19. päivä piti lähettää kirjeet valintakokeisiin pääseville ja ei-kelpoisille.. Onko joku saanut jo kirjeen? Päivän posti tuli jo ja edelleen epäselvyydessä ollaan.. paljon mahtanut olla pisteraja, jolla kokeeseen kutsutaan?!
Haaga-Helia, journalismin ko. Pisteraja pääsykokeisiin?
13
544
Vastaukset
- zurnalist
http://www.haaga-helia.fi/fi/koulutus-ja-hakeminen/tutkintokoulutus/toimittajakoulutus/journalismin-nuorten-hakutilasto
Viime vuonna vaadittiin 59/60 p. valintakokeeseen pääsemiseksi, mutta tänä vuonna näköjään ollut reilusti vähemmän hakijoita... veikkaisin, että nyt riittää 58 pistettä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Tsemppiä!- toinen hakija
olen tässä myös miettinyt, että ovatkohan toiset jo saaneet pääsykoekutsut journalismi-linjalle? Itselläni pisteitä on muistaakseni 65 koulumenestyksen, ensimmäisen hakutoiveen ja työkokemuksen kautta ja perjantaina tupsahti jo toisen ammattikorkean pääsykoekutsu, mutta Haaga-Helia uupuu... Olen hieman huolissani, joten pliiis: jos kutsut ovat jo saapuneet, niin kertokaapahan meille...
- toinen hakija
Se, ettei tähän ole tullut vastauksia on hyvä enne, mutta... posti tuli taas, eikä vieläkään kutsua, joten alan silti huolestumaan... Onko tosiaan niin, ettei kukaan ole vielä saanut kyseiseen pääsykokeeseen kutsua?
- hidasta postia
Soitin äsken Haaga-Helian toimistoon niin kuulemma kirjeet on lähetetty, mutta posti on hidas... Itsekin odottelin kirjettä ja raja oli tänäkin (harmikseni) vuonna 59 pistettä. Jospa ensi vuonna 58? :D
- NT
Mä sain pääsykoekutsun ko. linjalle nyt maanantaina (24.10), Asun tosin Helsingissä, jos sillä on vaikutusta asiaan?
Toivottavasti teille muillekin tulee pian :)- toinen hakija
pläh, soitin sinne hakutoimistoon ja kävi selväksi, että olinkin laskenut pisteeni väärin, eikä työkokemuspisteitä oteta vielä tässä vaiheessa huomioon... Eli mulla olikin vaan 55 pistettä, ei täten riittänyt pääsykoekutsuun :/
Noh, ei se mittää: toinen pääsykoe on kuitenkin viikon kuluttua, jos se sitten nappais... - haagahelia
ootko pääsyt ??
- NT
Onko tosiaan niin ettei työkokemuspisteitä otettu tässä vaiheessa huomioon ollenkaan? Sittenhän toi 59/60 raja on oikeasti tosi kova.. nyt alkoi pelottaa ne pääsykokeet. äh
- channuska
Ihan mahdotonhan tonne on päästä edes pääsykokeseen ellei ole L:n papereita!
Mäkin tosiaan luulin että lähtöpisteisiin lasketaan työkokemus mukaan.. eipä näköjään :( 53 lähtöpistettä ei sit riittänyt mihinkään prkl. - NT
Joo, en kyl ollut tajunnut edes miten älytön toi on ennen kuin nyt. Melko kiireellä hain (viimeisenä aamuna...). Luulen, että olisi jäänyt hakematta jos olisin aiemmin tajunnut.
Laskin just ja itsellä on tullut täydet 60 pistettä, mutta pääsykokeet pelottaa niin että enköhän mä jää rannalle ruikuttaa ja odottamaan ensi vuotta. Oon surkea pääsykokeissa... menen vaan ihan lukkoon. :) - sasa
Hain itse viime vuonna, mut jäi lähtöpisteet kaksi pistettä vajaaksi. Onko ainut keino hankkia pääsykoekutsu se että kirjoittaa äikän uudestaan tai oottaa vuotta jolloin pisterajat laskee?
- Karoliina--
Hei, olisko täällä kettään jolle on tänä vuonna tullu pääsykoekutsu? Itse sain kutsun tänään ja nyt kyllä alko koe jännittää ihan kauheesti :D etenkin tuo psykologinen haastattelu :s
mullekin tuli kutsu! enemmän kyllä jännitän niitä soveltuvuustestejä ja kirjottamista ku haastattelua :f
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472