Luotettava UGG kauppa?

ghjtr

35

5347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tainaai

Moikka! Kaverini sanoi että hän on tilannut sieltä ja aidot ugit tuli. Epäilin heti ite et ei noi halval voi saada mut omin silmin mä oon ne nähny ja aidot ihanat ovat(omistan itekkin 2 aidot ugit stockkmannilta)! suosittelen siis.

• all_day_all_night

Ilmottele ihmees jos aijot ostaa ja miten prosessi kuluu koska oon itekki ajatellu tuolta tilata ku sitä sivua on kehuttu!

• hgggggggdv

tilasin tuolt n.2 viikkoo sit ja tänää tuli et voi hakee paretin postist

• Naakanlento

Tilasin tuolta ja tulin heti katumapäälle. Tästä viestiketjusta sain lohtua :D

• sirppaaaa
    • ImoSka

No mutta eihän siel oo mitää brandostakaan ja sieltä oletettaen saa uggit?

• Naakanlento

hahaha niinpä muute!

• sohelisoheli

Lol, näkeehän jo tosta pelkästä sivustosta et noi on feikkejä. :D Älkää olko tyhmiä. Ei kukaan myy aitoja merkkikenkiä noin halvalla.

Eikö se nyt ole ihan selvää merkkikamaa ostaessa, ettei ne ole aitoja jos koko puljun jokainen kenkäpari on 50% halvempi kuin missään muualla.

Mä tilasin kahdet Uggit (Bailey buttonit ja ultra shortit) uggsaappaattallentaa.com sivustolta. Siellä on makeita värejä ja loistava valikoima. Suosittelen!

• amppa12

miten postimaksu? mikä tuli kokonaissummaksi jos lasketaan kaikki kulut yhteen?

• naakanlento

Katotaan ens viikolla, et mimmoset sieltä tulee.
      Snowboots-us.com :sta tilattaessa ei tullu mitään postikuluja.

Ostin Ugg Australian saappaat Miamista pari vuotta sitten. Ne maksoivat n. 120euroa. Melkein puolet halvemmat, kuin Suomessa. Eikä se tarkoittanut sitä, että ne olisivat feikit.

• annnniina

naakanlento, voisitkos sitten raportoida muille miten homma sujuu?

• hgggggggdv

mulla ainaki pujahti tuolta aidot ugg saappaat! Luotettava! ihanat leopardiit

• tilannut ja pettynyt
        hgggggggdv kirjoitti:

mulla ainaki pujahti tuolta aidot ugg saappaat! Luotettava! ihanat leopardiit

mitä todennäköisemmin ovat feikit nimittäin kyseinen sivusto ei ole aito, merkki kaapattu kiinaan!

• jhgfdfg
        tilannut ja pettynyt kirjoitti:

mitä todennäköisemmin ovat feikit nimittäin kyseinen sivusto ei ole aito, merkki kaapattu kiinaan!

Kiinassahan kaikki valmistetaan nykyään. Myös merkkituotteet.

• naakanlento

Nyt ollaan siinä vaiheessa tilausta, että ne kengät on tullissa. Tullimaksuja tuli 18 euroa ja jotain senttejä.
      Haen ne huomenna tai ylihuomenna. Sitten tulee lopullinen tuomio!

• Pettynyt asiakas

No mulle tuli ainakin feikit bailey button tripletit tänään. Ei ole sisältä oikeeta lampaanvillaa vaan jotain keinotekoista materiaalia, lisäksi pohja on tosi huonoa materiaalia, liukasta ja ei mitään oikeeta kumia. Nappien UGG-logo on tosi eri sävyisesti laserpoltettu. Lisäksi kengissä takana alhaalla oleva UGG-logo on vasemmassa jalassa vinossa. Hintaa tuli tullimaksuineen lähemmäs 100 euroa. Ensimmäiset epäilykset heräsi, kun maksu meni jollekin todella oudolle yhtiönimelle GZ bracelet tai vastaava ja pahimmat pelot heräsi, kun tullista tuli lappu, että olisi tullattava tuote, joka on Shaghaista. Tosi harmi maksaa feikeistä tollasta hintaa. Pistin noille snowboots-us.comille heti toki asiakaspalveluun viestiä, mutta epäilen että rahojaan saisi takaisin. Tyhmästä päästä kärsii koko talous. Ei kannata jatkossa ostaa ihan noin halvalla "oikeita" UGGeja, mieluummin sitten ostaa jollain parilla kympillä oikeasti feikit.

• villakissatarviiuggi

Mä ostin kans mustat classic bootsit. Koko osui nappiin ja kengän ulkonäkö on virheetön. Toimitus kesti n. 1,5 vkoa ja tullimaksut oli vähän päälle 17 euroa. Nyt mietityttää, että onko ne aidot ja varmasti lämpöiset...varren sisäkarva tuntuu samalta kuin esim. Stockan UGGeissa mut pohjakarva on mun mielestä eri materiaalia ja näin ollen pelkään niiden olevan feikit ja kylmät. Harmittaa, mut toisaalta olis pitäny hälytyskellot jo soida kun tarjous oli niin halpa.

• S

Tilasin itse juuri chocolate väriset Ugg saappaat mallia Classic Tall. Ajattelin että kun omistan jo entuudestaan aidot semmoiset olisi tämä helppo tapa hankkia uudet, hintaakin perustelin sillä, että en ole maksanut omistanikaan kuin 80 USD jenkeissä.. Noh about 1,5 odotuksen jälkeen ne sitten saapuivat ja tullista kävin ne hakemassa ja ne eivät olleet YHTÄÄN samanlaiset kuin snowboots-us nettisivun kuvassa tai omani kotona. Ne ovat NIIN feikit kun olla ja saattaa. Harmittaa hirveästi että hölmönä menin uskomaan sivustoa. Lähetin postia asiakaspalveluun, saa nähdä saanko ikinä rahojani takaisin. Mutta opin ainakin, ettei tuommoisiin sivustoihin ole uskomista.. Joten älkää tilatko sieltä.

• L

Menin itsekin tohon halpaan :( Tajusin mokani vasta kun veloittajana oli joku ihme firma Kiinasta ja summa eri mitä tilatessa ilmoittivat. Lisäksi nyt kun tarkemmin sivustoa katselee niin tekstithän on aivan täynnä kirjoitusvirheitä...
        Otin asiakaspalveluun yhteyttä ja sain peruttua tilauksen, eikä nyt kolmessa viikossa ole kenkiä tullut. Ongelmana nyt se, että myöskään rahoja en ole saanut takaisin eikä asiakaspalvelusta kyselyihini vastata (yllättäen!). Kyllä harmittaa niin vietävästi! Tyhmä mikä tyhmä, toivottavasti luottokunta saisi heihin paremmin yhteyttä ja rahat takaisin.

• L
        L kirjoitti:

Menin itsekin tohon halpaan :( Tajusin mokani vasta kun veloittajana oli joku ihme firma Kiinasta ja summa eri mitä tilatessa ilmoittivat. Lisäksi nyt kun tarkemmin sivustoa katselee niin tekstithän on aivan täynnä kirjoitusvirheitä...
        Otin asiakaspalveluun yhteyttä ja sain peruttua tilauksen, eikä nyt kolmessa viikossa ole kenkiä tullut. Ongelmana nyt se, että myöskään rahoja en ole saanut takaisin eikä asiakaspalvelusta kyselyihini vastata (yllättäen!). Kyllä harmittaa niin vietävästi! Tyhmä mikä tyhmä, toivottavasti luottokunta saisi heihin paremmin yhteyttä ja rahat takaisin.

Loppujen lopuksi sain kuin sainkin rahat takaisin kyseiseltä firmalta luottokunnan avulla. No, muistan ainakin tästä lähtien aina varmistaa mahdollisuuksien mukaan nettikaupan luotettavuuden ennen tilausta...

• a

feikit tuli, vieläpä väärää kokoa eikä s-posteihin vastata ja luottokunta ei osaa auttaa... great...

• Bansku

Juu mäkin erehdyin tuolta tilaamaan ja kun vertaan mun aitoihin niin on kyl feikit voi vee sanon minä!!! En suosittele firmaa

• piupau

feikit tuli mullekin, asiakaspalvelun kanssa tässä nyt tapellaan että tuleeko rahoja takaisin vai ei.. harmittaa tosi paljon :(

• täpinöissään sortunu

Itte tilasin syksyllä kans. Heti saatuani ihmettelin kun pohjat olivat kivikovat ja jäykät ja varressa vuori hirveän ohut tästä syystä varsi on liian löysä ja siten ruman näköinen, sekä kärjessä valmiiksi värivirhe. no pohja alkoi muotoutumaan yms, No pidin aitoina! Ei olis kannattanut, n kk päästä kummastakin kengästä vuori rikki ja irtoaa varpaiden päästä, välillä on varpaat pelkän pohjan päällä. tässä vaiheessa kun yritin etsiä reglamaatio tietoja sivu oli poistettu, nyt taas kk kuluttua sama sivu tullut takaisin (hieman epäilyttää)."kaiverrukset",varret merkit yms täsmäävät todenteolla aitoihin kun on mihin verrata. MUTTA FEIKIT NE OVAT ÄLKÄÄ TILATKO ei tarvii montaa kymppiä lisää laittaa kun saatta aidot. Sitäpaitsi lapussa lukee made in china ja paketin lähetyslaput yms olivat kiinaa! sitä vain ihmettelen kun kaverini aidoissa jotka on stocklta ostettu niissä lukee myös made in china...
      Hintaa en epäillyt sillä kävin keväällä jenkeissä ja siellä oli osa aidotista uggeista yms puoleen hintaan mut ei ollu enään kokoa. mutta en suosittele tilaamaan! voihan sieltäkin jollekkin tulla onnistuneemmat feikkiversiotkin. Sitäpaitsi tätä kyseistä sivua ei löydy laillistettujen sivujen joukosta. j jostain kaverini löysi että ainakin 2/4 osaa sivuista ovat feikkejä!

• Made in china

Aidot kengät tehdään myös tätä nykyä Kiinassa, että jos lapussa lukee ''Made in Australia'', niin taatusti ovat feikit.

• joku

on luotettava ittekki on tilattu:)

• moivaaaaa

NO KU EI OLE LUOTETTAVA HUIJARI ÄLÄ USKO EI SAA TILAA TOST KAUPAST NYT KAIKKI USKOKAA LUTUMUSSUKAT

• vierailija 63

ihan vain tiedoksi, Kengät ovat feikit, voin kertoa kokemuksesta! En suosittele. Ja kaiken huipuksi Voit olla yksi niistä joilla kengät jäävät tulliin sillä Tullin pyrkimyt on hävittää Feikit ja piraatit. ja nämä kuuluvat niihin, on hieman riskiä maksaa kengät jos tulli ne hävittää sillä niitä ei kukaankorvaa, oma moka. Vaikkakin on pieni määrä tuotteista joille käy näin, mutta riski silti. AJATELKAA NYT JÄRKEVÄSTI, mikä luotettava myyjä kikkailee sivustojensa kanssa, välistä ne ovat poistetut eikä mitään reklamaatio mahdollisuutta ole. ja varsinkin tuo kansainvälinen maksutapa: TURVALLINEN PAYPALL, joka mahdollistaa rahojen takaisin saannin, SITÄ MAHDOLLISUUTTA EI TUOLTA LÖYY!! Moni on varoitellut on kyllä täysin oma mokanne ja turha tulla jälkeenpäin valittamaan jos ei piraatit miellytäkkää!

• banaani:)

tarvin mielellään halvat uggit jos on napit tietääkö joku mistä saa? ei tarvi olla aidot!(:

• Samantha Jones

No eihän ne silloin ole UGGit, jos ovat feikit! Koittakaa nyt käsittää, että UGG on tuotemerkki!

• ugghuijaribuu
        Samantha Jones kirjoitti:

No eihän ne silloin ole UGGit, jos ovat feikit! Koittakaa nyt käsittää, että UGG on tuotemerkki!

niin se on totta ugg on tuotemerkki olet oikeassa neropatti

• banaani;)

NAMMMMMMM BANAAANI

• ugghuijaribuu

mooiii! Tilattiiin mekin kengät tuolta mutta joku kiinalainen oli siepannu sen kaupan ja äiti peruutti tilauksen ja sit ei ostettu niitä kenkiä ja nyt minulla ei ole talvikenkiä ja pienet sipi varpaani palee oi joi hurrrrrrrr

• 456464

Eiköhän esimerkiksi shoes.com tarjoa aitoja Uggeja. En sitten tajua, mikä niissä on niin hienoa, mutta antakaa mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe