Ihanaa, kohta pääsemme viimein kausirokotukseen

|=|,!,!,!,!,|==--

Kiitollisina otamme vastaan sen mitä meille hyvyytenä annetaan.
Odotamme suorastaan malttamattomana sukulaisen kanssa, että milloin taas pääsemme turvaa ja suojaa antavalle kausi-piikille. Olemme jo lehtiä katselleet että joko ilmoittavat ajankohdat. Ennakkotietoa on että marraskuun alkutietämillä pääsisimme.

Jaksamme aina vain hämmästellä niitä, jotka kieltäytyvät. Varsinkin kun kerta ilmaiseksi saisivat ja riskiryhmään kuuluvat. No meistähän on moneksi.

1 Tim 4
4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.

6

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se menee

Siis nythän meni vikaan tuo uskonnollinen puoli. Eihän Jumala ole rokotteita luonut, päinvastoin hän on luonut tautia syntisille ihmisille, että syntisyys vähenisi. Kaikki, mikä ei ole Jumalasta, on itse saatanasta.

• vbhnvmkh

Hahhah, mainio provokaatio oli tämä , vaikka muuten kyllä inhoankin tuon aloittajan tekstejä

• no joo

"The fruit thereof shall be for meat and the leaf thereof for medicine."
      (EZ. 47:12)

"For by thy sorceries were all nations deceived. And in her was found the blood of prophets, and of saints, and of all that were slain upon the earth". (Rev. 18:23,24)

sorceries=pharmacea

The Bible (King James Version)

"Rahanhimo on kaiken pahan alkujuuri." (Ensimmäinen kirje Timoteukselle 6:10)

"Noudattakaa minun käskyjäni. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua, älä kylvä peltoosi kahdenlaista siementä, älköönkä kahdenlaisista langoista kudottua vaatetta tulko yllesi." (Kolmas Mooseksen kirja, Leviticus 19)

"Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi." (Hesekielin kirja 3:18)

"Minä lähetän teidän keskuuteenne nälän ja pedot, jotka tappavat lapsenne. Koko kaupunki on ruton ja veren vallassa, minä jätän sen miekan armoille. Minä, Herra, olen puhunut." (Hesekielin kirja 5:17)

"Lopuksi, veljet, ajatelkaa kaikkea mikä on totta, mikä on kunnioitettavaa, mikä oikeaa, puhdasta, rakastettavaa ja kaunista, mikä vain on hyvää ja ansaitsee kiitoksen." (Kirje filippiläisille 4:8)

"Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille." (Evankeliumi Luukkaan mukaan 6:31)

• kaikki on kielletty

Voi, voi, eikö kahdenlaisesta langastakaan saa neuleita kutoa? Mullakin on kirjavat villasukat. Mitä minä niillä nyt teen, ettei luulla syntiseksi?

• raiskatut olkapäät

Viime perjantaina alkoi panoviikot Yli-Iistä. Meinaan sitä että sillon ruvetaan panemaan rokotteita lihaksiin. Kaikkialla ruiskut on jo suorina, kovia ja täynnä ja silloin tällöin lehtikuvissa joidenkin kärjistä jopa näkyy tihkuvan jotain...touhutippoja kai......aijaijai.
      Tummoisessa tilassa ne ruiskut ovat jo ennenkuin näkevät alastoman olkapään, huuuuu. Ne muistavat että tuolla on se tiukantiukka reikä, neulanpiston jättämä kuilu johon saivat vuosi sitten uppoutua.

Viime kairautumisesta onkin siis jo kohtuuttomasti aikaa joten ei ihme että koko puikko on täynnä lastia. Se tahtoo että olka nielee kaiken.

• zxc x

Piikkijonot voivat olla pitkiä, kannattaa siis varata reilusti aikaa, ja voi ottaa vaikka töistä pari päivää lomaa jos sattuu että joutuu pitemmän aikaa seisoskeleen räntäsateessa.
      Jos kerrotaan että vaikka Oulussa alkaa parin viikon päästä piikinpanijaiset ja Hesassa vaikka kuukauden perästä niin slangi-jengi ei ehkä malta oottaa vaan tukkii oitis kaikki Ouluun menevät junat ja loput rokotenarkkarit koittaa sitten roikkua kattotelineissä ja takapuskurissa (samassa hengessä kuin Pojat-elokuvan Jakke Hoikka (V-M Loiri) reppalehti siellä junan perässä hetken aikaa kun tuli ikävä äitiä, joka lähti Fritz-sedän kanssa jatkosodan jaloista Saksaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe