Huomenta! Haluan tietää ja mielellään kokemuksia millaisia on panokoneet?Olen miettinyt sellaisen hommaamista mutta en tiedä onko se hyvä.Kertokaa kokemuksia ja millä vauhdilla se panee?
Panokoneita?
7
4393
Vastaukset
- giolgfolflöf
Sillä vauhdilla, että pillusi tulee TOSI kipeäksi ja PITKÄKSI aikaa. Työnnä vaikka teletappi sinne reikääs!
- ääliö23232
mikä on panokone?
- ty ui
Samaa kysellään uudelleen ja uudelleen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10293732 - FM_kokeilija
Mä kyhäsin itse panokoneen, siihen voi vaihtaa erikokoisi dildoja.
Edestakaisen liikkeen voi säätää nollasta ylöspäin, jopa todella rajuun nopeuteen.
Kokemuksen mukaan antaa hurjat orkut, jotka jatkuvat orkusta toiseen.. - panokoneita
Jos asut lähellä pääkaupunkiseutua, ni täältä löytyy vaikka mitä...
http://www.villi-ira.net/villi-ira/valineet.php
Tää, siis ei oo mikään mainos. Mä oon käyny kokeilee tota Sybianii - Jaska5
www.xvideos.com ja sieltä hakusanalla: sybian
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482886IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1032118- 1691698
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.941591Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171586Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471134
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521110Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44982- 38959