Heips
Täällä kirjoittaa parikymppinen mieshenkilö. Sanotaan nyt heti alkuun, että vaikka tämä nyt onkin kirjoitettu kirjeenvaihtoilmoitussivulle, niin toivoisin kuitenkin saavani tämän kautta uusia kavereita, siis sellaisia, joita voisi joskus nähdäkin. Vaikka välimatka ei olekaan este, niin olisi kuitenkin hienoa jos asuisit suunnilleen samalla seudulla kuin minä - Pohjois-Pohjanmaalla nimittäin.
Tätä ilmoitusta kirjoittaessani on yö ja ulkona sataa vettä. On viikonloppu ja huomaan taas olevani yksin kotona samalla kun muut ovat jossain bilettämässä. Tällaista tämä on ollut niin kauan kuin jaksan muistaa, mutta ei se minua varsinaisesti häiritse, sillä en ole ikinä ollut mikään bilettäjä. Kavereitani tapailen ihan kaksistaan, vaikkei heitä ei nyt kuitenkaan montaa ole. Sielunkumppanista nyt puhumattakaan, jos sellaista nyt on edes olemassa. Suurimman osan ajastani vietän erossa muista ihmisistä. Vaikka pidänkin yksin olemisesta, niin ajoittain lähes jatkuva yksinäisyys tuntuu kuitenkin todella yksinäiseltä. Perusluonnettani voisin kuvailla ainakin sanoilla yksinäinen susi, kiltti, pohdiskeleva ja herkkä.
Luonnehtisin itseäni jokseenkin massasta poikkeavaksi yksilöksi. Mietin usein elämääni; miksi olen täällä ja mitä haluan saavuttaa? Mitä on rakkaus ja toisista välittäminen? Koskaan en kuitenkaan tunnu päätyvän sellaiseen ratkaisuun, joka pitäisi vielä vuosienkin päästä. Ehkä pikemminkin tiedän paremmin mitä en halua tai mitä en kaipaa. Esimerkiksi monilla ihmisillä on haaveena saada lapsia, mutta itse en niistä niin välitä. Pidän enemmän eläimistä. Lisäksi voisin mainita, etten kuulu kirkkoon enkä voisi väittää uskovani jumalaan. Voisin jopa väittää olevani jossain määrin uskontokriittinen. Päihteitä en myöskään käytä.
Kärsin ajoittain masennuksesta tai yleisestä melankoliasta, jota pyrin lievittämään lähinnä kirjoittamalla ja kuuntelemalla musiikkia. Musiikki on muutenkin tärkeä osa elämääni ja kuuntelenkin sitä ihan päivittäin. Uuden musiikin suhteen olen samaan aikaan sekä avoin että kriittinen; vanhoille suosikeilleni tuntuu olevan vaikeaa löytää uusia haastajia. Joka tapauksessa suosikkiartistini lukeutuvat sinne rockin ja metallin genreen. Muita harrastuksiani tässä pahassa ja kylmässä maailmassa ovat tietokoneet, pyöräily, satunnainen valokuvaus, erilaiset pelit sekä kissani.
Tässä nyt oli jotain minusta.
[email protected]
Kavereita @ Pohjois-Pohjanmaa?
tuomittuelamaan
0
126
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472