Naisen elekieli

Kymysys kuuluu

Askarruttaa tuo naisen elekieli ja uskaltauduin sitä täältä tytöiltä kysymään.
Jos nainen tansseissa jää monen tanssin ajaksi lattialle, katsoo tosi pitkään silmiin ja tulee hyvin iholle. Kysymys kuuluu: voinko pyytää mukaan yöksi vai pilaanko koko homman. Siis jos nainen on kiinnostunut ja haluaisi tutustua, pyydänkö ensin jonnekin jonain päivänä kahville tms. Tarkoitan tällä että eräs nainen loukkaantui kun kysyin yöksi. Sanoi että etsii jotain kestävämpää, eikä enää vilkaissutkaan. Jos en kysy, ajatteleeko nainen: Taas suomaistumpelo, ei tajua, vaikka kuinka viestitän yhteistä yötä ! Mitä tehdä ettei pilaa hyvää starttia ?

46

1284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi tippaleipäaivo

Pakko sanoa naisena, että liian suoraviivainen eteneminen saa naisen tuntemaan itsensä halvaksi ja se taas antaa kuvan kysyjän käsityksestä naisesta! Ymmärrätkö?Tämä johtuu tippaleipäaivojen ominaisuuksista/kyvyistä, jotka salaman nopeasti laskevat kysymyksen sisältämän monimutkaisen kaavion... ;D

Sitäpaitsi asia on niin ettei kuvailemasi käytös välttämättä kerro tanssittajan seksuaalisesta vetovoimasta (ehkä), vaan olet onnistunut, niin tanssin, kuin käyttäytymisesikin osalta naisen tuntemaan olonsa rentoutuneeksi . Tanssi on ollut nautittava ym., siis ennen kysymystäsi.

Äläkä pelkää: Jos nainen on vapaa, teillä jutut natsaa muutenkin kuin tanssin osalta, on suhde aina mahdollinen. Mieti keinoja jolla saisit naisen tuntemaan itsensä prinsessaksi, haluttavaksi ilman "panovihjauksia".

Lopuksi: Nauti hetkestä! Yleensä, jos lopetat seksin/rakkauden vonkaamisen, tulet sitä saamaan, eennemmin tai myöhemmin.

• Hajuvesihaisee

Olipas se "selonteko"! On todellakin miehelle neuvottava todellisuus siitä mitä ja miten on suhtauduttava. Tärkeintähän tuossa on että, ei tosiaan halua ei tarkoita minkään saamista.

Kysehhän onnaisen kieroilusta ja keinottelusta saada alistetuksi mies tosiaan prinsessoimaan ja ylistämään ja täten tulla alistetuksi alusta alkaen. Ei hyvä tavaton jos tuossa vaiheessa osaa lähteä vaan kävelemään niin ihme on.

Suhde alkaa vakaaksi ja kannatavaksi edes edistää juuri siitä ettei tuota alistus ylistystä ilmene !!! Jätä se daamin itsensä oikeutteluksi ja kiemurteluksi ja etsi rehtiä ja rehellistä sekä ns läpinäkyvää daamia...

• Juuri näin
        Hajuvesihaisee kirjoitti:

Olipas se "selonteko"! On todellakin miehelle neuvottava todellisuus siitä mitä ja miten on suhtauduttava. Tärkeintähän tuossa on että, ei tosiaan halua ei tarkoita minkään saamista.

Kysehhän onnaisen kieroilusta ja keinottelusta saada alistetuksi mies tosiaan prinsessoimaan ja ylistämään ja täten tulla alistetuksi alusta alkaen. Ei hyvä tavaton jos tuossa vaiheessa osaa lähteä vaan kävelemään niin ihme on.

Suhde alkaa vakaaksi ja kannatavaksi edes edistää juuri siitä ettei tuota alistus ylistystä ilmene !!! Jätä se daamin itsensä oikeutteluksi ja kiemurteluksi ja etsi rehtiä ja rehellistä sekä ns läpinäkyvää daamia...

Tuollaisia prinsessoja on sitten ikisinkkuna, kun se parisuhde ei sitten samaa liehittelyä päivästä toiseen olekaan.

• jivettäjä.

Naisen ajatuksia on miehen mahdoton arvata! Voithan aina kokeilla kysyä panohommia, mutta se vaatii tietynlaista kemiaa teiltä molemmilta. Eikös jokin aika sitten ollut juttua, että parhaiten saa seuraa menemällä suoraan asiaan!

Toiset naiset taas suostuvat tapaamaan tanssien ulkopuolella, nähtävästi saadakseen paremmin selvää miehestä. Toisinaan päädytään petiin, toisinaan nainen paneekin jalkansa ristiin ajatuksella "vääränlainen ukko".

Minäkin uskon että nainen saattaa loistaa sinun läsnäolostasi vain teidän tanssikemiastanne! Olet onnistunut tanssittamisellasi valloittamaan naisen. Eri asia on, mihin se saattaa johtaa, monet tansseissa luodut suhteet rajoittuvat vain tanssilattialle. Nainen saattaa olla jopa varattu ja on vain tanssimassa.

Tänä päivänä tuntuu mahdottomalta, että joku olisi naisen valloittanut tanssilla! Entisaikaan riitti, että osasi hitaan valssin ja kävelyhumpan, nyt pitää osata sulavasti ja jopa fiilistellen kaikki lattarit ja kädenalitanssit, saadakseen naisen hurmokseen!

Onneksi olkoon, jos olet onnistunut saamaan jonkun naisen kasvot loistamaan!

• Pyydä kahville

"Kysymys kuuluu: voinko pyytää mukaan yöksi vai pilaanko koko homman."

Pilaat. Lavalla käyviä naisia pitää lämmitellä ja pitää kädestä kauemmin. :)

Ravintolassa käyvät naiset ovat taas tottuneet tuollaisiin miehiin, joten ehdotus ei siellä liene suuri yllätys.

• kysyn tässä

Lavoilla käyvät naiset eivät käy ravintoloissa?

• Pyydä kahville
        kysyn tässä kirjoitti:

Lavoilla käyvät naiset eivät käy ravintoloissa?

"Lavoilla käyvät naiset eivät käy ravintoloissa? "

Käsittääkseni en tuollaista väittänyt. Minä ainakin käyn aika ajoin myös ravintolassa, joten siksi tiedänkin tuon ravintolan yleisemmän ehdottelumeiningin. :)

• kysyn uudelleen

• thinkki

• marttakerhoksi
        thinkki kirjoitti:

Roskalehden välittämä "tutkimus" ei varmasti ole totuus.

Näin minustakin tuntuu. Jos naisista 70% ei ole kuullutkaan ko. sivuston olemassaolosta niin tuloskaan ei voi puhua kaikkien naisten puolesta.

• Vastaan uudelleen

• Baddingin sanoin

Turha on toiveita kantaa
      turha on haaveiden tie
      jos jotain antaa tai lemmen rantaa käy santaan se suoraan vain vie
      aamuhun yön tähdet haipuu
      idässä pian ruskottaa
      karvas jää kaipuu, pää alas taipuu
      päivä käy uus' koittamaan

• herrasmies 123

Tämä onkin ikuisuuskysymys. Jota pohdin, joskus itsekkin. Miehen ja naisen kommunikoinnin vaikeus.
      Mies hakee seksiä, heti kun nainen nojautuu iholle ja katsoo silmiin. Se on miehelle luonteva ajatus, kun rupeaa tekemään niin ****** mieli.

Nainen, ehkä haluaa ..... ?

• Vipeltäjä:)

Uskoakseni suurimmaks osaks homma menee pipariks heti jos
        yökylään heti pyytelee, mä ainakaan enää suosiol lähelle tulis.
        Fiksumpaa on alottaa varovaisemmin, voihan jo siel vaik kysyy et saako tarjota kahvit ja sit seuraavaks vast esittää muuallaki tapaamista.
        Tietty meit naisiikin on monenmoisii, mut jos ei heti kuitenkaan
        ehdota yötä,niin voisin uskoa et siit vois jotain tullakin.

• kissapoikas

Kysymys on hyvä, mutta se hyvin vähän riippuvainen naiseudesta, miehuudesta tai tanssimisesta. Kyseessä on ihan tavallinen yksilöiden välinen kommunikointi jossa yksilöiden väliset erot ovat suurempia kuin sukupuolen tai harrastaneisuuden merkitsemät erot.

Jos joku loukkaantuu siitä, että pyytää suoraviivaisesti yöksi niin ei ole ihme ja olet tehnyt virheen. Tuollaiseen kysymyksen voi kyllä esittää, mutta siihen on sisällyttävä takaportti jolla molemmat voivat tyylikkäästi perääntyä, se on vaikka huumori tai muu vastaava juttu. Mallia voi katsoa eläimistä; toista voi lähestyä vasta kun vastaanottomerkki saadaan, muuten saa nenälleen.

On kyllä helppo ymmmärtää, että läheinen tanssi voi sotkea tilanten lukemisen.

• Yksflikka1111

Pari naista sinulle jo vastasiksin siihen voiko heti yöksi pyytää.. olen heidän kanssaan täsmälleen samaa mieltä. Ei kannata yökylään pyydellä suoraan lattialta, lavatansseissa käyvät naiset odottavat herrasmiesmäistä käytöstä ja heille tulee suorasta ehdotuksesta sellainen mielikuva, että olet ainoastaan petiseuraa vailla.. se saa tosiaan naisen tuntemaan olonsa halvaksi. Jos siis olet pelkkää petiseuraa vailla, suosittelen hakemaan sitä kapakoista, alkoholi madaltaa kynnystä suostua ehdotteluihin, joten sieltä saat helpommin jonkun mukaasi.

Tansseissa kysy naista ensin vaikka lavan kahvioon kahville/limulle. Jos suostuu siihen, juttele, että olisi kiva nähdä ja tutustua ihan tanssien ulkopuolellakin.. Jos nainen näyttää tyytyväiseltä ja innostuneelta, voit kysyä vaikka ulos syömään/leffaan jne. Pyri kuitenkin ensin varmistamaan, että nainen on vapaa, ellet jo tiedä sitä!

Pariutuminen tanssilavoilla ei etene yhtään sen erikoisemmin kuin muissakaan tilanteissa. Useimmat naiset haluavat ensin tutustua potentiaaliseen puolisokandidaattiin, ennen kuin hypätään lakanoihin. Alkoholi ei tanssilavalla ole alentamassa kynnystä, mikä voimistaa tätä taipumusta entisestään.

• tanssija82

Naisena voisin tohon vastata, et ei kiitos! Toki olis kiva löytää tanssilavalta taikka tanssiravintolasta se oikea, mut en todellakaan haluu tutustua mieheen joka hakee vain panoseuraa. Kannattaa kysyä esim. kahville tai pyytää vain numeroa.
      Ja tuoda selvästi esille se että on vapaa. Varatut EI KIITOS! Kyllä se suhde siitä etenee, jos on kemiat kohdallaan.

• nainen_kolmeviis

Täällä sinkku nainen ja mukavan tanssittajan kohdalle osuessa saatan hyvinkin jäädä lattialle usemman tanssin ajaksi, tulla iholle ja katsoa silmiin, mutta se ei kyllä minun kohdalla tarkoita sitä, että yöksi kannattaisi kysyä. Ennemminkin menee vähän maku... Mieluummin, niinkuin tuolla jo muutkin kommentoi, pyydä tanssipaikan kahvioon, tai muulle kahville toisena päivänä tai ihan vaan puh. numeroa. Näin toimimalla ei minun mielestäni voi mitään ainakaan hävitä ja yökyläileen ehtii sitten myöhemminkin, jos siltä tuntuu.

• naisihminen_

Aika keskenkasvuisen kysymys. Pumpattavia ja pantavia saa tilattua netistä tai seksikaupasta, oikeat naiset ovat ihmisiä. Suosittelen kysyjää menemään kotiin nukeilla leikkimään ja kasvamaan.

• Anna jatkua yön

NAISENA vastaan, et saat kysyä jatkoja :)....... Saatille jo pääsisit minunkaa ;)

joten

• Ehkei onnistu....

Ajattelitko käyttää suomalaisen euroedustajan tunnettua iskurepliikkiä: We go room?

• Pitkä kokemus

Jos tämä nainen on aktiivinen tanssinharrastaja, niin älä ehdota mitään. Tutustele rauhassa. Tanssinharrastaja on ihan oma rotunsa ja voi käy iholle kiihkeästikin, vaikka ei mitään tarkoita. Satunnaiskävijän lähentely pitää taas ottaa vakavasti. Eli tarvitaan pientä taustakartoitusta ennen jatkotoimia.

• peräkamarigogo

Naiseni on niin kova tanssiman että hän käy kurseilla ja tassimassa ainakin kerta viikkoon ja sanoo että vaan tanssimassa. Minä en osaa tanssia... voiko olla noin että vuodesta toiseen hän käy vaan tanssimassa ettei sieltä löydy joku kolli hänelle:)?

• vartointia
        peräkamarigogo kirjoitti:

Naiseni on niin kova tanssiman että hän käy kurseilla ja tassimassa ainakin kerta viikkoon ja sanoo että vaan tanssimassa. Minä en osaa tanssia... voiko olla noin että vuodesta toiseen hän käy vaan tanssimassa ettei sieltä löydy joku kolli hänelle:)?

Paree olis, että et laske naistasi töihin etkä tyttöjen iltaankaan. Niistä molemmista on todistettavasti löytynyt miehiä.

• peräkamarigogo
        vartointia kirjoitti:

Paree olis, että et laske naistasi töihin etkä tyttöjen iltaankaan. Niistä molemmista on todistettavasti löytynyt miehiä.

Tarkotatko että minun pitäs vartioida naistani jotenkin? Ei naisia voi vartioida ne antaa piparia vaikka kaupan sovituskopissa vieraalle vaikka kuinka ois hyvä suhde kun ne päättää niin ne kyllä paikan löytää ja ajan.

• Ainaanmiäs

Mitä elekielestä, enemmän mua kiinnostaa häpykieli.

• PervoHeikki

Totta puhut Ainaanmiäs. ja se imuttelu vielä. Nam nam.

• 36v. Tanssiman

Miksi te naiset annatte aivan vääriä signaaleja? Aina tansseissa muutama nainen työntynyt aivan poski poskea vasten. Tuntuu hyvältä. mutta se ei taas tunnu hyvältä että saan kuulla melkein aina että varattu on. Eikö oma mies riitä vai mitä te haluatte? Haluan vihdoinkin tavata sellaisen naisen tansseissa joka on vapaa ja työntyy iholle/poskelle kiinni.

• Myös 36v

Sinä et ymmärrä tanssista mitään. Katsopa vähän Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa ja pidä mielessä, että nekin parit ovat siellä vain tanssimassa. Lavalla tilanne voi olla ihan sama, vaikka näyttäisi kuinka kiihkeältä. Tanssi on eroottista leikkiä, mutta ei pidä sisällään lupausta mistään muusta.

• Yksflikka1111

Olen ihan vapaa nainen ja tanssin kyllä poski poskea vasten. Se vain ei todellakaan yksiselitteisesti tarkoita, että olisin kiinnostunut mistään muusta, kuin tanssimisesta kanssasi.

Nainen tulee lähelle ja poski poskea vasten, kun hänellä on hyvä olo, hän luottaa viejään ja tanssi tuntuu mukavalta. Ei se sen kummempaa tarkoita.

Ts. Naiset eivät lähetä väärää signaalia, vaan sinä tulkitset naisten signaalin väärin.

• 36v. Tanssiman
        Yksflikka1111 kirjoitti:

Olen ihan vapaa nainen ja tanssin kyllä poski poskea vasten. Se vain ei todellakaan yksiselitteisesti tarkoita, että olisin kiinnostunut mistään muusta, kuin tanssimisesta kanssasi.

Nainen tulee lähelle ja poski poskea vasten, kun hänellä on hyvä olo, hän luottaa viejään ja tanssi tuntuu mukavalta. Ei se sen kummempaa tarkoita.

Ts. Naiset eivät lähetä väärää signaalia, vaan sinä tulkitset naisten signaalin väärin.

Valittavasti olet väärässä Yksflikka1111. Eilenkin yks nainen ei antanut tulla iholle tansseissa. Kysyin häneltä tätä ja tuli selvä vastaus. Eli ei ole kiinnostunut minusta piste. Enemmän ymmärrän kun päästää Naisen lähelle on mahdollisuuksia pidemmällekin naisen kanssa. Näin se menee.

• Yksflikka1111
        36v. Tanssiman kirjoitti:

Valittavasti olet väärässä Yksflikka1111. Eilenkin yks nainen ei antanut tulla iholle tansseissa. Kysyin häneltä tätä ja tuli selvä vastaus. Eli ei ole kiinnostunut minusta piste. Enemmän ymmärrän kun päästää Naisen lähelle on mahdollisuuksia pidemmällekin naisen kanssa. Näin se menee.

Voi sinua reppanaa.. en minä ole väärässä edelleenkään. Toki on sellaisiakin naisia, jotka painautuvat tansseissa lähelle vain jos ovat muutoin miehestä kiinnostuneita ja pysyttelevät käsivarren mitan päässä muulloin.. mutta meitä sellaisia jotka tulevat lähelle olematta muussa kuin kaverillisessa ja tanssillisessa mielessä kiinnostuneita, on vähintään yhtä paljon, ellei enemmänkin.

Tietyissä tanssilajeissa, esim. tangossa ja monissa herkissä slowareissa varsin tiivis kontakti pariin on käytännössä tanssin luonteen vuoksi jo välttämättömyys. Jos haluat tanssia tulista ja intohimoista tangoa, eipä siitä juuri tangon tunnetta saa aikaan jos pitäytyy siellä käsivarren mitan päässä. Minä en hajurakoa pidä, ellen sitten suoraan koe partneriani syystä tai toisesta vastenmielisenä tai vaihtoehtoisesti yritä epätoivoisesti pitää kelvollista tanssiasentoa yllä (lue: estää paria vääntämästä selkääni kieroon tms.). Toisaalta Esim. aloittelevan tai ujon naisen voi olla vaikea tulla lähelle, koska heitä jännittää tai pelottaa tai ovat muuten epävarmoja. Ts. se kauempana pysyttely ei välttämättä kerro, että he eivät halua tanssia kanssasi tai että pitäisivät sinua epämiellyttävänä, vaan voi se johtua myös ujoudesta ja osaamattomuudesta!

Usko nyt vain: Ainoa varma keino tietää onko nainen kiinnostunut vai ei, on kysyä häneltä. Lähelle tuleminen tai tulemattomuus ei ole mikään yksiselitteinen viesti mistään.

• Kysyvä mies
        Yksflikka1111 kirjoitti:

Voi sinua reppanaa.. en minä ole väärässä edelleenkään. Toki on sellaisiakin naisia, jotka painautuvat tansseissa lähelle vain jos ovat muutoin miehestä kiinnostuneita ja pysyttelevät käsivarren mitan päässä muulloin.. mutta meitä sellaisia jotka tulevat lähelle olematta muussa kuin kaverillisessa ja tanssillisessa mielessä kiinnostuneita, on vähintään yhtä paljon, ellei enemmänkin.

Tietyissä tanssilajeissa, esim. tangossa ja monissa herkissä slowareissa varsin tiivis kontakti pariin on käytännössä tanssin luonteen vuoksi jo välttämättömyys. Jos haluat tanssia tulista ja intohimoista tangoa, eipä siitä juuri tangon tunnetta saa aikaan jos pitäytyy siellä käsivarren mitan päässä. Minä en hajurakoa pidä, ellen sitten suoraan koe partneriani syystä tai toisesta vastenmielisenä tai vaihtoehtoisesti yritä epätoivoisesti pitää kelvollista tanssiasentoa yllä (lue: estää paria vääntämästä selkääni kieroon tms.). Toisaalta Esim. aloittelevan tai ujon naisen voi olla vaikea tulla lähelle, koska heitä jännittää tai pelottaa tai ovat muuten epävarmoja. Ts. se kauempana pysyttely ei välttämättä kerro, että he eivät halua tanssia kanssasi tai että pitäisivät sinua epämiellyttävänä, vaan voi se johtua myös ujoudesta ja osaamattomuudesta!

Usko nyt vain: Ainoa varma keino tietää onko nainen kiinnostunut vai ei, on kysyä häneltä. Lähelle tuleminen tai tulemattomuus ei ole mikään yksiselitteinen viesti mistään.

"Usko nyt vain: Ainoa varma keino tietää onko nainen kiinnostunut vai ei, on kysyä häneltä. Lähelle tuleminen tai tulemattomuus ei ole mikään yksiselitteinen viesti mistään."

Erittäin hyvin sanottu. Mikähän tuon tajuamisessa onkin niin vaikeaa?

• voi nenä

Kyllä te itte miehet ne signaalinne luotte ihan itte....
      Minä tanssi nainen haluan tanssia tanssini niin kuin hyvältä tuntuu ihan vaikka poski poskea vasten.... eikä se tarkota että mua panettaa....

• MunaHeikki 2

Aah panettaa. Mikä ihana sana;)

• Jorma Jurmu-Jortikka

Aah Heikki tuu leiki mun kanssani leikki

• 36v. Tanssiman

Minäpä ymmärrän hyvin tansseista ja naisista. Piste. Mitä ihmettä teen sellaisen naisen kanssa tansseissa jota kohtaa en tunne yhtään mitään???? Vastaus en mitään. Tunne on se joka ratkaisee.

• Hehee

No etpä näytä ymmärtävän. Ainakin nuo "signaalit" ymmärrät ihan väärin.

• Testattu on

Kun tarpeeksi hyvin vie niin kyllä niitä varattujakin naisia alkaa panettaan ja ennemmin tai myöhemmin tulet saamaan heiltä pimperoa.

• Nenna

Hullu naimisiaan kehuu. Testattu on. Okei, jos testis kille on hyvä viemään pimperoita ja vieläpä varattujakin, niin miksi hän antaisi enää mitään huomiota tälle anonyymien luomalle fiktiiviselle maailmalle. Tällä palstalla Napoleonit ja paroni von Münchausenit peilaavat toisilleen. Ehkä reaalimaailma on karannut ja jättänyt sankarimme omien fantasioidensa vangiksi.

Ja tämä kaikki meidän oikeiden tanssijoiden sekaan änkeytyneenä.

• 36v. Tanssiman

Puhut Asiaa. Tuo oli mukava kuulla;) Totta varattujen kanssa vielä jännittävämpää Seksiä tiedossa.

• Vipeltäjä:)

Voi ihme sentään, kyl toi vaan menee siten, et voi näyttää ulospäin siltä et paril on kiihkee suhde menos, kun tanssivat niin eroottisesti, eikä silti oo yhtään mitään. Toi tanssi vaan kun ihanasti sujuu jonkun kans, et pääsee tanssitaivaaseen niin takuulla näyttää kuumalle, kunnes toi tanssi loppuu.
        Mua ei ainakaan rupee siel tekeen yhtään mitään muuta mieli vaik kuinka hyvin toi tanssi natsais yhteen. Kyl siihen sit tarvitaan jo ihan muunlaista kemiaa.

• tiiviii
        Vipeltäjä:) kirjoitti:

Voi ihme sentään, kyl toi vaan menee siten, et voi näyttää ulospäin siltä et paril on kiihkee suhde menos, kun tanssivat niin eroottisesti, eikä silti oo yhtään mitään. Toi tanssi vaan kun ihanasti sujuu jonkun kans, et pääsee tanssitaivaaseen niin takuulla näyttää kuumalle, kunnes toi tanssi loppuu.
        Mua ei ainakaan rupee siel tekeen yhtään mitään muuta mieli vaik kuinka hyvin toi tanssi natsais yhteen. Kyl siihen sit tarvitaan jo ihan muunlaista kemiaa.

Murteet ovat aina huonoja lukea.

• sillai

Vie sitten kuinka JUMALAISESTI vaan ja seitsemännessä tanssitaivaassa ollaan molemmat tai sitten minä vaan niin olen sata varma siitä että minua et sänkyys saa.... jotain muutakin kemiaa täytyy löytyä..... vapaa nainen vaik olen ....

• Testattu on

Nooh... ainahan sitä pari lahnaa (frigidiä) saattaa myös tanssipaikoille eksyä.

• TanssiiTähtiin

Tanssia harrastavana naisena olen oikeastaan yllättynyt ettei lavoilla tehdä sen enempää aloitteita. Olisko multa kerran pyydetty puhelinnumeroa näiden muutamien vuosien aikana. En antanut, koska kysyjä oli ukkomies. Mukava tanssittaja, mutta en mä varattujen miesten kanssa ala soittelemaan ja sopimaan erillisiä tanssitreffejä lavoille.

Musta olisi mukava tutustua tanssiviin miehiin ja ehkä sieltä joukosta löytää kumppanikin. Kaveripohjalta olis mukava enemmän käydä miesten kanssa kahviossa istumassa ja juttelemassa, mutta koskaan ei kukaan ole kysynyt taukoseuraksi kahvioon. Tauoista tietty yleensä tulee aika lyhyitä kun mieli tekee takaisin tanssimaan, mutta tauoilla ehtisi kuitenkin juttelemaan ja tutustumaan. Ja jos mies olisi musta kiinnostunut, pyytäisi vaikka jonain iltana kaupungille kahville, niin lähtisin ilomielin. Yökylään en lähtisi vaan monen muun vastaajan tavoin kokisin hyvin epäkohteliaana. Pelkkää kahvioon kysymistä en pitäisi iskuyrityksenä vaan ystävän elkeenä, mutta tanssilavan ulkopuolella tapaamista pitäisin jo jonain muuna (poikkeuksena omat tanssikaverit joiden kanssa tulee tapailtua muutenkin).

Oma asiansa ovatkin sitten nämä jo tutut tanssikaverit, joiden kanssa tulee tapailtua muutenkin. Välillä vähän vierastan kysyä heitä jonnekin kun toivon että ymmärtävät mun kysyvän kaverina, mutta ainakin toistaiseksi väärinkäsityksiltä on vältytty. Tanssikaverit ovat mulle tanssilavojen ulkopuolellakin korvaamattoman arvokkaita ystäviä. He ovat tuoneet elämääni ihania hetkiä, ystävinä. Tämä varmaan selittää sen, että numeroitakaan ei niin vaan kysellä, yleensäkin kavereiden suuntaan aloitteiden tekeminen helposti riskeeraa koko kaveruuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe