Moneltako Serenadelle pääsee ?

moneltako laivaan

Lähdössä piakkoin Silja Serenade risteilylle. Laiva lähtee klo 17. Moneltako laivaan pääsee sisään ? Meillä on ihan tavallinen B-hytti.

Pääseekö Tukholmassa laivasta pois ja laivaan pitkin päivää ?

Kiitos jo ennakkoon asiallisista vastauksista :)

23

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      Johan täällä on vastattu tuohon sayoja kertoja.

      Mutta sanotaan uudestaan: mene heti kello 12 jäkeen.

      • moneltako laivaan

        Tullaan monien satojen kilometrien päästä Helsinkiin ja olisi kiva tietää, miten paljon aiemmin pääsee laivaan.

        Mutta täällä ei näköjään saa asiallisia vastauksia selviin kysymyksiin.

        Toiselle vastaajalle...vaikka asiaan olisikin vastattu satoja kertoja, voi niistä vastauksista olla jo vuosia aikaa ja laivaanpääsyaika muuttua jne..


    • ....,,,,

      Ja viestisi aloittajalle oli?

      • paermpaa joukkoa

        viesti oli, että ei me mihinikään paskaan B-luokkaan mennä, Me ollaan hienoja ihmisiä ja kaikkille pitää kertoa että ollaan sentään oltu ihan kommonoorissa eikä ikäään P-luokassa.


    • LeeviLaiva

      Silja Linelle Helsingin Olympiaterminaalista laivaan pääsee kello 15.30 alkaen.
      Laiva lähtee kello 17.00 Helsingistä ja Tukholmasta.

    • Tack De!

      Pääsee Silja Serenade ja Silja Symphony kello 15.00, ja lähtee kello 17.00, usein vähän aikataulusta myöhässä

      • Aikaisemmin!

        Minä ainakin olen päässyt laivaan kello 12.


      • 19+12
        Aikaisemmin! kirjoitti:

        Minä ainakin olen päässyt laivaan kello 12.

        Minä pääsen laivaan kello 10.


    • monta matkaa tehty

      Laivaan aletaan laskea matkustajia klo 15.00, laiva lähtee klo 17.00. Tukholmassa pääsee laivasta pois ja sinne takaisin koko päivän ajan (pitäkää maihinnousukortti mukananne!).

      • Voi hurreja!

        No ilmankos svenskit ei teekään paljoa Hesan risteilyjä, kun niillä on noin hankalaa laivan kanssa.

        Mutta sinähän sen tiedät, kun olet monta matkaa tehnyt.


    • Kello 12

      Minä olen päässyt laivaan kello 12. Tosin silloin oli hytin siivous vielä kesken. Joten jätin tavarat hytin yhteen nurkkaan ja lähdin kävelylle.

      • 10+5

        Minä olen päässyt laivaan kllo 10 jälkeen.


    • Neuvoja.

      Hyvää Vappua kaikille laivamatkaajille!

      En voi kuin ihmetellä näitä täydellisen uusavuttomia. Tässäkin aloitus tehty pari vuotta sitten, mutta kysyjä ei ole saanut ainuttakaan vastausta, johon voisi luottaa.

      Onko kenelläkään muulla vaikeuksia ymmärtää laivayhtiön sivulta tietoa laivaan pääsyn ajasta. Minusta sitä ei voisi sanoa selkeämmin. Vaan kuten aika tuore tutkimus osoittaa, nuorilla on ilmeinen luetun ymmärtämättömyys.

      Taasko morkkaan? No ei, kyllä tämä on aloitukseen täyttä asiaa.

      • Turum Poik

        Ei HESALAISET osaa tähän vastata, saati siihen koska laivasta pitää poistua normijuttuja meille turkulaisille

        Turussa laivaan pääsee 20-15 minuttia ennen lähtöä, ja laivasta olisi hyvä poistua joku 5 minsaa ennenkuin se lähtee uudestaa reissuun, koska aina sillointällöin Amorella ainakin voi lähteä 5 minuttiakin etujassa, se on myöhästä ruveta sit kapuumaan laivasta ulos, kun se alkaa jo tekemään lähtöä ;)

        Mutta hesalaiset ei osaa vastata, että jos laiva on esim 10:00 Hesassa, niin mihin aikaan sieltä on pakko poistua


      • En vain löydä

        "Onko kenelläkään muulla vaikeuksia ymmärtää laivayhtiön sivulta tietoa laivaan pääsyn ajasta"

        Olen nyt klikkaillut 10 minuuttia Tallink Siljan sivujen "Hyvä tietää" -osion eri otsikkoja:
        http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/hyva-tietaa

        Lisäksi olen katsonut sivulta http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/paiva-tukholmassa-risteily-helsingista kohdasta "Laiva- ja terminaalitietoa".

        En ole löytänyt minkäänlaista mainintaa siitä, mihin aikaan laivaan pääsee.

        Koska sinä selvästikin tiedät missä kohtaa sivuilla tieto on, olisi todella mukavaa jos voisit laittaa linkin tänne. Oppisimme me tyhmemmätkin.


    • ....,,,,

      15.30 pääsee laivaan Helsingistä lähtijä.
      En ole hesalainen enkä turkulainenkaan, mutta tuon tiedän kokemuksesta.

    • Ei-yhtä-aikaa

      Sisäänpääsyaika riippuu lipusta ja hyttiluokasta.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe