Heippa!
Olisiko täällä ketään voimistelulajien (esim. rytmisen, telinevoimistelun, joukkuevoimistelun) tai vaikka taitoluistelun tai kilpatanssin kilpaharrastajaa?
Itse harrastan rytmistä kilpavoimistelua SM-tasolla ja harjoittelin kevätkaudella 7krt viikossa. Kesällä harkkaan 5krt, että silloin aikaa jää lomallekkin... Olen nyt harrastanut rytmistä 5 vuotta.Käyn kisoissa aina kun niitä tulee, ja rytmisessä on 6 luokkaa, olen 4. luokassa.
Kaikki kiinnostuneet voisivat vastailla tähän ja kertoa omia kokemuksia omasta harrastuksesta! Niitä olisi kiva lukea! Eikun vaan kirjoittelemaan!
Voimistelijat/luistelijat/kilpatanssijat!!
6
592
Vastaukset
- skorpioni..
Luin sun ilmotukses ja aattelin vastata... Mä harrastan joukkuevoimistelua... Missä seurassa sä oot? Entä missä asut ja mitä koulua käyt??????
Jos haluut ruveta mailaileen niin lähetä viestis aina ossan [email protected] - skorpiooni..
Mä haluisin vaan kysyä, et paljonko rytminen voimistelu maksaa??? Kun aattelin alottaa sen jos se ei maksa paljoo...
- snuup
Moi,
käyppä vaikka elannon iskun sivuilla (www.elannonisku.fi) tai suomalaisen voimisteluseuran.
Se maksaa paljon ja harjoittelu on kovaa puuhaa!
Minä harrastin rytmistä pienenä, nyt palaan lajin pariin (olen tosin jo 16). Olisi ihanaa joskus vielä kilpailla, mutta olen jo niin 'vanha'. Ehkä vielä joskus.
Menen Elannon Iskun harrastelijaryhmään. - itsekin haluaisin voimistella
snuup kirjoitti:
Moi,
käyppä vaikka elannon iskun sivuilla (www.elannonisku.fi) tai suomalaisen voimisteluseuran.
Se maksaa paljon ja harjoittelu on kovaa puuhaa!
Minä harrastin rytmistä pienenä, nyt palaan lajin pariin (olen tosin jo 16). Olisi ihanaa joskus vielä kilpailla, mutta olen jo niin 'vanha'. Ehkä vielä joskus.
Menen Elannon Iskun harrastelijaryhmään.Minäkin olen harrastanut rytmistä pienenä, ja nyt olisi ihan kamala hinku jatkaa lajia! Tiedätkö ollenkaan kuinka kauan ne siinä harrastelijaryhmässä on harrastanut? (minäkin olen 16v :)
uppp
- tiiiiiiiia
Harrastan taitoluistelu :D Pakko myöntää että rakastan sitä lajia, se on mahtava tunne kun onnistuu jossain vaikeassa asiassa. Itse kilpailen ja 10 tuntia per viikko harjoittelen, luistelu kuuluu elämääni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1163913On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402425Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722393Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732292Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.412050Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma781620- 771537
Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl101245Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711087Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581081