Huomenta! Haluan tietää ja mielellään kokemuksia millaisia on panokoneet?Olen miettinyt sellaisen hommaamista mutta en tiedä onko se hyvä.Kertokaa kokemuksia ja millä vauhdilla se panee?
Panokoneita?
7
4245
Vastaukset
- giolgfolflöf
Sillä vauhdilla, että pillusi tulee TOSI kipeäksi ja PITKÄKSI aikaa. Työnnä vaikka teletappi sinne reikääs!
- ääliö23232
mikä on panokone?
- ty ui
Samaa kysellään uudelleen ja uudelleen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10293732 - FM_kokeilija
Mä kyhäsin itse panokoneen, siihen voi vaihtaa erikokoisi dildoja.
Edestakaisen liikkeen voi säätää nollasta ylöspäin, jopa todella rajuun nopeuteen.
Kokemuksen mukaan antaa hurjat orkut, jotka jatkuvat orkusta toiseen.. - panokoneita
Jos asut lähellä pääkaupunkiseutua, ni täältä löytyy vaikka mitä...
http://www.villi-ira.net/villi-ira/valineet.php
Tää, siis ei oo mikään mainos. Mä oon käyny kokeilee tota Sybianii - Jaska5
www.xvideos.com ja sieltä hakusanalla: sybian
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285389Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072052- 1411494
- 1091321
- 1041316
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491107
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll281093Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651020IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861