TÄSSÄ UUSIN OTE
otettu 11.10.2011 tämä ote, ihan järkyttävää, syyskuusta lokakuuhun jos katsoo (hymyssä oli syyskuun ote), niin ulosotto taas kasvanut vähän yli kuukaudessa melkein 2500 euroa! ja viime kuulta tuorein merkintä!
MTV3.fin Viihdeuutiset selvitti viimeksi huhtikuussa Martina Aitolehden ulosottotilannetta. Tuolloin Martinalla oli ulosotossa lähes 16 500 euroa. Puolessa vuodessa tilanne ei ole parantunut lainkaan, vaan ulosottomerkintöjä on tullut kesän ja syksyn aikana lisää. Nyt hänellä on ulosotossa jo 23 877 euroa.
Tuorein merkintä on tämän vuoden syyskuulta.
Tiedot perustuvat 11.10.2011 Helsingin ulosottovirastosta saatuun todistukseen ulosottorekisteristä.
MARTINAN ULOSOTTO, 11.10.2011 TAAS HUIMASTI SUURENTUNUT
42
1275
Vastaukset
- Hae äkkiä apua
Olet oikeasti tosi tosi tosi syvällä Martina... olet niin syvällä että en usko enää sinun koskaan pääsevän ylös.... Olet ostoaddikti ja tarvitset kipeästi terapiaa, ehkä lääkkeitäkin... et tee töitä, joten on selvää, että rahaa sinulla ei koskaan ole... lisäksi yrityksesi on myös aivan veloissa... en tiedä olenko edes vahingoniloinen, olen vain kauhuissani siitä miten 30v nainen, äiti, hoitaa elämäänsä.... mieti mitä vauhtia velkaannut, vauhti vain kasvaa koko ajan, uusia merkintöjä koko ajan kun vain jätät asiat maksamatta... olen ihan todella pöyristynyt...
- hoh_hoijaa.
Ja valivali täällä taas kateelliset kitisee. Ja vastaa sitten tähänkin taasä 'että et ole kade, vaan tienaat ainakin 400 000€ vuodessa miehesi kanssa'. Hoh-hoijaa.
- Nenette o
On se sääli nähdä miten tämäkin nainen syöksyy syvemmälle ahdinkoon.
Ei voi ostaa asuntoa, ei autoa, ei saada palkkatuloja koska niistä vouti veisi heti, ei luottokorttia. Miten pystyy elämään. Täysin vierasta koska en ole koskaan yhtäkään laskua jättänyt maksamatta.
Jollain tapaa Esko kannatteli Martinaa, toki ulosotossa tuolloinkin, mutta ratkeaminen on tapahtunut sen jälkeen kun erosivat.
Surku melkein käy kun nainen kertoili odottavansa jännittyneenä kuun loppua kun parhaat Euroviisuilijat kerrotaan. Jokainen tietää että nauruhan siellä raikaa, esituomaristossa, kun kuuntelevat Martinan kappaleen.
Syököhän Martina jotain lääkkeitä, käykö terapiassa?
- MIETTIKÄÄ VÄHÄN!
Siis hei HALOO!!!??!! KUKA VOI OLLA KATEELLINEN IHMISELLE JOLLA ON ISOT ULOSOTTO VELAT?!!!??? :D JA VIELÄ NUIN PALJON!! KAIKKEA SITÄ KUULEEKIN! :D ENNEMMIN OLISIN KATEELLINEN JOLLEKKIN, JOLLA ON OIKEESTI TULOJA JA OMAISUUTTA! MARTIINALLA EI OLE KUMPAAKAAN! VAAN VELKAA PELKÄSTÄÄN! JA NAINEN ON MELKEEN 30 V! YHTÄÄN EI OO AIKUISTUNUT... JA TOSIAAN VIELÄ ON PIENEN TYTÖN ÄITI!! MARTINA ELÄÄ SELVÄSTI JOSSAIN PILVILINNOISSA, KUN KOKOAJAN PITÄÄ OSTELLA KALLIITA LAUKKUJA, MATKUSTELLA JA KAIKKI PITÄÄ OLLA SITÄ KALLEINTA! OIKEESTI SILLÄ EI OO VARAA MIHINKÄÄN TOMMOSEEN!
ESKO SENTÄÄN YRITTÄÄ KOVASTI PANOSTAA JA OLLA TYTÖLLE HYVÄ ISÄ JA ON HANKKINUT SENTÄÄN OIKEITA TÖITÄ ITELLE! JA TOIVON MUKAAN ESKO ON MAKSANUT KILTISTI OMIA VELKOJA POIS!- Ihana Martsu
Ota se caps lock pois päältä, kiitos. Ja haloota vain puhelimeen.
- kuuuutamolla
Martina on persaukinen pummi.. Ei töitä ei tuloja.. Laukut ja matkat maksaa Stefu..
Vaatteet saa Sunnevalta.. - brrtGrrh.
>Martina on persaukinen pummi.
No onkos se sulta pois, hä? Mene valittamaan jonnekin muualle.- ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ
Täällä näyttää olevan yksi jolla Martinan älykkyysosamäärä.
Ihmettelee että onkos se sulta pois kun Martina ei maksa ulosottojaan. ON SE, VERONMAKSAJAT MAKSAVAT KAIKKI MITÄ EI PYSTYTÄ PERIMÄÄN. että tiedoksi vaan. - Pois on
Martinan maksamattoman ulosotot peritään muilta veronmaksajilta. Hänellä on vähintään yhtä paljon ulosotossa yrityksen kautta.
- Lekurille päin suunt
Tottavie on pummi ja pahimmasta päästä. Hoitoon ton tarvis mennä. Suuri addikti, ainakin seiskajulkisuusaddikti, pettämisaddikti, ostomanian riivaama, valehtelija, loputon lista.
- pimeä työkö?
Tosiaan. Ja vielä ilkeää näyttää naamaansa. Miten noilla julkkiksilla palkat ym menee kun näyttää ettei ulosotto pääse käsiksi? Itsellä ei ole koskaan ollut mitään ulosotossa mutta mitä tiedän tuttuja uo ottaa kyllä tililtä niin että elämiseen jää suojaosuus. Sillä ei elä.
- Tavis...
Onko tuo sitä Superia!!! ???
- vitttttuuu
Onks tosi kun huhuja et toi muija teki sitä et se karkas kampaamosta sen jälkeen ku ol valmis, ku tuli maksun aika, se karkas ovesta? nyt joku mikälie kampaaja kai tekee täl hetkel ilmatteeks. pianotuntikin tais ny kariutuu, ehkä ope pyysi heti maksuu. muija pistää nimittäin kaikki ulosottoon myös 10 ja 11 e maksut. katon tasan tarkkaan etten osta ikinä mitään tai käytä palveluita mitkä ton eukon "sponsseja"
- SIISTIÄ!!
KYLLÄ STEPPULIN VANHEMMAT ON VARMAAN YLPEITÄ TÄSTÄ PERUSKOULUN SUORITTANEESTA ULOSOTTOMIEHEN VAKIOASIAKKAASTA.
- PILLERIPeerikäinen
Todellakin aivan upea miniä! Vastuullinen ja erinomainen roolimalli. buhaaahhhaaa.
- salavarakas
Noihin piireihin ei vaimoksi oteta epämääräistä sukutaustaa olevaa huithapelia elätiksi. Hauskaa voi toki pitää ennen vakiintumista.
- Stefania
Järkyttävä ämmä, ei voi muuta sanoa. Esittelee itteään Louis Vuittonin uudessa huivissa ( jonka on ruinannut Stefulta Espanjassa) etrtä ihan SUPERIA, miten hyvin mulla menee, kallis designhuivikin kaulassa, että kateelliset luulee että mulla menee hyvin!!!!
Kyllä toi tosta vielä syvemmälle velka ja UO-suohon menee, odottakaas vaan kun Stefu sen jättää, ja se joutuu tarkertumaan johonkin matti meikäläiseen, miten sitten käy???
Kiva katella kun Martina vajoaa velkasuohon, sinne tollanen joutaakin :)- ....................
Jos itse olisin tuommoiseen velkahelvettiin itseni saattanut, niin kietoisin kyseisen huivin niin tiukasti pään ympärille, ettei kukaan tunnistaisi. Hävettäs sen verran pirusti koko tilanne.
- 9digits
Aikoinaan jossain telkkariohjelmassa Martina rehvasteli, että hän käyttää vaatteisiin kuukaudessa noin 500euroo. Ja mä aattelin et voi vitsi, vähä ois hienoo olla itekin noin rikas. Mut joo, ei se sitten näemmä ihan niin rikas olekaan.. Mut kovasti tuntuu silti vieläkin shoppailevan turhuuksia..
- 7
Voi naisparka, missä umpikujassa on, kun Stefan jättää. Nyt jo nuo raha-asiat ja velat kauhistuttavalla mallilla. No Sunnevalta saa almuiksi varmaan vielä muutaman rievun, mutta itse en niihin junttiryysyihin kyllä kehtaisi pukeuta. Ihmettelen sitä Sunnevan vaatekauppaakin, etteikö hänelläkään ole minkäänlaista itsekritiikkiä, mitä kaupaksi pistää. No, onhan siellä Niko Nousiainenkin, eli koko porukan taso on aiva ruohonjuuritasolla.
- jhbghygvhtvtfvhy
Miten jollakulla voi olla ulosotossa suoraan tollanen summa, ja pitääkö se paikkansa? Eikö kuitenkin ole niin, että velansaajien kanssa voisi Suomessa neuvotella, mutta en tiedä, kun omat velkani on kilinpaska tuon julkkistyrkyn rinnalla ja mä tiedän, että mä sentään pystyn omat velkani maksamaan, eli en ole ostanut ökyasuntoa, en omaa erityisiä velkoja ja muutenkin normaali. Mulla kävis sääliksi kaikkia, joilla olisi velka sen suuruinen, ettei kahdessa vuodessa 1500:n euron tuloilla pystyisi maksamaan sitä pois. Mulla on 20 000 opintovelkaa ja kyllä sen pystyn maksamaan pois ja muuta velkaa en hanki, ennen kuin ton olen maksanut. Viiden tonnin tuloilla maksaisin sen neljässä vuodessa, kahden tonnin tuloilla kahdeksassa ja ylipäätään ennen viiskymppiä olen velaton. En ole hullu, joka eläisi velaksi.
- lapsenhoitokurssi
Mutta miksi vittussa sen piti tehdä se pentu? Kun kuulin että oli raskaana, kirjoitin jo tänne, että juttu ei tule kestämään. Pikkulapset aina kärsivät.
Onneksi Esko sentää tuntuu olevan järki-ihmisiä, ja pitää lapsesta huolta.
Mutta kyllä noille salarakkaille pitäisi ennen lastentekoa pitää joku kurssi.- tynnyrin kolina
samalainen pelle ja huithapeli on Eskokin. Pentua juoksuttaa kaiken maailman hoplopeissa, vaan siksi etttä oli jotain kerrottavaa *blogissa*. Silläkin uo-velat liki 30000 e ja koko aika tulee lisää.
- säälittäviä.ne.
onko eskonkin uo kasvanut noin paljon...! vielä alkuvuodesta, oliko helmikuussa oli "vain" 9000 e ulosotossa.. nyt heti eskon uo-ote esille!
ei tosiaan paljoa parempi esko. martinan äitiys vitsi, mutta eskokin aika lailla raahaa kakrua vaan sinne ja tänne eikä viitsi tavallaan olla sen kanssa. ja megalapsellista, heiluu jossain sinkku ja seksiristeilyillä vai mitä ovatkaa juontajana, 40v ukkeli! ja nyt sitten johonkin radioon, se taas tulee olemaan katastrofi, koska jo nyt kyseisen kanavan kuuntelijat ovat sanoneet lopettavansa kuuntelun heti kun esko tulee puikkoihin, eli ensi vuoden alusta. esko saa potkut ehkä jo ennen kuin ensi vuosi on ohi. - 225588
Kuka tommoselle vuokrasi uuden asunnon kun koko Suomi tietää että sillä on entisetkin maksamatta? Ja miten tommonen voi saada luottokortteja? Ei kai sillä nyt ruokakauppaan sentään sponsoria oo? En tajuu. Todella nolo nainen. Koko sen omaisuus ei oikeesti o omaa. Enpä kehtais rehvastella.
- ....................
Olen jostain lukenut, että Stefanin kaverin kämpässä asuu Mara vuokralla. Ilmeisesti Stefan sitten huolehtii, että vuokrat hoidetaan tavalla tai toisella...
- stefu on nolo
mäkin huhua kuullut, stefun tutun kämppä, ei martina saisi mitään asuntoa muuten kun on kaikki vuokrat jättänyt maksamatta. on sen nainen alas vajonnut. aina luulee ettei alemmas vajoa mutta kyllä vain.
miten ihmeessä stefu VOI sitä vanhaa transumaiseksi leikattua peeaukista sivistymätöntä noloista nolointa akkaa vielä katsoa. kun sentään oli fiksun kauniin ja nuoren kanssa aiemmin avoliitossa. miettikää mikä HÄPEÄ tämä nainen on esim stefun koko suvulle. - läähh
"Mä olen niin onnellinen tapaus että hitsiläinen..." kirjoitti M äskettäin.
Hallojaa?
Ulosottovelka kasvaa parin tonnin kuukausivauhdilla ja hän on onnellinen. No, toivotamme hälle onnea siellä tralalaa-planeetalla. Onni varmaa tulvii vielä yli äyräiden, koskapa velka kasvaa kasvamistaan.
Joo ei tässä jaksa enää ton kanssa.- se on säälittävä
Ei se onnellinen ole vaan tosi onneton, masentunut, stressikimppu, pelkää koko ajan Stefun lähtevän, aivan kusessa raha-asioiden kanssa ja mistään ei tule töitä, siis laulukeikkaa, samat pari keikkaa olleet kesäkuusta lähtien syksyssä. Tottakai hän vakuuttaa että kaikki hyvin. Se kuuluu tähän Martinan kuvioon.
Totuus on aivan aivan muuta. - ....................
Martinahan aina väittää, että on hitisläisen onnellinen. Töitä on superisti ja hyvin menee yms. potaskaa...
Se ei varmaan oo uskaltanu edes vielä kohdata sitä totuutta, missä tilassa hän oikeesti on.Kun sen kohtaa, tajuaa että miten hitsiläisen epäonnistunut hän on ja niin supermonessa asiassa. Se vasta tulee olemaan sairaan jännää, kun sen tajuaa.
- t tigeristä
Onko Martta menossa töihin, plogissa mainitsi jotain työviikosta.
- vihreä kateudesta
Kyllä on, keikkaa pukkaa vielä hetken, sitten lauluhommat ovat ohi. Kalenterissa roikkuvat muuten edelleen peruutetutkin keikat.
Ensi viikonlopun keikalle on hankittu uutta muovia, latexia ja lurexia. Tanssipojille kultaiset sukkikset. Mistähän vielä saisi sponsorin, joka voisi tarjota esiintymistaitoja ja lauluääntä?
Onko näillä persaukisilla, ulosottomiehen vakiasiakkailla sopimukset esim.ruokakauppoihin? Millä he elävät, kun töitä ei ole eikä työt juuri kiinnostakaan. Sen tiedän, että loppupelissä minäkin maksan työtulostani heidän laskujaan.
- Turn the money flow
Tää Martinan ulosottojuttu ja sen jatkuva kasvaminen on kyllä tosi paha kolaus hänen jo ennestään ryvettyneelle imagolleen. Ihan mahdoton juttu, kuinka hän kuvittelee että ihmiset ikinä kunnioittaisivat häntä koska jatkuvasti tekee lisävelkaa meidän kunnollisten työssäkäyvien ja hyvin lapsistamme huolehtivien maksettavaksi. Koska loppupeleissähän se on minun rahapussini mikä kevenee näidän jussiparviaisten takia. Mielelläni verorahani uhraisin selliasten henkilöiden työttömyyden poistamiseen, ketkä oikeasti haluavat töitä.
Martina panostaa yrittteliäisyytensä väärään paikkaan. Ihmettelen että levy-yhtiö on oikeasti lähtenyt mukaan tukemaan Martinan laulu-uraa, kun maine on mikä on. Jos on kauheen inhottu tyyppi jo valmiiksi Suomessa, ei kukaan sun levyjäs osta. Tämän minä olisin voinut jo kertoa´etukäteen, pitäiskö hakeutua sinne Martinan levy-yhtiöön neuvonantajaks...? Välttyisivät tälläisiltä mokilta jatkossa.
Ystävällinen neuvo Martina: Myy ne Vuittonin härpäkkeesi kirpputorilla tai huutonettissä ja ala tosissas lyhentää sitä ulosottolaskuas. Anoppiskin varmaan tykkäis. - 12+6
Jännä juttu, itse toimin yrittäjänä (myynnin parissa) ja joka aamu kun lähden töihin mulla on tavoite siitä paljonko pitää tänä päivänä tienata. Martinalla ei taida olla kun eihän nuo sen "työt" tuota mitään. Siis eihän sille kukaan maksa mitään noista asioista mitä se päivän aikana tekee. Vähän outo yrittäjä...
- .,.,.,.,
Martinalla ei ole kunnianhimoa eikä mitään tavoitteita elämässä. Patalaiska, ei jaksa mitään, istuu vaan kasvohoidossa tai makaa kotona. Täysin rahaton mutta velka vaan kasvaa kun silti ostelee. Loput kai pyytää naiivilta Stefulta, Vaikka jo kolmekybänen nainen. Kyllä sen siitäkin näki, kun todella huonolla keskiarvolla lopetti koulun heti kun läpäisi yläasteen. Kun ei ole älliä suotu eikä lahjoja milään saralla. Ainoa keino on kaikin keinoin roikkua skandaalijulkisuudessa ja saada näin joitain hölmöjä tuttavia joilla esim. kampaamo tms kustantamaan itselleen kampauksia sun muita. Ei kukaan itseään kunnioittava yritys ikinä suostuisi siihen, että yrityksen nimi näkyy missään Martinan yhteydessä.
Tuksukin on oikeasti fiksu ja jopa työteliäs, kun Martinaan vertaa. - Hellevihiosko
Tuo on ihan totta, Tuksu sentään yrittää! Muuten samassa sarjassa painivat kyllä.
- pooopp
ja tuksu kävi ylioppilaaksi hyvin arvosanoin ja on edes yrittänyt opiskella vaikka toki ne keskeytyivät.
- Oliveris
Martina on paskanjauhaja ja persaukinen valehtelija, ei muuta.
- Pinde
Martina niinkuin muutkin mediapersoonat ovat niitä ulosottolistojen ykkösiä! Niillä kun pitää olla raamit vaikkei ole mitään tietoa toimeentulosta :(
- Sihvonki
Me olemme vain kateellisia viihdealan suurelle tähdelle. Ei meidän spurgutalossamme vaan vietetä moista glamour-elämää.
- jk
n inkö
- Sihvonki
Niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021