Eija Tuumi, vai Kari purhonen ? Kumpi parempi ?

....

Onko teillä kokemusta kyseisistä akupunktion harjoittajista ?

11

4344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tewr

      Eijasta löytyy kokemusta. Ainakin saat yksilöllistä hoitoa ja selittää asioita perusteellisesti. Purhosesta ei ole kokemusta.

      Itse olen myöhemmin ollut muualla akupunktiossa ja siellä hoidettiin kahta eri vaivaa yhtä aikaa. En sitten tiedä kumpi on parempi, yksi vaiva kerralla vai pari yhtä aikaa.

      • Akusta apua

        Tiedän sen verran Purhosesta että se on ollut alalla tosi kauan kun on toiminut alan opettajanakin ´parikyt vuotta ja saattaa jopa olla että Eija on opiskellut alan peruskoulutuksen Purhosen johdolla.


      • Lahdesta käsin
        Akusta apua kirjoitti:

        Tiedän sen verran Purhosesta että se on ollut alalla tosi kauan kun on toiminut alan opettajanakin ´parikyt vuotta ja saattaa jopa olla että Eija on opiskellut alan peruskoulutuksen Purhosen johdolla.

        Väärää olettamusta. Eija Tuumi on valmistunut 2000luvun alussa Lahdessa Aron Timon koulutuksessa joka on tietääkseni peräti ensimmäinen joka aloitti koulutuksen Suomessa.


      • tarkistan aina koulu
        Lahdesta käsin kirjoitti:

        Väärää olettamusta. Eija Tuumi on valmistunut 2000luvun alussa Lahdessa Aron Timon koulutuksessa joka on tietääkseni peräti ensimmäinen joka aloitti koulutuksen Suomessa.

        Interpraxis Lahdessa kouluttaa 3 vuoden koulutuksena kiinalaisen lääketieteen harjoittajia.
        On hyvä huomioida että fysioterapeuttien koulutus on 3-5 viikonloppua,lääkäreiden yksi viikonloppu. Noin niinkuin vertailuna siitä, kenellä sitä taitoa akupunktion tekemiseen löytyy. Mun kaveri oli lääkärillä akupunktiossa ja löysi vielä kotona yhden neulan niskastaan,huh!


    • Anja K

      Mitä ajat takaa?
      Käy kokeilemassa kumpaakin niin saat vastauksen.
      Muiden kokemukset ovat aina henkilökohtaisia ja subjektiivisia näkemyksiä.

    • tyytyväisen kommentt

      Purhosella en ole käynyt, Tuumilla kävi kipeän luupiikin vuoksi.
      Ei tarvinnut käydä kuin kerran ja luupiikki hävisi. Seuraavaksi on
      tarkoitus käydä ruoka asioita läpi kun vatsa ei toimi kunnolla.

      • Luupiikki kantapääss

        Tarkoitatko että yksi akupunktiokerta riitti luupiikin katoamiseen vai mitä Eija Tuumi teki? Itselläni on laitettu kaksi kertaa kortisonipiikki, auttaa hetken mutta tulee taas kipu takaisin.


      • kysyvä ei eksy

        akupunktio.net sivustolta löytyy ainakin vahvan osaamisen ja koulutuksen omaavat tekijät ympäri suomen maan


      • Kaikkea kokeillut
        Luupiikki kantapääss kirjoitti:

        Tarkoitatko että yksi akupunktiokerta riitti luupiikin katoamiseen vai mitä Eija Tuumi teki? Itselläni on laitettu kaksi kertaa kortisonipiikki, auttaa hetken mutta tulee taas kipu takaisin.

        Minulla oli myös kipeä luupiikki kantapäässä ja sitten vielä akillesjänne tulehtunut.
        Kaikkea tuli kokeiltua kunnes kuulin että Lahdessa on taitava akupunktiomies ja pääsin molemmista vaivoista eroon. Kannatti ajaa satakilometriä.


      • Uncas
        Kaikkea kokeillut kirjoitti:

        Minulla oli myös kipeä luupiikki kantapäässä ja sitten vielä akillesjänne tulehtunut.
        Kaikkea tuli kokeiltua kunnes kuulin että Lahdessa on taitava akupunktiomies ja pääsin molemmista vaivoista eroon. Kannatti ajaa satakilometriä.

        Tuumi laittoi kolme vk sitten tulineulan kantapäähän luupiikin hoitamiseksi, mutta ei sillä ole ollut mitään helpotusta. Ensin tuli vain kipeemmäksi, mutta nyt samanlainen kuin kuukausia.


      • juoksua harrastan
        Uncas kirjoitti:

        Tuumi laittoi kolme vk sitten tulineulan kantapäähän luupiikin hoitamiseksi, mutta ei sillä ole ollut mitään helpotusta. Ensin tuli vain kipeemmäksi, mutta nyt samanlainen kuin kuukausia.

        Oon saanut apua kipeään olkapäähän ja akillesjänteeseen.Rasitusta pitää välttää kunnes kipuilut lakkaa , kärsivällisyyttä ja aikaa .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      2000
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1034
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1032
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      120
      809
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      773
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      123
      700
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      691
    Aihe