AUTOKORJAAMOT

puhdas istuin

Onko oikein, että korjaamon "öljyinen ja rasvainen mies " menee asiakkaan autoon istumaan (siirtämään autoa) likaisilla haalareillaan ?? Asiakas menee sen jälkeen valkoisilla housuillaan istumaan ja saa housunsa likaisiksi? Eikö heillä tulisi olla suoja ressua jonka levittäisi penkille ennen istumista autoon?
Muuten, Auto-Kulmassa törmää tähän asiaan.

35

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakka rainen

No eihän se ole oikein...ei
      Mutta annoitko palautetta SUORAAN ko. putiikin ESIMIEHELLE?
      Tuo narina täällä ei paljoa auta. Vai helpottiko sinua?

• puhdas,,,

"Esimiehet" istuvat itse töitten lomassa siirtämään autoa , tekevät samoja hommia kuin heidän asentajatkin.Toivon , että täältä huomaisivat sen? ja korjaisivat asiansa. Jos eivät huomaa niin täytynee sanoa.

• valivalivalivalivali

Tää on vissiin sama naishenkilö joka valitti jo aiemmin autokorjaajien vaatteista, mitä vittua se sulle kuuluu miten pukeutuu jos autosi laitetaan kuntoon?

Autokorjaamon vastuulla ei ole, laitatko juuri sinä päivänä vitivalkoiset housut, ja oisit laittanut perkele istuimellesi suojan tai ajanut itse sitä kottikärryäsi.

Olisit rutissut paikanpäällä, mitä täällä enää iniset, hölmö.

• SÖT SÖT-------------

Siinä taas yksi oikein ÄLYKÄÄPIÖ !!! HAHAHAHAHAHHAHAAA. Vittuukos sinä siinä vikiset? Turpaakos haluat?? Taidat olla yksi niistä rasvareista, ei muuta kuin suojaat vaan autonpenkin ennenkuin siihen rasvasen persees asetat

• valiAGAINvalivali

Oijoi kun pelottaa!! Capslockin käyttösi kertoo samaa kuin dokumentti, missä apinalle yritettiin opettaa työkalujen käyttöä : Ei oppinut.

Osui ja upposi, ainakin itku-potku-raivaristasi päätellen että HAH HAH itelles, vajakki.

Opettele korjaamaan romusi itse tai osta uusi auto vitun köyhä.

• korjaaja ,

niinpä,kyllä korjaamolla ei ole asiaa mennä pas.haalareissa auttoon ja aiheuttaa lisää kuluja asiakkaalle

• ESKOSBAR

korjaaja ei unohda mitään!

• eskosbar

kyllä niitä puhtainaki näkyy!

• 30.

Ai mitä näkyy puhtaina???? Korjaamossako oleva?? No ei takuulla näy puhdasta. Korjaamo on korjaamo ja siellä on työntekijät työnsä näköisiä eli haalarit päällä. Heidän tulee suojata asiakkaan auton istuin jollain pressulla tai jollain muulla ennenkuin istuvat auton penkille.

• nostettu ylös

Näin on,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, puhut vähän, mutta asiaa !

• nahkatuppipenkki

No ei teillä hyvä auto voi olla, kun kiertää paikkakunnan autokorjaamoita?? Eihän uutta autoa tartte viedä,, kuin renkaat vaihtaa! (niinkuin minä teen) Kunhan kehut vaan !!!!!!

• Hyvä palvelu

Pitäähän sitä uudempaa autoakin käyttää vuosihuolloissa ja öljynvaihdoissa renkaidenvaihdon lisäksi. Jos siis autostaan haluaa pitää hyvää huolta.

• autoexpert

Öljyt ny osaa itsekkin vaihtaa, kun vähän kehtaa.

• manoilman

Kyllä voi mutta...mietippä mitä se itse vaihtaminen kustantaa.

Tässä oma esimerkki:
        -n30€ (3.9l)
        -Suodatin n6€
        Eli yhteensä 36€
        Sitten työ siihen työ eli n15min
        Haalarien laitto päälle, rasvaiset näpit, öljyä roiskuu hieman päällekkin,
        jäteöljyn hävitys.

Tuo öljynvaihto maksaa n35€ liikkeessä samoilla öljyillä ja sen ajan
        voi juoda kahvia. Eikä tartte huolehtia jäteöljyistä eikä olla näpit rasvassa.

Kannattaako? Ei minusta.
        Vaihdoin ennen itse öljyt autoihini mutta funtsin ettei kannata.

• A+3
        manoilman kirjoitti:

Kyllä voi mutta...mietippä mitä se itse vaihtaminen kustantaa.

Tässä oma esimerkki:
        -n30€ (3.9l)
        -Suodatin n6€
        Eli yhteensä 36€
        Sitten työ siihen työ eli n15min
        Haalarien laitto päälle, rasvaiset näpit, öljyä roiskuu hieman päällekkin,
        jäteöljyn hävitys.

Tuo öljynvaihto maksaa n35€ liikkeessä samoilla öljyillä ja sen ajan
        voi juoda kahvia. Eikä tartte huolehtia jäteöljyistä eikä olla näpit rasvassa.

Kannattaako? Ei minusta.
        Vaihdoin ennen itse öljyt autoihini mutta funtsin ettei kannata.

Mihin ompelukoneeseen riittää 3,9 litraa öljyä ? Autojen (valmistusmaa Saksa, 6-8 sylinteriä) öljytilavuudet on n. 6 litraa ?

• 396BB
        A+3 kirjoitti:

Mihin ompelukoneeseen riittää 3,9 litraa öljyä ? Autojen (valmistusmaa Saksa, 6-8 sylinteriä) öljytilavuudet on n. 6 litraa ?

OHO! IHANKO 6litraa!!! WAAAAAAAUUUUUUUU! ON SE KOVA!

• urpelo
        396BB kirjoitti:

OHO! IHANKO 6litraa!!! WAAAAAAAUUUUUUUU! ON SE KOVA!

...ja ameriikanmosseissa riittää 4 litraa, "suunniteltu" kestämään vain hetken...

• NuoriNainenImatralta

Nämä palstat on tarkoitettu mielipiteiden ja neuvojen vaihtoon, joten on kyllä kumma kun ihmiset jaksaa urputtaa siitä, että joku käy ongelmastaan avautumaan. Että näin...

Itse koin tämän saman ongelman pari päivää sitten, kun kävin ostamassa uudet renkaat. Toimistossa siistivaatteinen mies ajoi auton sisään. Lähtiessä toinen mies kysyi, että ajanko autosi pihalle ja tottakai annoin hänen ajaa, koska pidin sitä kohteliaana ja hyvänä palveluna. Vasta kotimatkalla itse älysin, että miehellä oli likaiset haalarit päällä. Vaatteet haisivat öljylle ja paperilla hangatessa penkistä irtosi mustaa, vaikka näkyviä tahroja ei ollut.

Käsittelin penkin vaahtopesuaineella. Toivottavasti se hieman auttoi. Ainakaan ei haise paskalle ja tuskin irtoaa enää mitään. Harmittaa se silti, että pitää ammattilaistenkin käsissä suojella autoaan. Kyllä ammattilaisen pitäisi huolehtia, että asiakas saa autonsa samassa tai jopa paremmassa kunnossa takaisin. Itse huolehdin autostani, kun en halua romuläjällä ajaa. Sitten toiset sotkevat penkkini tai lommottavat autoni parkkipaikalla. Ja minä maksan.

• c..

Niin mutta miksi et sanonut asiasta paikan päällä? Meillekkin sattuu pajalla mokia että tulee tahroja kun joutuu vaikka jalkotilasta jotain käydä irroittamassa ja penkki rötvääntyy ja ei sitten itse sitä huomata, mutta kun asiakas huomaa ja sanoo asiasta niin tottakai me se hangataan puhtaaksi.

• 1+7

Ettei vaan ole taas sama liike? HEI KAVERIT AUTO-KULMASSA,, KÄYTTÄKÄÄ SUOJAA KUN MENETTE ASIAKKAAN AUTOON.

• Tunn

Taisi olla ESS Autotalo Seinäjoella? Siellä ainakaan EI suojata penkkejä paskaisilta haalareilta.

• lknjv

Taikka jos ei ole paikkaa missä itse vaihtaa nuo öljyt. Ei viitsi monikaan/saakkaan vaihtaa kerrostalon pikkuparkkiksella..

• 10w/30 minimani

Totta..ennemmin vie kiesin nosturille ja maksaa sen jokusen kympin, kun vertaa näillä keleillä tunkin kanssa pihalla räpeltämiseen. Tietenkin niille jotka touhuu näitä ihan tekemisen ilosta niin mikä ettei.

• torsti--

Ettei vaan ole taas sama liike? HEI KAVERIT AUTO-KULMASSA,, KÄYTTÄKÄÄ SUOJAA KUN MENETTE ASIAKKAAN AUTOON.

Vieläkin tämä sama asia, eikä mitään muutosta?

• Kevätrallissa

Ratin rasvaus ja penkin paskaus on välttämätön toimi joka tulee tehdä huollossa.Eikö tästä ylenpalttisesta palvelusta edes veloitettu lisämaksua?

• gfdjlx,fd

Taidat olla autokulman rasvareita kun noin puhut??Katsotaanpas sanoi setä??????

• Automekaanikko

Monessa firmassa ohjeistetaan työntekijöitä suojaamaan penkin ennen siihen istumista likaisilla haalareilla.. On eri asia, kuinka moni työntekijä tätä noudattaa..

• dghkhklcv

Tässä mainitussa virmassa ei näköjään siitä ole edes puhuttu? Ei todella saa mennä rasvaisilla työ haalareilla asiakkaan autoon istumaan ja likaamaan istuinta !!

• ei jummarra

Voiskohan niitä haalareita joskus vaihtaa ?

• jymmärrän.

Siitä huolimatta työhaalari on aina työhaalari ja se päällä ei saa mennä asiakkaan autoon istumaan. Ei se niin suuri vaiva ole hommata suojus jonka laittaa istuimelle ennenkuin siihen istuu

• ölsdmödmöm

helvettiäkö menette sellaiseen paikkaan jossa asentajalla on haalarit perseen puolelta rasvaiset. se kertoo jo paljon firmasta jos näin on. itse käyn sellaisella korjaamolla jossa ei käytetä istuinsuojia mutta eipä ole penkit siitä huolimatta likaisia. niitä haalareita voi myös vaihtaa jos sattuu likaantumaan reilummin jostain syystä. öljyn vaihdossakin selviää tahroitta kun ei asentaja sählää ja keskittyy työhönsä. jos jonkun haalarit ovat takapuolelta rasvaiset niin pakkohan niiden on istuskella jossain esimerkiksi likaisella työpöydällä. omassa kantapaikassani ei näin ole vaan siellä tehdään töitä, ja jos istuskellaankin töiden välissä niin sitä varten on keksitty nykyään tuoli jota voi käyttää. terveellä maalaisjärjellä pärjää jo pitkälle näissäkin asioissa.

• Tyrvälä

Puhuu mies jolla ei ole edes autoa =)))

• vittimieookännis

Käyttäkää örkinkorjaamoa! Se o paras!

• 1819

Ja sais verosa maksettua...

• jorma661korjaaja

Vetäkää sukka päähän ja päriskää👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe