http://www.mobiiliblogi.com/2011/10/15/sony-ericsson-toimittanut-22-miljoonaa-android-puhelinta/
Monta puhelinta windowsilla? ;)
Android jyrää
3
86
Vastaukset
- Pentti Nelonen
>>Monta puhelinta windowsilla? ;)>>
varmasti ainakin kymmeniä, ellei satoja!
se on tietenkin toinen juttu, ettei niitä kaikkia varmaan kaupan hyllyltä ole pois ostettu.- ei promillekerhoa
>...kymmeniä, ellei satoja!
Sehän on melko paljon vaikkapa sony-ericssonin 22 miljoonaan android-puhelimeen verrattuna. ;)
- ubuntu-käyttäjä
Kukaan ei halua ostaa Windows-puhelinta. Juttu on siinä, että ihmiset ovat kyllästyneet läpensä paskaan Windowsiin ja osaavat vaatia laatua. Tässä kohtaa Google tarjoaa Androidin, joka on ihmisten suosikki kaikkialla maailmassa. Apple tarjoaa Iphonen, joka sekin on suosikki monelle ihmiselle. Mutta pirukaan ei halua ostaa Microsoftin paskasoftaa.
Tein itse valinnan Samsung Galaxy S:n ja iPhone 4:n välillä. Päädyin lopulta ostamaan Galaxy S:n androidilla. Enpä edes harkinnut minkäänlaisena vaihtoehtona Nokian paskoja. Koskaan en enää osta kännykkää Nokian valikoimasta, tosin eipä tarvitse varmaan miettiäkään sellaista kun Nokia on pian konkurssissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650