Elikkä nyt on hieman kansioiden karsimista meneillään. Minulla on muutamia kuvia eri kansioissa ja niihin kertynyt kommentteja yms mutta haluaisin nyt saada nuo kyseiset kuvat profiilikuvakansioon niin, että kaikki kommentit, tykkäämiset säilyisivät. Onko mahdollista? Olen onnistunut nyt vain periaatteessa "kopioimaan" kuvan profiilikuviin niin että kaikki kommentit ovat poistuneet uudesta kuvasta. Siis onnistuuko kuvan siirtäminen profiilikuviin niin kuin muidenkin kansioiden välillä kuvia pystyy siirtelemään? En haluaisi että on sitten kaksi samaa kuvaa, jos valitsen jonkun niistä profiilikuvaksi, enkä myöskään haluaisi poistaa kaverieni kommentteja samalla kun poistaisi alkuperäisen kuvan. Toivottavasti joku ymmärsi, apua kaipailen :)
Kuvaongelma Facebookissa!!
ondine
1
69
Vastaukset
- 88888
joo sama ongelma täällä ! apua tarvittais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532