pohjoismyrsky luuraa? Olisi kiva lukea sinun järkeviä ajatuksia.
Missähän
27
340
Vastaukset
- taitaapi olla
atk hommissa ;)
- Tulehan
jo kehiin, saadaan jotakin mielenkiintoa hettalaisten palstoille.
- älälietso
sitä höperöä. täälä on nin mukavan rauhalllista iliman myräkköjä;) Tai lietso vaan jos haluat...
- ootelhaan
mieki olen kaivanu pm:ä
- ja kuinkahan
syvälä kävit kaivamassa? Panithan kaivetut maat takasini hautaan, ettei jää hireviää kuoppaa johon sitte peurarievut tppuvat ja kärsivät llopunelämäännsä...
- PUOTAN SULLE
PM:ää päähän ko kerrot vain osotteen, eeppä uuskalla!!! Tiiiän sen, mutta kysympähän kuitenk. Hyvää ötyä, mie menen kattomaan unipötyä :d
- FANIAINA
JOS TOTTA PUHUTAAN NIIN MYSKYLLÄ ON TIETOA.
- PUHALLLA *******
mullekki se tieto , pienilä MAISKASUILA et saa mittään etkä kettään mutta eipä saanu sekkään
- Pm
Minä palaan pian .
- kiitos!!!!!!!!!!!!!!
onpa hyvä uutinen, että palaat.
- halaus ja pusu
Rasismi on kunnassa huipussan ja kukaan ei aja saamelaisten asioita niin kuin sinä, Kiitos että välität.
- PUSU RÄNNÄSSÄ
ÄIMÄNÄ ÄMMÄSTÄ, FIIIU, onko sitä laiffia entistä???
- nyt tullee
järkimies antamhaan hyviä neuvvoja.
- tervetulloo vain
mies ja järki, toivotaan että neuvwosi ovat hyvät :)
- Reponen tuiskusta
tervetulloo vain kirjoitti:
mies ja järki, toivotaan että neuvwosi ovat hyvät :)
Älä puhu miehestä ja järjestä samaan aikaan, miestä ei kuvaksikaan ja järjestä ei häivähdystäkään!
- JEH JEH
Reponen tuiskusta kirjoitti:
Älä puhu miehestä ja järjestä samaan aikaan, miestä ei kuvaksikaan ja järjestä ei häivähdystäkään!
OVAT NE VAAN IKÄVÖINEETT, JOS SE ON SAANU JULAMAN PIHAHUSEN JA HÄIPYNY MAAN ALE, SAVUTETAAN SE ULOS KOLOSTA PIILOSTA, KUTITETAAN VÄHÄN, SITÄ SE EI KESTÄ.
mutta mie kuulin luotettaltava taholta että sielä käy niitä jehhulleita ihan puolivuosittain. Miitähän se tarkottaa. Onkohan se saamassa herätyksen??? Jännää.
- EI HAITTAA
JÄRJEN VALON SAA SYTTYMÄÄN ILIMAN ISOMPA MIEHIÄKI, LANKA PALAA, LANKA PALAA , ÄLÄ USKO VALKEISIIN. Mutta usokko etttä valkee palaa??? Ei se ole mikkään uskon asia, mutta uso pois vaann!!!
Tämä täältä PÖSILÖN STUDIOSTA, PALAAMME LANKAAN MAHDOLLISIMMAN PIAN, ELI KOHTA. - utelias111
no kuka tuo pohjoismyrsky on?
kuulusia palojärven poikamiehiäkö? - Sehän on
punainen vaate Enontekiöläisille, koska hän tietää ja puhuu asiaa. Muut siinä kunnassa jauhavat paskaa.
- mie olen
täysin sammaa mieltä.
- kysyn vain että
mithään pahhaa pohjoismyrsky on tehny ko on nuin epäsuosiossa?
- hyvävainhyvä
No ei mithän. Se puolustaa saamelaisia ja saamelaisuutta lantalaisa ja lantalaisuutta vasthaan. Pohjosmyrsky tietää että jos näin ei tehä lantalainenn tullee ja viepi kaikki meiltä.
- Totuuden torvi
tule kiireesti eetteriin.
- KÄYRÄTORVI III
Jahas jahas, täällää siitten käyän avointa huumekauppaa. Onko kyseessä uusi Lapin muotihuume, Millaisi teriä siinä käytettään, taiaaa olla pelekkää teetteriä koko touhu. huhhuh, ja vielä kiireki kaikenn lisäksi ;d
- Lämmin lounatuuli
Hettalaiset eivät kestä, että joku puhuu asiaa.
- pohjoismyrskkky
Voi rakkaat lapsukaiset, tuulenpieksämät lapuskaiset. Niiin olen teitä ikäböinyt että olen päättänyt tulla kaapista ulos. Oikeastihan minä olen HOMO!!! Ja kohta, kohta minä tulen ja halaan ja pussaan teitä kaikkia niin että yukehdutte pullantuoksuun. Tulen näyttöruudusyanne läpi ja hieron punaista nenääni teidän punaisia neniänne vasten niin kauna, että ne syttyvät palamaan. rakkaudesta. Ja koska minulla on yy-joukout takanani vaihadan ne tt-joujoiksi ja leikkaan huhuhuilta kynnet. Pullantuoksuisiin näkemisiin rakkaat ystäbät, ja voi helevetin kynnet!!!
- muukalainen.
minusta myräkkä on riidankylväjä eikä mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462