vm-82
Skitsofrenia tarkoittaa sitä, ettei Jukkis ole miehistynyt mulle vähään aikaan, että mä saisin aijata tai paijata. Me ollaan etukäteen sovittu hiustenleikkuusta ja silleen ja niin edelleen.
"Miehistyminen tarkoittaa yleensä, että validifioin anatomisesti." kertoi ystävällisesti ja rauhallisesti, kaksoisveljeni. Se tarkoittaa mulle, että saan kopeloida ja hillua, jos varsinaisesti hilluminen ei näy, koska olen kassi-alma. Se kestää vain hetken, ja siitä lauletaan Noitalinna Huraassa, että millainen päivä, sellainen huomen. Olipa hieno vertifiointi taas mulla, valmis! Kaksosilla on sellainen oma ajatus, aina, jos he ovat eriytyneet. Kun mun kaksoisveli sairastui pahasti, kun mulle laitettiin huonon päivän "portaat".
"Mä oon mennyt pay-backista ja turvavöistä reporangaksi: Onko se asia oikeasti niin? "
Minä haluan nyt poliisin, viety väkisin mielis-hoitoon.
Ei Kassi-Almana saa jatkuvasti yrittää pitää. Voi pian tulla joku oikea Kassi-Alma. Sillä on tosi paljon tietoa maailmasta ja maapallosta.
Ihan seonnut ihmiset väkivaltaisuuteen ja väkivaltaan, ihan seonnutta porukkaa. Yksi ehdottaa S/M:ää, toinen taas florismia ja demokratiaa, kolmas ihmiskäsityksiä ja Jumalkäsityksiä. - Ihmiskunta Sinde-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Skitsofrenia tarkoittaa sitä, ettei Jukkis ole miehistynyt mulle vähään aikaan, että mä saisin aijata tai paijata. Me ollaan etukäteen sovittu hiustenleikkuusta ja silleen ja niin edelleen.
"Miehistyminen tarkoittaa yleensä, että validifioin anatomisesti." kertoi ystävällisesti ja rauhallisesti, kaksoisveljeni. Se tarkoittaa mulle, että saan kopeloida ja hillua, jos varsinaisesti hilluminen ei näy, koska olen kassi-alma. Se kestää vain hetken, ja siitä lauletaan Noitalinna Huraassa, että millainen päivä, sellainen huomen. Olipa hieno vertifiointi taas mulla, valmis! Kaksosilla on sellainen oma ajatus, aina, jos he ovat eriytyneet. Kun mun kaksoisveli sairastui pahasti, kun mulle laitettiin huonon päivän "portaat".
"Mä oon mennyt pay-backista ja turvavöistä reporangaksi: Onko se asia oikeasti niin? "
Minä haluan nyt poliisin, viety väkisin mielis-hoitoon.
Ei Kassi-Almana saa jatkuvasti yrittää pitää. Voi pian tulla joku oikea Kassi-Alma. Sillä on tosi paljon tietoa maailmasta ja maapallosta.
Ihan seonnut ihmiset väkivaltaisuuteen ja väkivaltaan, ihan seonnutta porukkaa. Yksi ehdottaa S/M:ää, toinen taas florismia ja demokratiaa, kolmas ihmiskäsityksiä ja Jumalkäsityksiä.Eilen kaupassa:
-Nyt vasta mentäisiin...
Mä ja Sä, ei saataisi hakea apua siihen maaseudun rauha ryhmä toimintaa, missä se ylikokoinen iso rotu yrittää auttaa. He haluavat tuhota mut, sun avustuksella.
"Mulla ja mun kaksoisveljellä on ihan kauhea riita. Ei edes rakastaminen onnistu. Se vaikuttaa niin pahasti ja on jonkun ulkopuolisen ohjaamaa, mutta ei meitä voi sillä tavalla toisistaan erottaa. Ollaan kai identtisiäkin, mutta ei samannäköisiä, eli ei enää olla identtisiä. Meillä on sellaisia omia ominaisuuksia, ei eroavaisuuksia. Kaksoisveljen katoaminen ei osoita minkäänlaista rakkautta. Hyvä jos pystyt ottamaan vastaan edes jotain tunteita, kun et tunnista ulkonäöltä. Meillä oli esim. vähän enemmän töitä ja yksinoloa ja sitten täydellistä vihaa ja henkistä kipua. Meille tuli koulukiusaamisesta ja eristämisestä ylä-asteella aivan kauhea riitä ja vihamielisyys elämään.
- Ilmeisesti vihaan Siniä!
- Hei, mikä tämä on? Mua surettaa: itkettää ja pelottaa, mulla on sydänsuruja, olen hylätty.
Mä seisoin kaupassa tällaisen väkivallan stimuloimana. Ihmiset valittivat:
- Poliisit hakevat kohta pois. Tuntui melko julmalta, että joku tunkeutui sillä tavalla mun yksityiselämään, mun silmistä.
- Onko papereita? kysyi myyjä kassalla. No ei mulla ollut. Miten joku kehtasi kysyä ikääni? Mä en siis kelvannut ikäni puolesta, kun mulle tilattiin paperinukkea, jotka olivat vain eräs suorastaan maanisen kiinnostuksen okohde.
Edessä oleva mieshenkilö kassalla oli melkoisen uhkaava.
- Ei kannata yrittää, "et saa tehdä niin". Häviät kuitenkin, olet todella pieni:
- Et saa mellastaa toiseen ihmiseen kohdistuvalla väkivallalla.
- Kuka sellaista nyt tekisi? kysyin.
Kuka nyt oli hermostunut? Lähiötä luultiin näin, analyyttisen silmän alla, ilmeisesti keltaiseksi lastenhuoneeksi. Fokusaationa itsehillintä: EI mun mieli kestänyt sellaista vammaista, vammauttamista tai vammaisia. Mä päädyin fokusaatiottamaan mielenhillintää, ehkä ajallaan, ehkä suostuisin, jos kaikki olisi paikallaan." - Sinde vm-82
Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:
Eilen kaupassa:
-Nyt vasta mentäisiin...
Mä ja Sä, ei saataisi hakea apua siihen maaseudun rauha ryhmä toimintaa, missä se ylikokoinen iso rotu yrittää auttaa. He haluavat tuhota mut, sun avustuksella.
"Mulla ja mun kaksoisveljellä on ihan kauhea riita. Ei edes rakastaminen onnistu. Se vaikuttaa niin pahasti ja on jonkun ulkopuolisen ohjaamaa, mutta ei meitä voi sillä tavalla toisistaan erottaa. Ollaan kai identtisiäkin, mutta ei samannäköisiä, eli ei enää olla identtisiä. Meillä on sellaisia omia ominaisuuksia, ei eroavaisuuksia. Kaksoisveljen katoaminen ei osoita minkäänlaista rakkautta. Hyvä jos pystyt ottamaan vastaan edes jotain tunteita, kun et tunnista ulkonäöltä. Meillä oli esim. vähän enemmän töitä ja yksinoloa ja sitten täydellistä vihaa ja henkistä kipua. Meille tuli koulukiusaamisesta ja eristämisestä ylä-asteella aivan kauhea riitä ja vihamielisyys elämään.
- Ilmeisesti vihaan Siniä!
- Hei, mikä tämä on? Mua surettaa: itkettää ja pelottaa, mulla on sydänsuruja, olen hylätty.
Mä seisoin kaupassa tällaisen väkivallan stimuloimana. Ihmiset valittivat:
- Poliisit hakevat kohta pois. Tuntui melko julmalta, että joku tunkeutui sillä tavalla mun yksityiselämään, mun silmistä.
- Onko papereita? kysyi myyjä kassalla. No ei mulla ollut. Miten joku kehtasi kysyä ikääni? Mä en siis kelvannut ikäni puolesta, kun mulle tilattiin paperinukkea, jotka olivat vain eräs suorastaan maanisen kiinnostuksen okohde.
Edessä oleva mieshenkilö kassalla oli melkoisen uhkaava.
- Ei kannata yrittää, "et saa tehdä niin". Häviät kuitenkin, olet todella pieni:
- Et saa mellastaa toiseen ihmiseen kohdistuvalla väkivallalla.
- Kuka sellaista nyt tekisi? kysyin.
Kuka nyt oli hermostunut? Lähiötä luultiin näin, analyyttisen silmän alla, ilmeisesti keltaiseksi lastenhuoneeksi. Fokusaationa itsehillintä: EI mun mieli kestänyt sellaista vammaista, vammauttamista tai vammaisia. Mä päädyin fokusaatiottamaan mielenhillintää, ehkä ajallaan, ehkä suostuisin, jos kaikki olisi paikallaan."Olosuhde.Marionetti...
Tieteessä on jokin etiikka, ettei mieltä ja nimiä, ehkä edes teologiaa saisi tutkia.
Matti: Mitä nyt? Säkö veikkaat, ettet tunnista veljeäsi. Mitä et voi voittaa? Kuka mustalainen kysyy? - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Olosuhde.Marionetti...
Tieteessä on jokin etiikka, ettei mieltä ja nimiä, ehkä edes teologiaa saisi tutkia.
Matti: Mitä nyt? Säkö veikkaat, ettet tunnista veljeäsi. Mitä et voi voittaa? Kuka mustalainen kysyy?Mä olisin halunnut hänelle jonkun toisen nimen, mutta valitettavasti hän oli ollut avaruudenomaisesa sairaalassa ja oli Jukkis. Häntä kutsuttiin siten jo silloin, kun me oltiin vauvoja. Vammainen tai vammaisuus ei ole mulle auttamisa, miksi olet jättänyt palveluita järjestämättä frustraatiossa, frustraatiolle, ikäänkuin palvoen sitä. Tämä tilattin multa tai meitä samantien. v. 1982.
Siis pitää käydä tuomarilla?
Mikä juttu tämä on?
Juurihan mä kävin, lisäksi olen itse ja vieläpä oikeusperheestä.
- Mun ei tarvitse, josta mulle tuleekin sitten, ujouteen, organisaatio-ohjaaja.
- Mutta haluatko katsella tätä symbols-kieltä?
- joo, mä olen vähän vanhempi kuin kaksoisveljeni.
-Hänen pitää heti tulla ja ottaa takaisin aivoihin.
Ei eläimen kanssa voi kauaa nussia ja siksi onnistumisen ja tapaamisen pitää olla aina täydellinen, täydellisyyden osalta taattu. Mieti vaikkapa erilaisia käärmeitä, Myrkytystietokeskusta ja nussimista. Mitä siitä saa?
- Mä tiedän, sä et taaskaan tiedä... Ehkä kaksoisveljen skitsofreniaan. Ei hyvä juttu, menen itse, hänellä ei ole myöskään ole hametta, joka mulla oli, kun hommasin eristämisrobotin, suojellakseni.
- Ihanasti;Sinde-82
Siis tuomarilla on käyty v. 1982.
Sitten, siinä, 1988 on käyty.
Kun nämä ovat nopeita ja automaattisia vahvistuksia osin, jotka mun mielestä velvoittavat huolehtimaan yleiskunnosta ja ihan näkymättömästi, ei niinkään leijan lennättämisestä. - psykologisi
Olet täysin harhainen. Mikset hankkisi vahvempaa lääkitystä? :)
- Ihmiskunta Sinde-82
Sellainen skitsofrenia, että mua taas painostetaan ja alistetaan skitsofreniaan, lehdestä.
Mä en pysty esittämään, sietämään ja seuraamaan euforiaa.
Ainakaan pitkiä aikoja.
Valitettavasti se ei ole skitsofrenia, kun suhtautumistapaa ei tarvitse ohjailla tai määritellä, jos on vaikka eri isä. He/Hän saa niin määritellä esim. lähestymiskieltoon niin halutessaan. Se ei haittaa mua aikuisena, mutta turvattomuus, painostaminen, alistaminen ja pakottaminen ei kiehdo hienotunteisuuden ja turvallisuuden takia.
Et voi pitää euforiaa skitsofreniana tai harhaisuutena.
Painostaminen ja alistaminen ovat skitsofreniaa.
Turvattomuus ja pakottaminen ovat usein euforista skitsofreniaa.
Alisteisilla ajatuksilla ei saa painostaa ja seurailla euforisessa skitsofreniassa.
"Mä olin luullut sua avioerolapseksi." - Ilmaiseksi:Sinde-82
Hae lääkitystä on sellainen kommentti: että pureskele nännit ja nuole vitut.
Mä en saa siksi lähestyä ketään ilman abstraktia pureskele nännit ja ilman assosiaatiota nuole vitut. Assosiaatio lapsenkasvatuksesta ja kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä.
"Tämä ei ole oikeusjärjestelmä fysiologian takia."
Näin on, koska et saa aiheuttaa yhteiskunnallista vaaratilannetta.- Jukkis:Sinde-82
Mikä egoismillinen statuksellisuus koskikaan mustalaisia?
Olikohan vaarallinen ja juuri egoistinen statuksellisuus?
- Oli perkele ja potkut osoittamisesta, omisteluin.
Sun piti nostaa se syyte jo: adoptiosta, insestistä ja ihmiskunnasta.
- ....................
sairasta luettavaa, tällaista shaibaa ei kukaan tasapainoinen pysty edes keksimään...... ja sinde ilmeisesti pitää itseään ihan keskiverto tyyppinä, joka vaan sattuu keskustelemaan toisen sinden (kaksoisveljen??) kanssa.
edes tuksu ei pysty tällaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416