Olen varmaan hirveä moraaliton pettäjä, kun haluaisin salaiseksi nettikaveriksi ILMAN SEKSIÄ miespuolisen ihmisen! Olen 40 , parin lapsen äiti ja elän parisuhteessa.
Nyt kaikki moralistit lynkatkoot mut! :)
Kamala minä!
20
453
Vastaukset
- nuorimieees
[email protected]
laita spostii tai lisää mesee jos on (: - mlukku
..jos olet tosissasi...niin vastaan tulen...samat halut....kerro lisää jos suostut...
..pitää sopia kelloajasta täällä...ja jatkosta.. - Hyihyihyi
Moralistit jo teroittelevat veitsiään ja etsivät pistävimpiä sanamuotoja. Sitä verbaalista ilotulitusta odotellessa, ehdin vielä vetää asbestihaalarit päälle ja vastata nopeasti Moraalittomalle.
Täällä on tismalleen samoilla ajatuksilla ja reunaehdoilla mies, joten voisimme yhdessä miettiä miten moraalittomia ja pahoja olemme. Lähden tästä ruoskimaan pahuutta itsestäni, mutta mikäli kiinnostuit, kirjoita.
[email protected] - Moraaliton
Ettei sitten teistäkin kolmesta suurin osa vonkaa seksiä seuraavassa viestissä.... Mutta niinkuin totesin, en todellakaan etsi sellaista seuraa, enkä treffisellaista.
Olisi vaan mukavaa vaihdella ajtuksia silloin tällöin ilman, että toinen ehdottelee moraalittomia.... Onkohan sellaisia miehiä olemassa, joiden ajatukset kulkee muuallakin kuin navan alapuolella ja rintojen korkeudella....?- DI
Hei
Olen yli 60 v maailmaa nähnyt mies ja ajatukset kulkee siellä, minkä sille voi, mutta muuallakin sen mukaan miten sovitaan. Mikä sovitaan se pidetään. Jos haluat, laitan osoitteen. - Risto41
Minä ajattelen tuon vähän toisella tavalla kuin sinä, sopimuksen kautta. Jos haluaa vain kaverin, siinä pitää tehdä sopimus, että ollaan vain kavereita ja ehdotuksia ei tule. Jos ei ole kotona keskustelua eikä ystävyyttä, tietenkin sitä hakee muualta, vaikka salaa netistä. Näin tämä vain toimii.
En minä kyllä itse oikeasti tiedä... Me ihmiset olemme seksuaalisia olentoja...
Tuollaiseen sopimusasiaan minä itse uskon.
- Krii-tikko
Trollihan moraaliton aivan selvästi on. Huutelee miehiä kirjoittelukavereiksi, mutta mikään ei kelpaa "koska vonkaatte seksiä kuitenkin". Juu juu kaikki vonkaa sinulta seksiä. varsinkin näkemättä.
- Moraaliton
Luulin, että moralistit hyökkäävät kimppuuni ennen trolliksi haukkujia! :D
Silloin tällöin käyn näillä ja muilla sivuilla ( kavereiden jutuista päätellen) ja kyllä se on yleensä sääntö eikä poikkeus että ehdotellaan tapaamista "sen" merkeissä. En nyt yleistä, eli Krii-tikon ei tarvitse ottaa hernettä nenäänsä ;) Onhan tässäkin ketjussa ollut jopa asiallisia vastauksia! ;)
Täällä näköjään haukutaan trolliksikin aika herkästi.... No, kukin tyylillään. :) - Näin on näreet
Soon nyt kuulkaapas sillee viisiin tää asia että:
Aina,kyllä,luit aivan oikein,tuossa luki Aina,kun on kyseessä vastakkaiset sukupuolet,jos kumpikin on heteroita,sellaista kommunikoinnin muotoa EI ole eikä tule, etteikö se sexi tule jossainvaiheessa mukaan kuvioihin,joko ehdotteluna tai aivan konkreettisesti fyysisenä.
Olettaen, että liikutaan noin suurinpiirtein samassa ikäluokassa.
Aloittajan olisi ehkä kannattanut mainita, että haluaa UMPIHOMON,siis niin homon kun homo voi olla,jos aikoo pitäytyä mainitsemissaan kriteereissä.
Siinä kommunikoinnissa se EHKÄ voisi onnistua ilman seksin tuloa mukaan.- Yks äijä
Joo, ja Näin on näreet on varmaan seksiaddikti. Ajattelisit vähän: aikuisella miehellä on monia naisia, joiden kanssa ei tule seksi mieleen, siis ainakaan noiden naisten suuntaan. Esimerkiksi äiti ja muut lähisukulaiset, hyvin iäkkäät naiset kaiketi myös.
Jos on yksinäinen mies, niin monesti varmaan seksikin vilahtaa mielessä, mutta terveessä parisuhteessa seksihalut hoidetaan pois mielestä oman vaimon kanssa. Mutta ilmeisesti Näin on näreet ei saa seksiä tarpeekseen kotona ja siksi haaveksii siitä lähes kaikkien naisten kanssa joita kohtaa (kun on vain sopivaa ikäluokkaa eli tarpeeksi nuori).
Olen kohdannut tuhansittain sopivan ikäisiä naisia elämässäni, eikä seksi ole tullut mitenkään kuvioihin mukaan kuin vain muutaman kerran, joista viimeisin on vaimoni. Ja olen todella hetero sanan varsinaisessa merkityksessä. Homous ei minulle sovi, kun ajatuskin sellaisesta kuvottaa.
Tietenkin seksistä voi puhua noin niin kuin ilmiönä ja pohtia sen merkitystä yleensä, mutta että sen harjoittaminen kiinnostaisi keskustelukumppanin kanssa ennemmin tai myöhemmin, viittaa jo jonkinlaiseen pakkomielteeseen.
Siitä ei ole enää pitkä matka raiskauksiin. Suosittelisin, että Näin on näreet menisi hoitoon.
- Risto41
No eihän tämä nyt noin mustavalkoinen asia ole, että ei voi jutella toista sukupuolta olevan kanssa, koska saattaa tulla mieleen seksi. Niinhän se saattaa tulla, mutta mitä siitä? Se muuten saattaa tulla mieleen vaikka kaupassa käydessä tai ulkoillessa.
Toinen juttu on, toteuttaako sitä. Tämä on sellainen pelisääntö- ja sopimusjuttu tämä ihmisen elo. - Hermannu
No jos nainen etsii SALAISESTI miestä nettikaveriksi, niin eiköhän nuo tarkoitusperät hänellä ole hieman moraalittomat. Mitä jos vain reilusti eroaisit siitä miehestäsi ensin ja etsit vasta sitten uutta miestä?
Ei millään pahalla... - Hyihyihyi
Ehkä epäonnistuin surkeasti viestissäni, koska se tuli tulkituksi seksin nälkäiseksi. Aina, tai jos ei nyt ihan aina, mutta useimmiten, miehen ja naisen välinen kirjoittelu "tuntemattomana" sisältää sellaisen pienen pirteän vivahteen, joka sukupuolten välillä luonnostaankin on. Seksin vonkaaminen tai edes vesirajan alle menevät tarkoitushakuiset jutut ovat ihan jotakin muuta. Valitettavasti en pysty vakuuttamaan sinua Moraaliton tämän paremmin. Tämä on yksi niitä asioita, joista vain on otettava tylysti selvää :)
Ai niin, tämä asbestipuku alkaa hiostaa, missä ovat kunnon moraalinvartijat ja palopuheet ? Haloooo ?? - Yks tyyppi
Jaa että salainen nettikaveri pitäisi löytyä.
Se olisi vain sinun puoleltasi salaista kun et kerro miehellesi
Miksi se pitäisi olla salaista ? Miksi pitäisi olla mies kun et seksiasioista halua kirjoittaa. Miksei nainen kelpaa?
Yleensä aloittaja laittaa oman s-postiosoitteensa...
Mistä aiheista haluat kirjoittaa?
Tyypillisesti varatut naiset vain haukkuvat miehiään
Ei kiinnosta moinen yhtään :)- mies41 tre
laitas osoitetta mihin kirjoittaa, niin kirjoitetaan. Vai lähetetäänkö savumerkkejä?
- THE END
Siinä sinä Yks tyyppi sanot kaiken sen mitä tuohon aloittajan viestiin on sanomista.
Siinä on kaikki olennainen sanottu miten tuohon pitää suhtautua.
Nyt voi kaikki sitten lopettaa tämän viestiketjun jatkamisen ja jättää aloittaja kriteereineen omaanarvoonsa.
THE END
- Nosex..
Olen kai ainoa vastaaja, joka ymmärtää mitä tarkoitat. Itse olen jo sen ikäinen, että ei seksi ole aina päällimmäisenä mielessä. Ja toisaalta vaimon kanssahan ne asiat hoidetaan.
Nuo muut eivät näytä käsittävän, että ihminen voi olla vain ihminen toiselle, vaikka olisi eri sukupuoltakin. Ja on aivan selvää, että naisnäkökulma ja miesnäkökulma eroaa toisistaan jonkin verran. Joistain asioista on vain helpompaa puhua vastakkaiselle sukupuolelle ja vieraalle kuin samalle ja omalle. Ja toisaalta, siinä samalla voi oppia tuntemaan omaa puolisoaan paremmin, kun aina ei se keskusteluyhteys kaikissa asioissa toimi parhaalla mahdollisella tavalla.
Minun kanssani ei tarvita erillistä sopimista seksi tai tapaamisen suhteen, kun en sellaisiin asioihin pyri. Mutta keskustella voin melkein mistä asiasta tahansa.
Noin, jos kirjeystävyyden haluat pitää salassa, niin se on lähinnä oman perheesi keskeinen asia. Minä en siihen puutu mitenkään. Itse kyllä olen vaimolle kertonut kirjeenvaihtoystävistäni, vaikkakaan en tietenkään mitään sellaista, mitä kirjekaveri ei halua kerrottavaksi. Ja vaimo ei utele muuta kuin, että vieläkö se ja se kirjeystävä on kirjoitellut. Nimiä hän ei kysy, eikä kirjeiden sisältöä kumpaankaan suuntaan. Hän tietää mitä kirjesalaisuus tarkoittaa ja kunnioittaa sitä. Hän luottaa minuun ja niin voit Sinäkin.
Jos olet kiinnostunut, niin laita postia tulemaan: [email protected] - Jepulisjepjep
Hianoo nääs, no nyt tähänkin säikeeseen saatiin vihdoinkin se yksi, joka _ainoana_ siis todellakin AINOANA ymmärtää mitä säikeen aloittaja tarkoittaa. Yes yes yes !!! On se kuulkaa hyvä juttu, että vielä löytyy korkeamoraalisia ihmisiä... siis sellaisia joita ei seksi kiinnosta. Minuunkin pankijohtaja luottaa, mutta vaimo vähemmän, joten toooodella hienoa, että joku voi ihan itse vakuuttaa olevansa joka suhteessa luotettava.
- Nosex..
Yleensä usealle kai lukeminenkin on vaikeaa, saati luetun ymmärtäminen. Jos sanotaan jossain kohdassa "kai", niin se ei tarkoita ehdottomuutta. Sopisi opetella tekstin ymmärtämistäkin.
Eikä kannattaisi lisätä omia käsityksiään toisen lausumaksi. Jos ei ole sanottu, että on joka suhteessa luotettava, niin ei sitä pitäisi mennä sellaiseksi muuttamaan, paitsi jos haluaa paljastaa omaa ajatusmaailmaansa muille.
Olisi myös mukava tietää, että kuinka sitä luotettavuuttaan jossain tekstissä voisi muuten ilmaista kuin noilla sanoilla?
Luulen myös, että pankinjohtajan luottamus on lähinnä vakuuksiin, ei kirjoittajaan. Ja tuntuu myös, että itseluottamustakin voisi vähän kohentaa.
Mistähän olet sellaisenkin päähäsi saanut, ettei seksi kiinnosta? Jos ei seksi kiinnosta muiden kuin puolison kanssa, niin silloinko voidaan sanoa, ettei seksi kiinnosta?
Idioottimaisempaa tulkintaa en ole ennen nähnyt. Onkohan nuo ajatukset syntyneet siellä yläpäässä, jossa useimmilla se ajatteluelin sijaitsee, vai jossain jalkojen välissä?
- Sami-vm59
Moi,
Jos Moraaliton on vielä vailla kirjoitteluseuraa, niin täältä löytisi vähän yli viisikymppinen mies. Minukin kiinnostaa kirjoittelu vastakkaisen sukupuolen kanssa kaikista mahdollisista asioista, mutta tapaamiseen ei ole mitään tarvetta. Senhän näkee sitten käykö ne jutut yksiin vai ei, kun vastaat!
Kirjoittele osoitteeseen sami-vm59(at)hotmail.fi! Muutkin naiset voi kirjoitella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462