Sitä päivää odotellessa.
Lupaan olla teitä luusereita vastassa portilla iloisesti laulaen ja tanssien kun viimeinenkin suojatyöpaikkansa menettänyt puliukko kävelee portista ulos.
Itse sitä hommaa 10 vuotta katselin ja huomasin ettei tuollainne "työ" täysjärkisille ole.
Milloin tehtaat lähtee Kiinaan?
2
171
Vastaukset
- ripuliarallaa
Ja minä lupaan että juon kalleinta viinaa mitä alkosta löytyy kun kattelen miten toralaisten akat pakkaa muuttoauton ja lähtee ukkoisan luota vittuun kun raha hana meneekin yhtäkkiä kiinni, häh häh!
Alkaa olla siinä vaiheessa niskan bussipysäkillä taistelua istumapaikoista missä juoda se gambina pullo.- Hyde Park
Ja mie myöskin ostan alkosta konjakkipullon,meen niskalle bussipysäkille taistelee niist istumapaikoista.
Voin jopa tarjota paukut ja samal kysyn että mites nyt, kun raha hanat kiinni,mites se iso omakotitalo nyt pärjää,kuin myös kesämökit ym.
Minimanissa ois tarjouksessa tuulipuku ja lenkkarit,voin maksaa,jos ei oo enää rahaa,kun stora muuttaa kiinaan.
Kantapaikassa tarjoisin ykkösoluen,nakkarilta lihatsun ilman nakkeja,koska jotenkin tulee mieleeni ryhävalas.
Mutta,nähdään niskalla, miut tunnistat siintä että on muovikassis gambbiinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462