Olen tässä pitempään haudutellut ideaa muutosta Angeliin. Onkos täällä yhtään angelilaisia? Mitä mieltä ylipäätänsä paikasta ollaan? Minkälaisia ihmisiä? Tontit halpoja?
Angeli
14
586
Vastaukset
- Hells canonballs
Killa se muuten mutta sielä vaikuttaa se vaarallinen moottoripyöräjengi - helvetin angelilaiset...
- Erämaamies
^?
Ihan vakavasti ottaen.. Onko muka oikeasti? - Xxxx Hhkkoo
Se oli vitsi
- Erämaamies
No eipä ollut yllätys.. Muuten, ihan aiheeseen liittyen? Onko Angeli kuinka hyvä paikka asua? Olen kerran ajanut kylän läpi ja näytti oikein viihtyisältä. Palveluja ei näyttänyt olevan, mutta mitä se erämaamies palveluilla tekeekään, kerran kuussa kun ruokakaupassa käy..
- on hyvä
Hyvä paikka, siellä voi nähdä Arton ja Tuksun. Myös uusi ostoskeskus on mainio kylpylöineen ja alkoineen.
- Hujoppiukkeli
Ja kannustettava urheiluseura Angelin Koripalloilijat täyttää penkkiurheilusektorin
- aslak munapuoli
Angelissa on kivet kannot aitoina lapsosilla poronnahat paitoina.Hyvä paikka.
- Erämaamies
Olen kerran ajanut kylän läpi, enkä kyllä havainnut siellä mitään palveluita.. Yksi kioski näytti olevan, josko sitten sekään toiminnassa, näytti lakkautetulta. Hieman siis pistää epäilyttämään nuo puheet ostoskeskuksista, alkoista ja kylpylöistä.. Saattaa olla, että ihmiset yrittävät huiputtaa minua.
- luulen
juu ei taia olla mitään erikoista ....ees kauppaa .
taitavat käyä inaris kaupas ostoksilla. - pussaaaaaaaaaaaaaaaa
inaris käyvä, karigasniemes, ja norjas kaupas
- luulen
niin
- pusssaaaaaaaaaaaaaaa
Niin minäkin luulen. Kyllä kai angelilasitenkin jossakin pitää käydä kaupassa. Kiva paikka! Terveisiä Angeliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462