Haen sellaista pepputunkkia, että sen kokoa voidaan muuttaa siten, että kun se on sisällä niin voidaan laajentaa niin suureksi kuin peppu venyy. Eli jossain videossa näin tällasen, taisi olla jenkkivideo. En hae ilmalla pumpattavaa laitetta vaan sellaista, että vivusta pyörittämällä saadaan tapin tilavuutta lisättyä. Etsin revitystä, kunnon revitystä.
Pepputunkkia haetaan?
9
82
Vastaukset
- Bodariii
Miten olisi säädettävä käsipaino?
- Normaali ihminen
Kannattaa sitten ostaa samalla aikuisvaipat loppuiäksi. Pyllyllä leikkimisestä voi tulla itku, eikä se ole muutenkaan normaalin valkoisen miehen hommaa. Exit only!
- kura perse
anaalinlevittimet?...Multa sais käytettynä ja halvalla
- mee vIttuun
Vıtun homo!
- Sala-bi
Tää on kyllä ihan oikeasti kiinnostava aihe. Oon itsekin miettinyt usein, että pitäisi hankkia tuollainen pumppu tai levitin. Vaikka oonkin hetero ja naimisissa, niin unelmana on aina ollut saada joskus ihan oikeaa _isoa_ kikkeliä perään. Tiedänkin jo, että saan sopivan kundin kiinni alastonsuomi.com:ista. En kuitenkaan halua, että tuo tapahtuma menee pilalle sen takia, että se sattuu tai ei mahdu ollenkaan. Pitää siis harjoitella.
- Joosua Jeesuksen bud
Itse olen käyttänyt tätä: http://www.intimategadgets.com/product/air-filled-simulation-body-massager-with-air-flow-control37305
Huonoja puolia:
- Haisee jollekin pahalle kumille, mutta tämä unohtuu leikin edetessä.
- On ihan veltto ja mahdoton saada sisään ei-pumpattuna. Itse en käytä mitään liukkaria (paitsi oma sylki), koska haluan yhdynnän välillä imuttaa likaista dildoa. Pitää pumpata aika isoksi jotta on tarpeeksi kova mennäkseen sisään.
Muuten ihan huippu tuote. Voi pumpata todella isoksi ja venyttää. En tiedä voiko toi sitten räjähtää isälle, ehkä siinä on jo suoja, että alkaa venttiili vuotamaan paineesta ennenkuin on lähelläkään räjähtämistä.
- Exit only!
Menkää nyt vittu homot muualle! Tää on miesten palsta eikä mikään homostelupalsta!
- Tajua jo!
Ei millään voi olla mitään miehekkäämpää kuin homostelu. Sää oot täsinvitun tumpelo jos et sitä tajua. Mene vaan ite jonku persvakoemakko akkas luo, nuuhki sitä vittupillua. Olet kyllä pösilö ja tosimiesten näkökulmasta naurettava pelle.
- Exit only!
Tajua jo! kirjoitti:
Ei millään voi olla mitään miehekkäämpää kuin homostelu. Sää oot täsinvitun tumpelo jos et sitä tajua. Mene vaan ite jonku persvakoemakko akkas luo, nuuhki sitä vittupillua. Olet kyllä pösilö ja tosimiesten näkökulmasta naurettava pelle.
Mikä peräpetteri siinäkin taas vikisee? Ootko ihan oikeesti sitä mieltä, että on miehekästä alistua kuin joku pahainen nainen ja antaa toisen miehen paaluttaa sua per$eeseen? On sulla miehen mallit hukassa. Taidat olla jonkun säälittävän yksinhuoltajan kakara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591