terveellisiä välipaloja?

fiddle.fay

Hei,

Onko vinkkejä mitä olisi terveellisiä ja hyviä välipaloja?

Ja olisiko kellään tietoa tällaisesta... Eli sain muutama vuosi sitten vinkin välipalasta, mutta muistan vaan puolet, toiveeni olisi että joku pystyisi sitä täydentämään.

Eli, soijapapuja keitetään - kannattaa tehdä ison satsin kerralla, kun tämä prosessi kestää, ensin pitää pitää niitä papuja yön yli (10-12 tuntia) vedessä ja sitten vielä keittää ainakin tunnin. Niitä voi sitten vaikka laittaa annospusseihin ja pakastaa. Nämä soijapaput ovat tosi terveellisiä syödä, ja yllättävän hyviä. Vähän suolaa laitoin keittoveteen, vaikka en tosiaan paljon.

Ongelmani on se, että niiden kanssa tietenkin piti jotain syödä, ja mä en millään muista mitä! Olisiko ideoita? Paput syödään kylminä, tai jos haluaa, voi niitä lämmittääkin. Noin desi, puoltoista desiä kerralla on mitä käytin yhtenä annoksena. Kun en vaan muista millä maustoin sitä....

Kasvisresepti se ainakin oli - saattoi sisältää maito/kanamuna, mutta ei muu liha.

0

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
        Maailman menoa
        88
        2098
      2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
        Maailman menoa
        136
        1766
      3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
        Ikävä
        180
        1316
      4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
        Ikävä
        239
        779
      5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
        Ikävä
        67
        722
      6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
        Maailman menoa
        10
        711
      7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
        Ikävä
        59
        708
      8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
        Maailman menoa
        211
        608
      9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
        Ikävä
        49
        566
      10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
        Ikävä
        37
        502
      Aihe