O: Ostetaan Saksanpaimenkoira

Koira///

Ostetaan. Saksari, meidän perheeseen. Itse olen 21 vuotias, ja avomies 24, jolla on kokemusta, dobermanneista. Minulla on kokemusta seroppi tyylisestä koirasta jossa oli eniten saksanpaimenkoiraa. Asumme espoossa kerrostalossa 3h kk. (saunalahti) jossa lähellä on paljon mettää(lenkkipolkuja) ja merenranta.Ja 2 koirapuistoa. Meillä on kissa, joka tietää mikä koira on ja tullut toimeen isompien koirien kanssa ja vähän pienempienkin. Etsimme reipasta nuorehkoa saksaria periaatteessa lenkki ja viete koiraksi, mahd harraste. Otetaan huomioon myös lähelle muistuttavat saksanpaimenkoirat eli seropit. Laita mailia jos on tarjota jonkin laista karvakuonoa esittämäni lauseen mukaan :)

Kaikein toiveeena, että on todistuksia koiran terveydestä ja rokotuksista, en hae näyttelytasoista koiraa.
Eli jos koiralla on "virheitä" jolloin ei sovellu kaikkiin juttuihin se on ok. Koira saisi paljon liikuntaa ja aikaa, huomiota, leikkimisiä ym ym.
Ehdota hintaa, tai sovitaan summa!

Arvostan, että koiran edellinen omistaja on yhteydessä jatkossa meihin ja kiinnostunut koiran voinnista, ja jos osaa ja jaksaa jakaa tietoa ja neuvoja :)
Yhteystiedot: [email protected]

3

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marrkutamila

      moi! mulla ois sakemannin 2kk vanha pentu ..tottunut lapsiin koiriin ja kissoihin onb vahtiviettinen .....eläin lääkärin tarkastama ,madotettu ja sirutettu ...myydään lapsen allergian vuoksi soita niin kerron lisäää tv markku tamila : 046 5440665

    • mikael yrttiaho

      osstetaan saksanpaimenkoiran uros pentu.

    • MAAMA-5

      mOI!
      mULLA OLIS 8KK SAKSANPAIMENKOIRAN UROSPENTU.ERITTÄIN VAHTIVIETTINRN JA KOVAPÄINEN.LUOVUTAAN ITSELLÄNI TODETUN ALLERGIAN TAKIA.KOIRA SIRUTETTU,ROKOTETTU JA MADOTETTU SEKÄ PAPERIT ON.EHDOTA HINTA KOSKA SE EI OLE PÄÄASIA VAAN SE,ETTÄ KOIRANI SAA HYVÄN KODIN.KOIRA ON VÄRILTÄÄN MUSTA,VAIN JALOISSA JA KAULASSA RUSKEAA,ERITTÄIN KOMEA POIKA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2840
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1828
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1512
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1270
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      255
      1128
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe