Poliisit on kovia poikia

pollisit yli-ihmisii

Kovasti täällä aina mollataan poliiseja lässyiksi ja tyhmiksi, mutta miettikääs kun jossain joku riehuu kirveen kanssa niin poliisi on se joka sen tyypin sieltä hoitaa pois! Ainakun kun vaaralliset konnat riehuvat aseiden kanssa ynnä muuta missä tavalliset ihmiset ovat voimattomia niin poliisi onnistuu siinäkin. Öiseen aikaan huristelevat kaupungilla ja kuskaavat rähiseviä ja uhkailevia retkuja putkaan. Moni pissisi housuun siinä tilanteessa!

16

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r 500

Sama juttu,itse kunnioitan heitä.Vaikka rahtarina en aina pidäkään näistä
      tienvarsiratsioista.Se on kuitenkin heidän työtään ja aina olen saanut asial-
      lista kohtelua.Olen joskus saanut sakonkin,mutta vikahan on ollut minussa.
      Toivottavasti tarkastavat ulkomaalaisia samassa suhteessa.
      Jos meidän läheinen ihminen on vaarassa,kadonnut tai meitä uhataan,
      poliisi on se ensimmäinen joka laittaa itsensä alttiiksi vaaralle meidän
      takia.En ainakaan tahde vaikeuttaa heidän työtään millään tavalla.Sympa
      tiat on heidän puolella.Kaikkea hyvää Lainvalvojille!!!!!

• 12++14

******poliisi on se ensimmäinen joka laittaa itsensä alttiiksi vaaralle meidän
      takia******

Tuo nyt kuuluu poliisin tehtäviin ja virkavelvollisuus on näin tehdä. Eivät ne poliisit sen kummallisempia ole, kuin muutkaan. Tietysti, jos taistellaan elämästä ja kuolemasta, niin kyllä useampi silloin pystyy hämmästyttäviin suorituksiin.
      Treenatut porukat, kuten karhuryhmä ovat erikseen. Ei sekään ole kuitenkaan sen kummempi, kuin armeijan vastaava.
      Tietääkseni Mannerheimristin ritareista ei ollut yksikään virassa oleva poliisi.

• -.- jaa??

No jos joku tulee uhkailee aseelle ja mulla olis ase niin mitähän tekisin? Samaa ku poliisit.

• ei merkitystä

Minä en vaivautuisi. Jos joku uhkaa aseella, niin saa sitten samalla vaivalla vetää liipasimesta. En menetä mitään. Se on ihan sama vetääkö liipasimesta joku rikollinen vai poliisi. Lopputulos on sama joka tapauksessa. Vaikkei kumpikaan vetäisi liipasimesta niin päädyn joka tapauksessa hautakiven alle jossain vaiheessa elämääni, kysymys on vain milloin? Kukaan ei jää kaipaamaan.

• Mäoonniinkova

Niin, sitä asetta pitää ensinnäkin osata käyttää. Toiseksi pitäis olla pää kunnossa, kestääkö kupoli painetta tiukassa paikassa, tosi kovia poikia löytyy ampumaradoilta, jossa ammutaan laboratorio-oloissa pahviukkoja.

Veikkaanpa, että sulla taitaisi stressi ottaa ylivallan ja paskoisit housuun, ihan tahtomatta.

Josko kuitenkin jätettäis nuo ramboilut sinne radalle ja annetaan ammattilaisten hoitaa hommansa...

• Janne Jokinen.

Ainahan ne voi hoitaa itekin joko samantien tai jälkikäteen. Mielikuvitus on vaan rajana. Yllätyksiä tulee mutta niistä opitaan.

• qwertyuikl,mnbvcx

kyllä se kirveen heiluttaja tottelee myös minun haulikkoanikin tarvittaessa ei siin äpolisia tarvita kuin jälkien selvittelyssä kun itsepuolustukseksi alkoi etu sormesta vetää suonta

• Kadunkundi

Ilmiselvä provo. Eihän kukaan täysjärkinen mies pelkää aseitten ja lain tuekemana mitään, saatikka ainakaan kännisiä örveltäjiä joista ei ole vastusta muutenkaan.

• Abcdef

Pidän poliiseja enemmän suojelusenkeleinä kuin lujina lain kourina. Tämän opin sedältäni, joka oli hyvä poliisi.

• Niinkö luulet ?

Mahdatkohan kuitenkaan tietää sedästäsi koko totuutta ? Usein vain on niin, että ihmisellä on varsin erilainen käytös eri tilanteissa.

Hyvänä esimerkkinä tästä voidaan sanoa olevan vaikka tämä viime aikoina otsikoissa ollut palkittu mainosmies joka eli kaksoiselämää Canonball:ssa.
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102414625942_uu.shtml
        "Mainosjohtajan kaksoiselämä rikollisjengiläisenä"

Ihan samoin poliisi voi olla täysi nilkki ja rosvo työasioissa ja samalla pitää yllä mukavaa kuvaa itsestään siviilissä. Kaikki vain ei aina ole ihan siltä miltä näyttää, varsinkin kun katsoo asioita subjektiivisesti sukulaisena.

• Suojelusenkeli juu

• Nainen -85

Niin... ei minullakaan ole varsinaisesti mitään poliiseja vastaan, mutta valitettavasti olen aina joutunut itse puolustamaan itseäni, on oltu vastakkain niin murtovarkaan, kuin muutaman väkivaltaisen tai ainakin väkivallalla uhkailevan henkilön kanssa. Poliisilta ei ole apua tullut, vaan nuo tilanteet olen hoitanut itse. En ole turvautunut väkivaltaan, vaikka moni olisi varmaan niinkin voinut tehdä, vaan asiat on ratkaistu muuten; on ehkä hyvää tuuriakin, että noista tilanteista on selvitty puhumalla. Joskus on pitänyt sanoa kovastikin. Miksi en ole saanut apua poliisilta koskaan? En tiedä. En edes ole ns. poliisin vanha tuttu, joten eivät varmasti kuvittele, että "se on se tyyppi, siellä nyt aina riehutaan, ei sitä tarvitse ottaa tosissaan" tms - ikinä en ole ollut poliisin kanssa tekemisissä, paitsi kun olen hakenut passin. Edes sakkoja en ole koskaan saanut. Aina on vain ollut poliisi liian kaukana, eikä apua ole ollut mahdollista juuri sillä hetkellä saada - tämän murtovarkaan kanssa keskustelu tapahtui mökillä maalla ja pari muuta mielenkiintoista tilannetta esim. junassa, keskellä ei mitään.
      Vielä en ole pissinyt housuun, vaikka eihän sitä koskaan tiedä milloin ekan kerran menee pöksyt vaihtoon tuollaisten takia... toivon tietenkin, ettei mitään enää sattuisi, mutta en pelkää, ainakaan enää - kaikkeen tottuu? Surullista, että aina ei poliisin apua saa, vaikka tarvitsisi.
      Onneksi rähisijät ym. ovat uskoneet minua. Ja jopa rauhoittuneet (!) Minulla on sitten näköjään sellainen vaikutus ;)

• dhdndnnn

Se ei saatana vaadi kovinkaan kovaa jätkää, kun tietää, että saa ampua sitä riehujaa vaikka päähän ilman minkäänlaisia seuraamuksia, paskahousuja koko sakki, kun ottetaan noilta paskalakeilta ase ja virkapuku pois niin samalla karisee se muka rohkeus.

• Mieti hetki...

Kyse on velvollisuudesta ja sen täyttämisestä. Lain oikealla puolella ei mene yöunet ja kestää tutkinnan ja hutkinnan. Kyse ei ole kuin sopivista henkilöistä vastuullisessa tehtävässä. Ei henk.koht. asioista. Ilman uhoa. Huomioi viimeinen lause! Huomaatko? Siksi et pääse pol.kouluun.

• dhdndnnn
        Mieti hetki... kirjoitti:

Kyse on velvollisuudesta ja sen täyttämisestä. Lain oikealla puolella ei mene yöunet ja kestää tutkinnan ja hutkinnan. Kyse ei ole kuin sopivista henkilöistä vastuullisessa tehtävässä. Ei henk.koht. asioista. Ilman uhoa. Huomioi viimeinen lause! Huomaatko? Siksi et pääse pol.kouluun.

Miksi luulet, että tahtoisin poliisikouluun? Poliisi kestää tutkinnan, koska tietää, ettei joudu vastuuseen tekemistään rikoksista, moisesta toiminnasta on rohkeus ja vastuullisuus kaukana, hyväveli taputtaa ja suomen suurin järjestäytynyt rikollisjärjestö jyllää.

• ei asiaa miesten luo

Vastauksei tyhjensi kaiken. Itkua pillittävä luuseri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe