Löytyisikö täältä säilykelihan kuluttajia?Ruuanlaitto on joskus välillä niin hankalaa ja aikaa vievää, eivätkä tuloksetkaan ole välttämättä mitenkään kummosempia. Olen sortunut käyttämään aika paljon säilykelihaa ruuanlaitossa ja ruuasta on tullut ihan maukkaita. Viimeisin löytöni on Puppe-ponin säilykelihaa, joka on erittäin hyvää ja lihaisaa. Siitä olen saanut herkullisia ja täyttäviä aterioita. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
tosi hyvä säilykeliha!!!
Uuden sukupolven kok
1
283
Vastaukset
- "viljasian" kotiäiti
hei,
Joo, mä oon kanssa samanlainen törppö ruuanlaitossa, mutta kun ruokaa pitää kuitenkin joka päivää laittaa, nälkäistä aviomiestä ja lapsia pitäisi ruokkia. Mä oon kokeillut vaikka mitä säilykelihatuotteita, jotkut niistä ihan ookoota, mutta makuun kyllästyy helposti, sitt ne kaikki maistuu niin samanlaisilta....
Mikä on tää Puppe-ponin säilykelihaa? mitä siinä on? löytyiskö jostain lisää tietoa? Voisi kokeilla vaihteeksi muuta säilykelihaa, kun alkaa kyllästyä niihin samoihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462