Luin tiedotteen jossa sanottiin että Op Pohjola Groupilta on lähetetty sähköposti, jossa linkkiä Tärkeä Viesti kaksois napsauttamalla aktivoit viruksen. Mikä motiivi on pankilla saastuttaa ihmisten koneita? Outoa, perin kummallista.
Lähettääkö Op-Pohjola viiruksen???
7
123
Vastaukset
- Äly hoi...
Pöljä, ei viestiä ollut lähetetty OP:tä. Juuri noilla huijausviesteillä toisten nimissä huijataan.
- älä avaa
viesti oli huijausviesti, niitä tulee kai eniten Nordeasta, toki myös op, sammosta tai s-pankkilaiselle melko harvoin.
v_i _e_s_t_e_j_ä e_i s_a_a a_v_a_t_a - ppririiw
Minä luulen, että kun op on maalisten pankki ja töissä on pössinen, niin luulivat virusta kotieläimeksi.
Viirukset voi maksaa op-poonuksilla, kun niitä ei saa enää rahana. - kuopionhurjat
kyllä kalju k karvinen oli sanonut pössilelle, että anna taas tulla suoli tyhjäksi
- op örkki pössinen
Op-örkki Pössinen asialla, lähettelee prkl pöpöjä ihmisten koneille
- pååröör.r
osuuskassa on maaseudun vessa ja kaupinkien kusiputka
- örkki lähetti viirus
Avasin Pössisen lähettämän viestin ja nyt iski viirus... mikä nyt neuvoksi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462